Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Holy shit zeg. Net even door die tweets gescrold maar hoe kun je zo zijn?

Weet jij wie mijn vriend is :scream:?

Pfff nou, ik pak Wil en Tien’s sextoy er even bij en stoom even lekker weg bij dit vooruitzicht.

12 likes

Oeii. Ik houd echt van deze cringe.
Ik snap echt niet dat een volwassen man zich mengt met de “gossip” van de youtube wereld. Ook ten tijde van de break up van Dee en Enzo. Was hij ook de eerste met alle info :face_with_raised_eyebrow:… beweerde hij.

5 likes

Dat is inderdaad nog het meest vreemde…dat deze man besproken wordt omdat hij een youtube kanaal heeft, logisch, maar de content waarmee hij ‘bekend’ is geworden is gewoon te idioot voor woorden. Precies wat je zegt, een volwassen man die pubers gaat zitten exposen en dat ook blijkbaar met heel veel ‘passie’ doet. Hij is ergens rond zijn 16e blijven steken ofzo? Volgens mij denkt hij ook echt dat hij nog 16 is.

5 likes

Wat is zijn doelgroep? Ik kan me daar echt niks bij voorstellen. Jongeren?

Sgat, jij weet niet eens hoe Zoom werkt. Youtube dan wel?

En haar kind heeft de zeeer verrassende tweede naam… Mae.

21 likes

Klinkt gewoon als een soort machtsspelletje, zeker na die posts over dat hij zichzelf zo geweldig vind. Ik wist nooit wat ik van hem moest vinden.

1 like

Mooie vormgeving! Als je alleen WordArt tot je beschikking hebt.

2 likes

Inge Marieke bestaat echt? Ik dacht altijd dat dit een soort forum grap was.

109 likes

Zag net deze tiktok over Kalvijn en het is idd overduidelijk wat hij bedoelt. Echt wtf.

14 likes

Wtff

1 like

Wat een sneue gast

3 likes

Ja, en samen met zijn vrouw maakte hij wel eens 18+ Q&A’s over hun seksleven

vooral niet (!) opzoeken op youtube

1 like

En dit is een leraar ?!?

Is hij verwijderd? Wat was het

Bonnie postte die foto van haar huis ook op Twitter, echt zo mooi :heart_eyes: Ik heb het gevoel dat die jaren 30 hype niet zo leeft op de huizenmarkt in België (maar misschien ben ik verkeerd!) terwijl ik dit soort huizen wel echt prachtig vind.

Edit: @mods, mag dit? Even voor de zekerheid vragen.

60 likes

Nu al zin in Bonnies geklaag over hoge energiekosten.

36 likes

Ik vind het ook heel mooi! Maar eerlijk, ik had ook geen zin in renoveren. Ik zou ook schrik hebben voor vochtproblemen, asbest, elektriciteit vernieuwen, … Volgens mij willen veel mensen een zo nieuw mogelijk huis hier in België.

1 like