Nee die snor vind ik ook 2 keer niks maar is toch echt een knappe man? En hij komt echt heel chill en lief over.
Haha het is niet mijn type denk ik. Vind het helemaal niks.
Rachel en Co zijn wel echt besties, ik geloof niet dat we daaraan moeten twijfelen. Bij mijn besties ben ik ook altijd lekker mijzelf (= soms niet heel aardig )
Aan Rachels interieurtalent mogen we m.i. wel twijfelen nu we dit zien. Ik weiger ook te geloven dat ze écht zoveel cursussen verkoopt. Kom aan… uit haar vlogs bleek duidelijk dat ze de modules nog aan het bedenken was toen de cursussen al in de verkoop gingen.
Ik denk dat het smijten met die cijfers ook een deel van de marketing is. Een beetje het bookings.com effect. De consument laten geloven dat er schaarste is.
Haha jaaawel juist met snor!
Wat een nare meiden trouwens al die vriendinnen van die Co? Hoe ze allerlei dingen zo van elkaar afbranden, negatief en zo passief op die bank hangen
Ik heb hier ook even op gereageerd op Youtube aangezien mensen het juist leuk vonden om te zien . En ze houdt zich toch aan de regels??? Wat een onzin zeg!
Ik vind het idee van zo’n outfit echt wel leuk en zou het ook best dragen, maar de uitvoering vind ik echt helemaal niets met dat vest en die laarzen en die net lelijke kleuren. Maar het past vooral totaaaal niet bij Bonnie.
Waarschijnlijk boeit niemand dit, maar Xelly heeft een nieuw huis en ze sloopt gewoon alle oude elementen uit de woonkamer. Doet echt pijn om te zien
Bonnie die zo gematigd blij doet met de kledingkeuze van een styliste doet me denken aan Mascha die haar haren liet doen door die fenomenale kapper
Ik vind die laatste vlog van Co ook echt ongemakkelijk.
Rachel ligt echt lusteloos op de bank te “werken”. Co zei ook van ja die ligt te werken en sluit zich even af dus ik ga netflixen. Gezellig…
En ze vond ook dat Co haar huis niet goed schoongemaak was. Hallo tis haar huis en zij vloog ook de dag ervoor weer met haar werk. Dus zij is niet thuis zoals Rachel de influencer.
Oj en ben halverwege de vlog en heb al 4 verschillende mensen bij haar over de vloer zien komen . Goed idee.
Ik vind dit juist getuigen van echte goede vriendinnen. Ik ben in ieder geval blij dat ik dit bij mijn beste vriendinnen gewoon kan doen. Lekker op de bank hangen en niet altijd alleen maar “leuk” hoeven te doen. Is toch heerlijk?
Ben het overigens wel met je eens dat ze wel erg veel mensen ziet…
God ik was dit alweer helemaal vergeten hahaha, mooi dat dit eens in de zoveel tijd weer omhoog komt in dit topic
Voor wie niet weet waar dit over gaat/het nog een keer wil zien, vanaf 7:35 in deze vlog
Als ik haar was geweest, was ik naar een andere kapper gelopen en daar mijn haar laten doen. Maar ja, dat kan niet als je vlogt
‘How do you like my hair?’
‘Ja… it’s crazy’
Hahaha man man man…
Wat idioot dat je gewoon echt zo over jezelf drnkt.
EDIT: omg, satire dus. En ik een overduidelijke kater. Hahaha
Ik vond dat stukje met huismuts op de bank van co juist heel erg leuk. Ik vind huismuts niks maar de dynamiek tussen hun snap ik helemaal. Co zei toch ook: niet zo, lul! Waarop rach zegt: mag ik zelf bepalen hoe ik zit?! Zo praat ik ook met m’n vrienden. En direct daarna weer bonden over wat ze gaan kijken. En chill dat ze gewoon mega onderuit op die bank ligt, alsof ze thuis is.
On her b’day
Hahahahaha wtf ik had deze nog nooit gezien. Hoe ongemakkelijk, ik zat echt te denken zit deze man haar nou in de maling te nemen met dit kapsel?!
Viel me wel op hoeveel mooier Mascha’s tanden zijn nu? Wat heeft zij daarmee gedaan?
Invisalign
en bleken