Jaren30 in platgebombardeerd Rotterdam is juist heel gewild en dus duur…
Maar het hoeft niet duur te zijn he? Als je een bouwval of opknappertje koopt. Genoeg te koop tussen de 150 en 250.
So Rotterdam is wel cheap zeg als ik funda kijk, je kan onder de 2 ton nog best wat vinden.
You wish
de vraag is dan wel waar je terecht komt. Er zijn genoeg buurten waar je liever niet wil wonen.
In Rotterdam was de gemiddelde prijs per m2 zo’n 3500 euro uit m’n hoofd. In Blijdorp kan dat makkelijk 4000-4500 per m2 zijn. Ik weet niet naar welke wijk ze gaan verhuizen maar een jaren 30 pand op een mooie locatie kost wat in Rotterdam.
Open Funda eens zou ik zeggen
Hahahaha ik vind die Milan knol zo’n kneus he
En leuk detail op het einde die achterlijke King Alert die zegt dat je best van een brug kunt springen als je wil
Enzo knol
Enzo knot
Enzo not
Mensen stoppen ook hun tong in elkaars bek (onder andere) dus ach.
Woningen worden hier vaak ook wel echt zwaar overboden.
Ja dat en we likken elkaars genitalien dusja yolo.
Vast ook een goede boost voor haar kanaal, verhuisvlogs
Dan heeft degene die ze in de ikea gespot heeft misschien toch de waarheid gesproken en kwam het gewoon niet in de vlogs omdat ze toen nog niet bekend wilde maken dat ze gingen verhuizen
Wat er wordt gezegd: haar ex heeft een convenant opgesteld, dat Anna Liss haar kinderen niet herkenbaar mag tonen. Ze toont haar kinderen alleen met stickers voor het gezicht op instagram. Ze denkt dat haar ex dat heeft gedaan, omdat ze dan ‘inkomsten misloopt’. Ze heeft niet de financiële middelen om dat convenant aan te vechten.
Een bovenwoning is dat gewoon een appartement zeg maar? Of nu ja, dus geen volledig huis? Sorry Belg hier en die term gebruiken wij niet voor zover ik weet
Meestal is het een woning die is opgesplitst; de begane grond is Inc tuin dan van iemand anders en de 2e verdieping heeft dan een eigen ingang en andere bewoner/eigenar. Vaak zit er bij de 2e verdieping dan ook nog een 3e verdieping, maar niet altijd.
Anna Liss is toch de ex van die vent die nu met Kimberly Klaver is?
Die Koen is echt cool! Staat daar gewoon met een exuses lost het op voor zn fans en komt niet met kut smoesjes.
Milan daar in tegen… die doet echt alles voor geld zeg.
En King alert moet echt van het internet afgehaald worden zeg pff.
Milan valt echt door de mand met z’n pseudo “HUH??” houding. Vind hem sowieso onsympathiek overkomen altijd.