O ja sorry, was vergeten dat iets alleen grappig is als jij dat ook vindt
Excuseer? Die meiden hebben de inhoud van de webshop zorgvuldig gecureerd.
Ja maar als je ook naar de pagina’s kijkt die inkijk exemplaar moeten voorstellen, dan zie ik echt niets nieuws of verrassends.
10 euro voor een ebook dat echt goed geschreven is, waar een schrijver vaak maanden aan 1 stuk door aan besteed heeft vind ik een heel ander verhaal
Ja ik heb precies hetzelfde bij haar. Sowieso vind ik spon waar een heel verhaal omheen hangt om het oprechter te doen lijken echt schijtirritant
Ofja, kan oké zijn als het om een product gaat wat iemand al langer gebruikt maar het komt zo gemaakt over. Maar zeg dan gewoon vanaf het begin dat je ervoor betaald krijgt.
Ik zat ook pas de vlog van Saskia Weerstand te kijken (die hangt ook echt aan elkaar van de sponsordeals tegenwoordig
) en die verkocht vorige week in haar vlog nog kleding van een sponsordeal van een paar weken geleden, vond ik al schaamteloos en nu had ze een heeeeel verhaal rondom een recept, bleek achteraf dat het spon voor Maggi was.
Misschien was ik er ff niet bij en ik vond het recept an sich best leuk maar vond het echt onredelijk irritant dat ze niet gewoon meteen zei dat ze een lekker recept van haar zus ging delen, ism Maggi.
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.