ohh zin in the final chapter! hopelijk gaat ie nu eindelijk eens die harde schijven legen
Lol die Paul dreigt al heel lang om shit online te gooien en te pronken met zijn harde schijven maar eindstand gebeurd er niks. Ben heeeel benieuwd naar de video
hahaha deze man, going out with a bang
Ik denk eigk dat hij t nu uitsteld om in te tussentijd een klein dingetje te vinden wat een klein beetje video waardig is.
Die roast van Nienke staat ook niet meer online volgens mij, heb m destijds wel gezien en zat echt keihard te cringen. Ze had zelf ook echt moeite met bepaalde âgrappenâ als ik haar gezichtsreacties mocht geloven en volgens mij is Nienke best wel iemand die veel kan hebben.
Kelvin is gewoon precies zoân jochie bij wie t succes naar zân hoofd gestegen is en denkt dat hij alles kan maken en dat hij grappig is.
Ja sowieso en ik denk ook dat het meeste gewoon ââroddelsââ zijn dan echt concrete bewijzen. Maar ik ben benieuwd, laat de drama maar komen hahahaha
Ik vind Kelvin al een lange tijd echt niks meer, jaren geleden vond ik hem super grappig en was ie gewoon normaal. En nu is het echt zoân famous broekie die denkt dat hij alles kan maken omdat hij er toch geld mee verdient, jammer jammer
Dit heeft hij toch al vaker gedaan? Cool doen over wat hij weet en dat hij iedereen kapot kan maken. Video zoveel werk en duurt even want⊠eindstand komt er een video met een hebben gepraat en ik kan zulke dingen nu niet delenâ. Wanneer heeft hij nou echt een expose video gemaakt?
Wist overigens niet eens dat deze man dit nog deed. Dacht dat na die 1000 filmpjes over enzo en dee, hij niks te vertellen had.
De enige persoon die hij keer op keer âexposetâ is hij zelf (dit is een rare zin maar je snapt wat ik bedoel)
Net als die eerste docu. Die man heeft een uur vol geluld op basis van één mailtje van een troll.
Soms maak ik me echt zorgen dat ik alleen achter blijf, maar op werkelijk elk potje past een deksel blijkt maar weer
Waar vind ik die streams ik heb ook geen leven.
Hij zegt dat king alert gaat eindigen met een climax.
Ik denk het ook ja. Een anti climax.
Oh huh ja die zijn indd heel sporty nog! Wat gek eigenlijk
Holy moly wat een grootheidswaanzin. Het wordt bij hem met de dag erger hoor.
Haha, Bonnieâs zondagvideoâs komen volgens mij om 10 uur
What the hell. Moeten we nu echt gaan bespreken dat over smaak niet te twisten valt en dat persoonlijkheid belangrijker is dan uiterlijk?
Wat ik zeg is heftig? Hahah ok.
Maar lelijke mensen die rijk zijn (niet met oud geld, maar met een eigen bedrijf) hebben wel een bepaald charisma wat ik aantrekkelijk vindt. Ik houd van hardwerkende ondernemende mannen die altijd in een overhemd lopen met opgestroopte mouwen en ik val altijd op iemands energie. Een loodgieter met een druk bedrijf vind ik ook sexy. Monica zat ook op een app voor rijke/bekende mensen misschien vindt ze dat meer bij haar levensstijl passen.
Maar je weet toch helemaal niet hoe die personen verder zijn? Als al die mannen nou qua innerlijk/persoonlijkheid pure trash waren dan kan je wel voorzichtig zeggen dat het om geld zou kunnen gaan, maar dat weet je helemaal niet. Aantrekkingskracht heeft toch te maken met veel meer dan hoe conventioneel knap iemand is, en ik vind de mannen uit je voorbeeld ook echt niet direct onaantrekkelijk hoor.