Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Hallo ik werd zojuist gewoon afgemeld. Echt afgemeld. Moest voor het eerst sinds ik hier op het forum zit me opnieuw aanmelden.
Zelfs toen Mascha maandag bevallen was, hoefde ik me niet opnieuw aan te melden :joy:

25 likes

Leuk!!! Ik ben in februari gestopt met Bonnie kijken maar ik heb me weer geabonneerd, ik ben benieuwd naar hun nieuwe huis! Heel fijn voor ze zeg, ze hebben het goed voor elkaar!

Ennn ze zoekt nog een naam voor de verhuisvlogs!

1 like

Gierig verkassen

80 likes

Bonbon’s nieuwe doos

kan ze voor meer series gebruiken als ze wil natuurlijk, mocht diana haar ooit benaderen (hoop het niet voor haar)

27 likes

Ik heb ook net een huis gekocht - dus kan zeker niet klagen - maar bij het zien van hun schuifdeuren voelde ik het ook wel :joy:

1 like

Ik ben benieuwd of ze in dezelfde buurt blijven wonen.

Hoe oud zijn Bonnie en Nick eigenlijk?

Bonnie 27 en nick 24 zoiets

2 likes

ahh vind het wel leuk hoor! Een huis MET een bad! Bon is natuurlijk helemaal in haar nopjes.
Heb wel zin om de verhuisvlogs te zien.

1 like

Vind het heel leuk voor Bonnie en Nick! Kijk al een tijd geen vlogs meer omdat het me niet meer echt aansprak, maar ben wel benieuwd naar het nieuwe huis. Ben benieuwd wat ze qua interieur gaan doen

4 likes

Ik vind Bonnie’s hoofd op dat van Nikocado lijken

15 likes

MAar je weet niet hoe duur het is en wat ze hebben gekocht, toch? @flwhrs Ik denk niet dat ze in Noord blijven, anders hadden ze dat wel gezegd. iig niet op Zuid

Wel heel leuk voor ze! Ben zoooo benieuwd naar 't huis ( :money_mouth_face: )
En hoe ze 't gaan inrichten ook

1 like

Nouja een dubbele bovenwoning met 3 slaapkamers dakterras en 2 balkons kan niet goedkoop zijn in Rotterdam en dan ook nog niet op Zuid.

4 likes

Ik wist niet wie dat was, maar:

afbeelding

Ik voel me bijna gemeen om te zeggen dat het idd zo is

25 likes

Ik denk dat onze Bon echt flink gespaard heeft en het loon van Nick zal ook wel boven modaal liggen.

Maar ik gun het hen toch een stuk meer dan andere Youtubers die 6x per jaar verhuizen en dan nog steeds ontevreden zijn.

25 likes

Hmm, ik denk eigenlijk dat het wel meevalt. Het is een oud huis (jaren 30), wc en badkamer waren ook heel oud en niet hun smaak en de hele vloer moet eruit. Verder weet je natuurlijk niet hoe groot de kamers zijn en wat de exacte locatie is. Tuurlijk het zal wel wat kosten maar m’n eerste gedachte was niet woww onhaalbaar ofzo

1 like

Oh echt? Ook als je net beginnen bent? Toch helemaal geen garantie dat ie überhaupt die PhD haalt.

5 likes

Oh god, daar is de eerste alweer die moet laten weten dat ze weet welk huis het is. Regel is dat we dat soort dingen niet bespreken i.v.m. privacy.

15 likes

allright. Ben nieuw hier, maar is al weg!