Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Haha ik kijk nu voor het eerst naar deze mensen, net #58 gezien, nog nooit eerder iets van hen gezien, maar ik vind het echt een beetje zielig voor die Co, en die Huismuts komt echt niet leuk over. Zij zijn vriendinnen? Ze doet zo koel en zakelijk, gedver krijg er echt nare vibes van.

2 likes

Oei. :joy:

4 likes

Hahahaha heerlijk! Die schoenen, die vest!!! Precies een boswachter.

14 likes

Hahaha ik heb het opgezocht en die meid is stylist? Oke dan :thumbsup:

Beste vriendinnen. De huismuts verkoopt overigens een interieurcursus.

2 likes

En dat terwijl ze nota bene een module ‘lichtplan’ in haar Insta cursus behandelt.

2 likes

Hahaha volgens mij dacht ze dat er een andere opdracht was. Ze was ook echt alleen maar aan het kijken naar wat ze zelf leuk vond en niet aan het nadenken of het iets zou zijn wat Bonnie zelf ook zou willen dragen.

2 likes

Hahahaha ik ga helemaal stuk, hoe ze erbij kijkt ook

11 likes

Hoe ze daar ook zo passief in die bank ligt en Co uitlacht terwijl die iets volkĂłmen logisch zegt, oh man, komt echt heel naar over.

4 likes

Hahahaha alsof ze net van de manege terugkomt.

5 likes

Hahaha ja, echt zĂł onaardig, is het familie van jou toevallig? :joy::joy::joy:

1 like

image

Edith’s outfit (waarmee ze zelf is komen opdagen, niet wat Bonnie voor dr heeft uitgezocht) vind ik anders ook niet zo geslaagd
 Toen ze met Vera filmde vond ik haar er meestal wel leuk uitzien!

20 likes

Jaa het doel van die video is toch dat je een outfit zoekt wat die andere leuk vind. Maar edith heeft bonnie gestijled in iets wat ze zelf zou dragen

1 like

Ah haha arme Bonnie. Ze zegt ook echt altijd, ook als ze de outfit duidelijk niets vindt zoals nu, dat de gast het ‘eigenlijk heel goed gedaan heeft’ en probeert dan losse dingen te zoeken waar ze iets positiefs over kan vinden. Is ook wel logisch, het is haar serie waarin die mensen te gast zijn dus ze zal ze niet snel afvallen (en dat zou ook niet leuk zijn).
Ik vond het ook een beetje gek dat die Edith bij dat tasje van Bonnie zei “ja het is een schoudertasje maar ik heb hem als heuptasje gebruikt, het is echt mijn ding om er iets modisch aan toe te voegen”. Het was juist de bedoeling dat Bonnie haar zou stylen, niet dat ze haar eigen ding doordrukt en zelf dingen gaat verzinnen?
Ze was zelf ook helemaal tevreden over de outfit die ze voor Bonnie had uitgekozen en vond de kleuren perfect bij haar passen, maar ze heeft volgens mij geen idee wat Bonnie normaal draagt?

6 likes

Ik wil het huis en de tuin van Elise (en wout)

25 likes

Ja, wat doet ze uit de hoogte? Ik had nooit eerder gekeken, maar door jullie comments nu wel, maar waarom in godsnaam die panterprint op die muur die toch al erg donker is. Net alsof ze in een bordeel woont ofzo.

1 like

En Wout er ook bij graag! :sweat_smile:

7 likes

Ja Wow dat zat ik net de bedenken! Zou qua inrichting wel iets veranderen, vind hun deuren niet zo mooi bijv, maar de rest wauw. Vind hun tuin ook zo leuk

2 likes

Ik zou wout inruilen voor die eend op het terras.

15 likes

Snap echt niet wat iedereen daar in ziet. :woman_shrugging:t3: Vooral met dir snor vond ik hem echt alles behalve aantrekkelijk.

3 likes