Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ik doe wel een dramatische drop en dan val ik in je armen.

2 likes

En dan mogen FF’ers spiegologen in mijn DM sliden.

2 likes

Eigenlijk wil ik hem ook helemaal niet weg uit de youtube-wereld omdat hij de beste drama veroorzaakt op nederlandse bodem.

2 likes

Ik hoop zo dat de kerel gewoon permanent verdwijnt.

Is Paul die hapsnurker van 40 plus?

1 like

43 zoals je in elke instapost van hem kan lezen. Hij maakt het maar al te graag duidelijk :joy:

21 likes

Ik ging net ook ff z’n insta loeren, die man is niet goed hoor
constant selfies met “Ik zie er nog steeds fantastisch uit voor 42” “Ooit hebben ze me als model benaderd” :joy:

9 likes

Ik vind dit vooral allemaal heel erg zielig voor die kinderen van Kingalert dat ze zo’n vader hebben

6 likes

Omdat mensen genieten van drama dus blijft hij altijd kijkers hebben.

1 like

Ik kon eerder ook wel om hem en zijn acties lachen, maar als je je hele fanbase (volgens mij met name bestaande uit jonge gasten) vertelt ‘‘dat je ‘gewoon’ positief moet zijn en niet in het negatieve moet blijven hangen’’, dat je gek wordt van gezeur over verkrachting en depressie, en ‘‘dat als je echt wilt je maar gewoon van die brug moet springen’’, en vervolgens niet kan inzien dat wat je zegt kwetsend is en bijdraagt aan het taboe dat op psychische problematiek rust, dan vind ik dat niet zo grappig meer eigenlijk.

Edit: spiegologen is wel grappig haha. Krijg verder wel echt algehele mayonais van deze man.

4 likes

Hahah weten jullie nog dat kingalert een boek had geschreven en een hele boeklancering had gepland waarbij hij lekker zou gaan dj’en en vervolgens kwam er echt één persoon ofzo

19 likes

Hahahhahah pijnlijk ja😂

11 likes

Hahaha, zo droog. Ook dat de auteur zo specifiek het aantal verkochte boeken noemt, knap staaltje promotie :joy:

11 likes

Heel erg offtopic maar mijn vriend is een paar jaar ouder dan die King alert maar ziet er een stuk minder afgeleerd uit :smirk:

Vind dat draadje op Twitter van Tim Hofman wel goed!

Hahahah ja super droog :joy: ja 5 boeken

1 like

Weet niet of dit nou zo positief is.

1 like

Wat is ‘afgeleerd’?

1 like

Ja of ze heeft hem het kinderen op youtube uitschelden afgeleerd hahaha.

1 like

Afgeleefd haha sorry

4 likes

In dat geval geef ik je gelijk :joy: