Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ashley van bestdressed heeft een aantal filmpjes waar ze dingen voor in huis DIY’d!

Mr Kate vind ik ook leuk

1 like

Zou mij niets verbazen als Serena ervoor betaald. Ik denk dat ze de overstap wilt maken van blog naar insta.

Hey Hey Hey!!!

1 like

Dit post saar (Sara ras) op haar insta story nu erover zag ik!

14 likes

Ik leef sowieso voor Bon Appetit.

Brad :heart:

4 likes

Het kanaal Doing it ourselves, van een jonge Brits man die een paar jaar geleden een kasteel kocht en deze opknapt. Plus hij schildert, bak, zoekt goud. Filmt leuk. Hij is nog nieuw, hij doet soms toneelstukjes, maar dat is wel schattig.

4 likes

Ik dacht even dat dit over het stukje van Bonnie’s vlogs ging waarin ze haar eetplanning voor de week op dat bord in de keuken schrijft.
Maar dat klopt vast niet :sweat_smile:

6 likes

Bij de meilandjes mochten ze van mij wel meer van het verbouwen laten zien. Deze Brit promoot ook twee andere kanalen van bevriende chateau-eigenaren. Een nieuwe niche op YouTube gaat voor me open.

Hij legt in een van de video’s uit dat het juist niet van hem is. Hij is geen mede-eigenaar maar mag er wel gratis verblijven (met zijn broer en zijn vrouw en kind).

Ik ben juist het meest fan van Chris haha, wat een talent

3 likes

Oh ja ben altijd onder de indruk van zijn skills. En dan die mini hapjes altijd, zo bedachtzaam en secuur. Vind eigenlijk bijna iedereen van de test kitchen wel geweldige mensen!

Maar mr wourder is een golden retriever gevangen in een dad bod en word er altijd blij van om naar die chaos te kijken haha.

3 likes

Wat betreft al het onderhoud dat haar ‘droomhuis’ nu en in de komende jaren nodig zal hebben belooft deze tweet van Jennie niet veel goeds :grimacing:

Wat ben ik blij dat ik niet met een verfroller of behang in de weer hoef 👀

— Jennie (@JfromtheBlog) May 17, 2020
17 likes

Nou die aan die Kardashian winacties doen allerlei bedrijven mee. Die betalen om tussen de accounts om te volgen te mogen staan. De Kardashians worden ingeschakeld om de winactie te promoten. Zij hebben zo veel volgers dat het voor die bedrijven waard is te betalen om mee te doen.
Ik zou het niet logisch vinden als alle te volgen accounts van deze Nederlandse versie betalen om daar tussen te staan. Dan krijg je namelijk allemaal kleine accounts en als die het delen met hun kleine aantal volgers schiet het niet op. Je moet dus een aantal grote influencers hebben om de winactie te delen met hun grote aantal volgers zodat het voor die kleine accounts waard is om te betalen voor hun plek. Ik denk dat Serena door de winactie wordt betaald zodat zij een daadwerkelijk iets hebben om te verkopen aan die andere accounts.

2 likes

Ah dat heb ik gemist. Ik dacht dat het van hem en zijn broer+vrouw was. Of van hun hele familie ofzo.

Vanaf 3:30

Ik kan altijd wel lachen om DIY Danie, een Canadees meisje dat regelmatig kasten maakt of hout bewerkt. Ook wel wat meer softere klusprojectjes.

1 like

Mijn vriend volgt Evan & Katelyn:

Volgens mij hebben ze elk project met epoxy al eens geprobeerd en ik vind ze heel erg commercieel, maar ze doen het wel leuk.

2 likes

Trouwens ook nog over Jennie: ik vind het wel erg netjes dat ze voor haar lezers die niet kunnen/willen luisteren naar die podcast de tekst ook uitschrijft en op haar blog plaatst.
Dat is nou echt een extra moeite die veel anderen niet bereid zijn om te doen! Heel fijn van haar.

66 likes

Jong Canadees stel dat een farmhouse aan het opknappen is. Erg creatief met editten.

Zweeds/Amerikaanse die echt héél handig is. Knap!

Nog een Amerikaanse, meer looks/sfeer dan techniek.

1 like

Ja dat vond ik ook! Goed/lief van haar.

Ik heb het stuk gelezen en ik snap nu ook een stuk beter waar haar keuzes vandaan komen. Ze klinkt zelf echt gelukkig met haar aankoop en alsof ze er heus wel overna gedacht heeft.

Staat overigens ook specifiek in “dat het weliswaar in een park staat maar echt geen centerparcs hoor.” Hoi Jennie, leuk dat je meeleest! :raising_hand_woman:t2:

1 like