Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Pff word in die video van Bonnie wel echt gek van dat de camera de halve video op de achtergrond scherpstelt en soms dan op hun en dan weer op de achtergrond. Kijkt zo irritant

Er wordt hier toch niets gezegd over Bonnie met een avocado?? Of heb ik iets gemist?

Ga nu de aankondiging kijken. Heel leuk voor ze hoor! Ben ook wel benieuwd nr se verhuisvlogs (damn, was net zo lekker gestopt met sie vlogs :joy:)

Echt een totaal ander type dat ik had verwacht met haar. Zo’n zakelijke yuppen jongen, vergeleken met Lars en Lil Kleine.

2 likes

Wowww die binnendeuren en ramen in dat huis. Prachtig :dizzy_face:

Ben bij de eerste 5 sec en ik heb een vraag aan de mensen die een huis hebben gekocht

Moest je huilen toen je een huis had gekocht?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb geen huis maar kan het niet weghalen sorrryyyy

3 likes

Ik heb net die video gekeken van BOOS over de Pre-Order shop. Wat valt die Milan hard door de mand zeg hahaha, Koen lost het dan nog netjes op en bied zijn excuses aan. Maar doe dan ook gewoon je research voordat je zomaar iets aanprijst in je video’s? En wtf, die Paul mag ook even heeeel gauw van het internet verdwijnen zeg, gatverdamme

1 like

Heb ja gestemd maar eigenlijk alleen bij de oplevering na 2 jaar wachten :sweat_smile:

2 likes

Hele poll verpest, bedankt

7 likes

Oke ik heb nu ja gestemd

2 likes

Gvd :rage:

2 likes

Ik kijk net de vlog van Kenza over het vakantiehuisje wat ze hebben gekocht en als ik ooit zo’n huisje (voor erbij dan) kan krijgen ga ik wel janken :two_hearts:

Iemand trouwens een idee wat zo’n huisje in Zweden kost? Gewoon nieuwsgierig…

2 likes

Wie gaf de tip voor Joseffatrip? Wat hilarisch, zoveel leuke video’s! :joy:

1 like

Ik ook ja. Prima als je iemand niet leuk vindt om naar te kijken maar dit is gewoon online pesten en fucking kinderachtig.

Je voelt je wel meteen aangesproken, misschien zegt dat genoeg?

Veeg het zand uit je foef vrouw.

4 likes

Ik werd een beetje sip toen Bonnie zei dat ze de vloer in de woonkamer gaan vervangen. Ik zie daar volgens mij een supermooie houten vloer, op die ene foto die ze in beeld brengen :sob:

2 likes

@kali

Haha niveautje hoor dames. :clap:

Ik geef hier vaak zat ook bitchy commentaar, o.a. op Bonnie, maar nu vond ik het echt vanaf het moment dat ze de video aankondigde een en al kutreacties hier. Mag ook best es gezegd worden toch?

2 likes

:joy: :joy: :joy:
joe!

dat is echt zo’n grappig verschil tussen Rotterdammers en Amsterdammers he? Amsterdammers zijn blij een huis uberhaupt te kunnen kopen in de stad, in Rotterdam maakt het echt uit waar het is.

1 like