Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Of omdat hun inkomsten van afgelopen jaren oké waren, maar dit jaar toch tegen gaan vallen. Snel die hypotheek erdoor!

3 likes

Op Storytel staat het boek van Doortje Smithuijsen over influencers. Ik vind het een uitzonderlijk slecht boek. Ergens op de helft begint ze weer nutteloos moeilijke woorden te gebruiken (gelukkig dus rijkelijk laat). Het verhaal van Anna Liss wordt wel beschreven en blijkbaar heeft haar man dus laten vastleggen dat zij haar kinderen niet herkenbaar in beeld mag brengen en Anna geeft gewoon toe dat dat haar verdienmodel is?!?

1 like

Misschien is het gewoon een Rody fissa

15 likes

Maar zijn nieuwe partner mag hun kind wél herkenbaar op haar publieke insta zetten. Bewijs dat het hem dus alleen om Anna dwars zitten ging en niet echt om de privacy van zijn kinderen.

7 likes

Wauw, dat is echt wel super sneaky. Trek dan een lijn.

Dit valt voor mij in dezelfde categorie als cryptische posts zoals: vandaag zo’n rotdag gehad… of: mensen zijn echt niet te vertrouwen…

Zeg wat er is, of houd je mond. En ga niet vissen naar reacties.

47 likes

Ja, dat ook. Ze benoemt ook in het boek dat het puur is om haar het leven zuur te maken. En dat hij dan geen alimentatie hoeft te betalen.

Wacht even, ik heb haar boek niet gelezen, maar als zij toch de kids herkenbaar deelt hoeft haar ex geen alimentatie te betalen? Terwijl zijn nieuwe partner, die niet eens hun moeder is, diezelfde kids wél herkenbaar mag delen zonder gevolgen? Begrijp ik dit goed? Zo ja: flabbergasted.

5 likes

Ik ga het even voor je terugluisteren hoe het precies wordt gezegd, maar dat kan vanavond pas.

1 like

Ik denk ook dat het alleen voor hun boeiend is. Als het nog iets voor der youtubekanaal zou zijn dan snap ik nog een beetje dat je zo’n story zou maken.

Hahaha omg dit is toch eigenlijk te triest voor woorden :laughing::joy:
En dat voor een Youtuber

Niet jou reactie btw, maar dat zij zo zijn XD

2 likes

En dan is er iemand die reageert met wat gebeurt er en zegt die persoon: KOM PRIVÉ !!!
echt fuck you :stuck_out_tongue:

19 likes

Ze post dat toch vooral zodat er vanmiddag meteen mensen naar die video gaan kijken?
Dat is geen vast uploadmoment dus zouden veel mensen hem in eerste instantie misschien missen. (als je nou eenmaal influencer bent maakt dat wel uit toch)

Ik betwijfel zeer of ik de aankondiging een extra video waard vind en vind de “wat denk jij dat het is” ook stom, maar ja, dat is oud nieuws :stuck_out_tongue:

En ach, misschien heeft ze straks een superschokkende aankondiging. :grimacing:

1 like

Ik ben heel benieuwd. Overigens gezien die hele situatie en dat hele verhaal zou het me weinig verbazen hoor.

1 like

image

22 likes

haha scherp :male_detective:

1 like

Oohh zo leuk om deze weer eens te zien. Dit was echt 1 van de eerste (of het eerste) internetfilmpje dat ik ooit zag.

PS jammer dat het toetsenbord op bureau sla stukje ontbreekt :sweat_smile:

1 like

Whaha, dat ze dan zeggen: ‘Ik stuur je even een PB’tje.’

En dat dan de random buurvrouw van de vriend van haar tante comment met: ‘Graag ook een PB’tje.’

Deze eindigt denk ik nog boven ‘Gedeeld in Woerden’ in de cringe top 5.

15 likes

Wat is dit? :yum:

1 like

Gaan Sanny en jorg nu werkelijk alle zelfde (spon)zaken afgaan waar die Huismuts geweest is?
En hoezo willen zij hulp van de Huismuts? Ik vind hun eigen stijl net heel leuk. Hopelijk krijgen ze niet zo’n Huismuts copy paste interieur. Of een mislukt behang zoals Co :face_with_hand_over_mouth:

4 likes