Hallo vind de nieuwe vriend van Monica juist heel leuk uitzien. Heel ander type dan de ex maar gewoon een knappe jonge man die netjes gekleed voor de dag komt.
Hahaha, vind zulke random videoās echt top content. Nogmaals het bewijs dat katten gewoon evil zijn als ze zogenaamd āper ongelukā dingen omstoten 

Wilde dit ook zeggen. Zou er zo op kunnen vallen!
Jaa he alleen niet zo flashy !
Ik vind Nick van Bonnie zo grappig in de nieuwe video 
Pfff ik kijk die video van Jessie maar ik sta elke keer weer versteld van hoe maakbaar alles is. Bizar. Ze zegt: make me as skinny as possible but with the biggest butt. En dan zeggen ze iets van dat ze zelf moet aanwijzen waar ze een bepaalde behandeling wil ofzo, en dan zegt ze hier en hier en die dokter voelt even, tekent meteen lijnen op haar lichaam en dan is het geregeld ofzo? Echt ver van mijn bed show.
Love it toen Nick zei dat hij dacht dat de huidige bewoners het schoenenrek in de auto hadden verstopt. En de stofzuiger.
Ik moet denken aan Trump en Melania.
Die van kingalert komt vandaag niet haha.
Wat een leuke vlog van Bonnie en Nick, hun blijheid is echt leuk om te zien. Interessant ook om te zien hoe dat allemaal in zān werk gaat en handige tips, ga zeker deze video terugkijken als ik over 43 jaar een garagebox kan kopen (heh 
)
Dit waren echt precies mijn gedachten, maarja Jessie is natuurlijk te druk bezig met zichzelf filmen dus geen tijd voor navigatie.
Hij wil perse een identieke kopie worden van die vriend van ze. Beetje vreemd maargoed, hij moet doen wat ie wil.
Heeft ie dat gezegd? Die vriend van Marlinde?
Ik moet zeggen dat ik geld/macht/status juist eerder onaantrekkelijk vind zo op de eerste (paar) indruk(ken). 
Zodat hij nog meer kan twinnen met die jongen die mee was naar maastricht zeker 
@Juuldie even zo want ik wil niet dubbelposten, maar ik vind het heel stoer dat je zegt dat zijn geld toen aantrekkelijk voor je was. Bij genoeg mensen speelt dit (onbewust/stiekem) mee in sommige gevallen, maar die zullen dat nooit toegeven
Nou ik overdrijf het n beetje, hij heeft het niet zo gezegd maar het wordt wel geimpliceerd. Ze gingen in de vorige vlog ook dezelfde kleren passen, ze hadden dezelfde rugtas en toen zei Bonnie zoiets van āAls je nou je snor laat staan danā¦ā 
Nou, ik vind zoān puntig snorretje niet zo standaard. En dat verven (van Nick) vind ik ook geen groot succes. Maar goed, het is niet mijn hoofd/vriend. Hij heeft verder wel een goede volle bos haar geloof ik.
Ja eens. Denk dat dit ook wel het geval is bij fe datebusiness rondom Nederlandse mannen van middelbare leeftijd en jongere vrouwen uit OekraĆÆne/Thailand/Filipijnen etc.
Ik vond de nieuwe video van Bonnie heel leuk. Interessant om heel dat proces zo te zien!
Maar op een maand ongeveer (van bieding tot sleutel) is alles al in orde? Ik kan mij dat niet voorstellen. Hier in BelgiĆ« duurt dat altijd allemaal minstens 3 tot max 4 maand. Echt bizar snel! Ik zou echt stressen om alles zo snel te regelen (huuropzeg bv). Zoān aankoopmakelaar lijkt mij ook super handig.
Ik kijk uit naar de empty house tour!
Meestal spreek je wel een latere datum af om over te gaan naar het nieuwe huis. Maar verder duurt het hele proces max 6 weken over het algemeen
6 weken? Wow ik ben echt verbaasd. Wij hadden een vrij standaard situatie qua hypotheek etc. maar de lening alleen duurde al 3/4 weken, maar dan bij de notaris duurde alles zo lang. Ik kreeg echt de indruk dat die alles via de post ontvingen en dan lag dat daar maar ergens op een bureau te wachten op een grote stapel.
Pas na 2 maand zei de notaris ook: Ah hebben jullie āde vragenlijstā al ingevuld? Euhm welke vragenlijst
echt zo de typische bureaucratie.
Stresserend dat het zo snel gaat, maar ook super leuk natuurlijk