Volgens mij komt ze heel af en toe op die feestjes.
Ja ze is af en toe in de vlogs te zien, is inderdaad een vriendin van Bonnie.
Maar hoezo verwachtte je Nick als er staat âEen vriendin van Bonnieâ?
Neeeeeee geen pvc vloer in dat huis
(okhetishunhuisnietmijnhuishunbeslissinglaatmaarikbenalweg)
Hahaha ik had echt hetzelfde. Volledige verwarring dat ik Nick niet kon vinden.
En ja, er staat vriendin, maar dat was totaal niet op me binnen gekomen hahaha
Ja, slaat nergens op van mij. Slecht gelezen.
Nou en het schooien om bedrijven die het gratis aanbieden haha
Zoek gewoon online? Of ga langs een vloerzaak net zoals alle andere mensen die advies of een nieuwe vloer willen? Ohja⊠vraag gewoon een offerte aan? Man man man moeilijk moeilijk moeilijk
the influencer lifeeee
Over twee weken Bonnie:
Wij hebben een nieuwe stofzuiger nodig. Wie kent een goeie StOfZuiGeR met de volgende eigenschappen:
- draadloos
- zonder zak stofzuigen
- kan opgeborgen en opgeladen worden
- dyson dm mij
Tja ik weet niet. Vloeren zijn duur, als je die gratis kan krijgen⊠Maar hoop niet dat haar verhuisvlogs straks als een Martijn Krabbé programma worden.
En idd beter niet zoân moderne bruingrijze pvc vloer krrrraken moet het
Ik vind het echt bizar dat endless weekend nu een (ebook!!) uitbrengen over Utrecht, kosten 12,50. Morgen gaat de prijs omhoog. Ik ben niet zo thuis in ebook land maar dat is toch veel geld voor een ebook?
Maar volgens mij is ze best wel wen grote ytâer kan ik mij herinneren?
Ff gecheckt: https://m.youtube.com/user/helloyoumonster
Bijna 300k volgers!
Ja ik vind dit ook echt een belachelijk bedrag voor een ebook met hotspots in Utrecht. Als het een euro of 3 is is het de moeite misschien nog waard, maar voor 12,50 reis ik liever zelf naar Utrecht en dan zoek ik het ter plekke wel uit.
Edit: volgens mij zijn ebooks normaal gesproken rond een tientje trouwens, maar goed ik vind dit niet hetzelfde als een roman oid
Over die vloer van Bonnie: ze had in de huis koop video van afgelopen zondag gezegd dat ze de vloer van de benedenverdieping willen gaan vervangen. Aangezien het een bovenwoning is, kan het toch goed dat het niet om die mooie houten vloer in de woonkamer gaat maar dat de benedenverdieping de verdieping met de slaapkamers en badkamer is? Ik had dat een paar dagen geleden hier ook al gepost maar schijnbaar heeft iedereen daar overheen gelezen ofzo đ€·
Jeeeeeeeeeezus wat een kutspon van een of andere reisapp in de vlog van co, zo fucking nep. Ik vond haar leuk maar ze wordt steeds meer mainstream = niet leuk
Maar dit was toch allang duidelijk sinds Myron haar cadeau toen voor Enzo?
Dat laatste is in elk geval niet zo
Sorry, we gaan meer aandacht aan jouw posts besteden.
Maar waar ze hem ook gaat neerleggen, het kan toch alsnog lelijk zijn door het materiaal?
Lekker volwassen reactie dit