Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ja helemaal eens met wat je zegt, ik snap nu ook beter waarom ze d’r appartement opgezegd heeft. Dat gevoel van benauwing in de grote stad :frowning:

´´Waarom heb jij geen champignons´´
´´Ik hou niet zo van champi´´
´´Na, neem er even 2´´
doet 2 stukken champignon op de pizza van Nick terwijl hij dat niet wil :roll_eyes:

Ik moet echt stoppen met het kijken van de vlogs van Bonnie, vind haar elke vlog irritanter worden

25 likes

Ja dat dacht ik ook direct. Ja euh je hebt al samen gewoond.

1 like

Haha ja ik was ook al verbaasd. Maar kan me voorstellen dat dit ook anders voor haar is gezien ze dit huis samen gekocht heeft met haar vriend en toen ze met Enzo ging samen wonen was het echt Enzo z’n huis.

1 like

Ik vond dat zo raar?? Wat maakt dat nu uit?
En heel de tijd over dat ze zo bang is en dat ze dacht dat Nick een robot was :neutral_face:

5 likes

Dat vond ik juist niet eigenlijk, het lijkt allemaal zo impulsief.
Ik vond het meer overkomen alsof ze er heel veel haast bij had en gewoon EEN huisje wilde kopen en het nu met allerlei vreemde constructies en overal krabben voor elkaar heeft gekregen, maar geen idee heeft wat ze nu precies gekocht heeft en wat haar nog te wachten kan staan qua onderhoud. In een huis trekken met al je meubels/het kopen terwijl je geen idee hebt hoe lek het dak eigenlijk is…
Ik vond het stukje over dat ze het zo oneerlijk vond dat het haar niet lukte ook nogal onsympathiek en verwend overkomen (terwijl ik Jennie juist wel sympathiek vind), al snap ik goed dat ze weg wilde uit de stad.
Maar ik hoop dat ze geluk heeft en het geen kat in de zak zal zijn!

3 likes

Cool, bedankt voor de tip, ik ga haar opzoeken.

Dat van die champignons was echt ZO irritant.

Ook een apart moment als ze met Linda op t gras zit, Linda zegt dat ze er n natte kont van krijgt en daarna zegt Bonnie “vertel even over je poes”. :upside_down_face:

1 like

Heel chill idd en heel herkenbaar, ben ook met bijna al die spullen gestopt/geminderd haha, niet heel extreem maar wel zoveel mogelijk.

Goed idd dat “ influencers” nu ook zulke videos maken. Zouden meer moeten doen.

Ik vond vooral het stuk over dat schoonmaken irritant, dat ze het steeds zo aan het uitstellen was en dan deed alsof ze van Nick per se moest schoonmaken, terwijl het duidelijk was dat ze het al dagen aan het uitstellen was?

1 like

En dan zegt ze “Je lijkt wel zo’n dominant mannetje…grapje”, maar wie kwam er nou dominant over?
Ik vind Bonnie echt leuk maar deze vlog was 1 en al irritatie.

3 likes

Heee, Ik volgde haar jaaaren geleden in de tijd van Fleurdeforce and Missglamorazzi, maar was haar helemaal vergeten! Ze liep ook hard, en had heel grappige 1-april-whatsinmybag video’s volgens mij. Grappig om te zien hoe zij veranderd is.

Sarah Therese heb ik ook een tijd gevolgd, maar ik vind haar nu zo irritant. Met haar fundamentele christelijke opvattingen en gepreek over ‘hoe je als vrouw voor je man moet zijn’ enzo. En ze is behoorlijk uitgesproken pro-life, tegen vaccineren en gay rights. Nopethankyou.


shit hits the fence zie ik ineens voorbij komen!
11 likes

Ohhhh het is dat ik niks beters te doen heb maar die video van Bonnie maakte me echt een beetje chagrijnig :’)

Hebben jullie ooit van Subliminals gehoord? -ik weet niet helemaal of dit het juiste topic is- Er zijn een hele hoop filmpjes op YouTube te vinden die beweren dat je oogkleur in je onderbewustzijn vastzit. Als je heel hard nadenkt en subliminal messages te horen krijgt die zeggen dat je blauwe ogen hebt dan zou je oogkleur dus veranderen. ik heb een vriendin die nu al een jaar bezig is haar hele uiterlijk te veranderen door het luisteren naar van die filmpjes, het maken van moodboards en hard nadenken over haar gewenste uiterlijk. ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden… is dit echt? is dit schadelijk? hoe kan het dat ik hier nu pas achter kom en dat die hele community zo verborgen is?

19 likes

Nou ze houdt al haar vooruitgang bij op een insta-account die ik toevallig heb gevonden. ik zie echt geen verschil, maar zijzelf dus wel en de andere gebruikers zijn haar ook aan het ophypen. soort placebo-effect?
Die vriendin, zeer Nederlands, heeft een moodboard waar ze zichzelf heeft gefotoshopt als Zuid-Koreanse en dat is wat ze wil bereiken. :face_with_raised_eyebrow:

25 likes

Hahhah ik vind dit alleen maar echt heel gestoord klinken.

20 likes

Maar, maar, maar, what about genetica? Of kun je dan bijvoorbeeld alleen recessieve allelen dominant denken?

5 likes

Woooow wat?

46 likes