Haha ja same, ik geloof dat ze toen alle influencer spons eruit hebben gegooid omdat ze zo groot waren gegroeid (met vaste klantenkring) dat ze daar geen promo van influencers meer voor nodig hadden
Ah ja dat kan indd!! Dan zou ik principieel ook niet meer bij hen bestellen als ik Laura was
Hmm maar als je de producten zo fijn vind al die jaren dan zou je die nog steeds van je eigen geld kunnen kopen toch? Vind het in het algemeen in de influencer wereld soms gewoon gek hoe de allerlievelings producten niet meer lievelings zijn als er geen spon meer voor is. Maar misschien is het inderdaad meer een principe kwestie en is het heel geniepig stop gezet, dat zou kunnen
Nou Annemerel had laatst ook een sponnetje met B&F.
Ms vraagt zij minder ofzo
Laura was vroeger running lau toch? Ze is ook zelf wat minder sport influencer geworden⊠wellicht dat ze daarom vonden dat ze niet meer bij hun paste. Het was best veel persoonlijke dingen en minder sport posts
Het valt inderdaad heel erg mee na de 1e paar minuten. Daarna wordt het een vrij normaal en serieus gesprek en licht Wil ook toe waarom ze giechelig of ongemakkelijk wordt ervan.
Kalvijn zegt over Resley âje bent een dikke vette negenâ. En dat herhaalt hij een paar keer, maar hij zegt het zo alsof hij eigenlijk het n-woord zegt.
Ja heb t inmiddels gezien. Walgelijk.
Volgt iemand Sophie Hol nog? Vandaag heeft ze de comments uitgezet. Ze krijgt zoveel kritiek. Ik vind wel dat ze zoveel shoplogs doet. Ze gaf aan dat de ook op zaterdag ging uploaden, want ze had zoveel nieuwe ideeën. Shoplogs zijn naar mijn mening niet nieuw.
Ja maar Sandra Prikker en Kaz van der Waard zijn wel nog steeds sporty, maar zij zijn er ook uitgegooid!
Snap de kritiek wel. ZĂłveel shoplogs met onflatteuze / niet passende / goedkope meukâŠ
Zijn de comments echt vanwege de kritiek over de vele shoplogs uitgezet, of gebeurde er iets onredelijks?
Ben het overigens helemaal eens mbt die eindeloze shoplogs
Geen idee. Staat ook nergens iets!
Het ging niet per se om de vele shoplogs maar om het feit dat ze een zalon box zat af te zeiken dat het geen outfits waren het te duur was en er geen uitleg bij zat
Terwijl je kennelijk gewoon een mail krijgt waarin alles wordt uitgelegd en ze zelf had aangevinkt dat de prijzen niet uitmaken
Mijn god wat een kerel
Oh wil jij aub verslag doen van de video als hij er is.
Maar bij haar is alles duur, want ze koopt alleen maar goedkope meuk.
JA POTVERDIKKIE KAREL ANKER. ( Zo heet hij ik kan er niks aan doen)
Ik heb donât fuck with cats van het weekend gekeken en hij moet wel hele boeiende dingen vertellen om in de buurt te komen van dat plot.