Daar kan ook iedere andere random plaatsnaam staan. Het gaat om mensen die denken dat social media locatiegebonden is.
Wat denk jij? Nog 2,5 uur om je stem in te zetten! Win een rodi frietje.
- Een huis
- Een huisdier
- Een samenwerking
- Een reis
- Een ingebouwd bad
- Een verloving
- Niets van dit alles
0 stemmers
Oh zo! Ik snap hem!
Dacht dat dat ook een âdingâ was of een of ander filmpje ofzo
Sorry heel dom
Same!! Mân docent plaatste een aankondiging dat âde cijfers zeer binnenkort bekendgemaakt zullen wordenâ om vijf minuten later het cijfer te plaatsen. Laat die aankondiging dan gewoon achterwege, scheelt me weer een hartverzakking
Omg waarom zou je dit doen? Whyyyy?
Mijn werkgever doet dit nu ook al 4 maanden. Dan komt er op de mail een aankondiging voor een webcast en dat we die echt niet kunnen missen. Puntje bij paaltje vertellen ze niets nieuws haha. Zo irritant
Ik vind daar wat vanâŠ
Nog zoân kut clichĂ© uitspraak. Wat is dat vandaag?!
Pb me dan vertel ik wat ik er van vind.
Misschien kondigt Bonnie een samenwerking aan met de blokker voor een kaassoufle snijder. Of krijgt ze alsnog haar gratis product van de Mac
Wel pas om 16:30!!
Ik denk dat Bonnie een waardebon van de Mac heeft ontvangen
Als ze in dezelfde buurt een huis hebben gekocht ben ik echt jaloers.
Wat is roesten
In het straattaalwoordenboek staat: Roesten = Als je ergen heel lang naar toe moet en het saai is
???
Ooooh ja.
Zo dom maar kwam er echt niet uit
Ik moet een beetje schakelen wanneer er gesproken wordt over de Mac en dan de burgertent bedoelt wordt. Ik zat hiervoor te bedenken waarom Bonnie iets gratis zou krijgen van het make-up merk Mac, en kwam er niet zo goed uit.
Wat een sukkel.
Hopelijk is dit het einde van Enzo Knol in dit topic
Ik vind dit inderdaad vrij ongepast van hem. Zeker met wat er allemaal gaande is nu.
Ik zat hierdoor dus een beetje te stalken op de insta van Enzo. Toen ben ik dus tot de ontdekking gekomen dat zijn moeder nu ook actief is op Youtube?! Had ik niet verwacht haha.