Mooi verwoord en helemaal mee eens!
Nu hij de kans krijgt, ja nu het gratis is zeker
Gio gaat voor de 3de keer in een maand tijd op vakantie. Normaal zou ik denken oke leuk voor je dat je dat kan enz maar ik vind het in deze tijden een beetje onverstandig ofzo? Maar misschien ben ik gewoon een jankerd hoor.
Die video van Jessie, als ze een coronatest moet doen. Zegt Jeroen âah joh, je hebt grotere dingen in je strot gehadâ
Ik vind die twee echt heerlijk samen.
Ja hun humor onderling is echt geweldig. Lijkt me best gezellig met hun haha!
Ik kan alleen maar denken aan Him van de Powerpuff Girls.
Ik heb de afgelopen videoâs van AimĂ©e niet gezien, maar weet iemand waarom er vandaag geen video was? Haar insta is ook redelijk stil. Hoop dat alles wel goed gaat⊠maar misschien heb ik iets erover gemist
Ik vind het vooral heel verdrietig dat jessie zichzelf dus niet genoeg vind zoals ze is
Dat ze al die operaties laat doen moet ze zelf weten maar ik schrok echt van âO kan je dit weghalen, en dit, en dan ook dit nog even doenâ
Alsof je een gaatje laat vullen bij de tandarts
Het gemak waarmee ze het zegt.
Hoop echt dat ze ooit in de spiegel kijkt en blij is met wat ze ziet.
En het kutte is. Ik word ook geinfluenced door dit. Alsof ik morgen kan beslissen om er een Cup bij te nemen, of mijzelf wat vollere lippen aan te meten.
Ik snap dit niet, getransplanteerd haar kan op den duur toch ook gaan uitvallen? Ik snap dit echt niet, vind het ontzettend hebberig overkomen om zoiets maar te doen omdat het gratis kan.
Ik denk het niet, want ze laat zichzelf er nu zien zoals het schoonsheidsideaal nu is; Kardashian type. Wat als over 10 jaar een ander type in de mode is?
Ja. Ik vind bij haar alles zo extreem. Haar plastische behandelingen maar ook bijvoorbeeld haar tattooâs. Hoop echt dat ze dat mooi blijft vinden
Oh vandaar! Thanks. Goed dat ze voor zichzelf kiest en een pauze inlast.
ik ga zo slecht op die spon van Marije voor Carocroc, max(ha-ha)imale cringe.
Ik kan het niet vinden in het filmpje?
Ik heb lang geen videos gezien van Bonnie, maar ik herken haar niet?
Owwww, ik zocht naar Nick. Ken die andere meid niet.
Ja ik had het begrepen na de hint met roze haar, maar ik kan me haar niet echt herinneren als een vriendin van Bonnie. Ik zie wel dat ze in kringloopkwartier heeft gezeten, maar was ze daar dan niet gewoon een keer te gast?