Met aan de linkerzijde uitzicht op een heuse ‘bosspeeltuin’!
Ik voel me wel bosbabe 2.0 dan, aangezien ik regelmatig de vogelspinnen, slangen en vleermuizen uit mijn kledingkast sta te vangen. Misschien kan Jennie een keer komen logeren.
Voor wie geïnteresseerd is in het salaris van advocaat-stagiaires, zie hier: https://www.advocatenorde-gelderland.nl/31239/arbeidsovereenkomst.html
En als iemand in het strafrecht werkt kun je er wel van uitgaan dat het minimum wordt betaald.
Zeker! Hoop dat ik moderator mag worden
#bosbabonnie 
Of lekker simpel #bossie
Ik kan me nog steeds zo moeilijk voorstellen dat er echt veel interesse is voor alle online cursussen, workshops, ebooks, coaching, etc. die influencers steeds aanbieden. Als er weer iemand begint over een “nieuw project!” denk ik dat ze er vooral zelf heel enthousiast over zijn, maar dat er verder niemand echt op zit te wachten. Blijkbaar is dat wel zo, anders zouden ze het niet blijven doen, maar ik vraag me echt af wie dit soort dingen nou zouden kopen. In mijn omgeving kan ik me niemand bedenken die dat zou doen.
Bonnie was laatst toch letterlijk verbaast over een Vinex-wijk?
Volgens mij leeft zij gewoon onder een steen.
Hahahahha ja dat ze ook al 8x aan Nick gevraagd had wat ze toch ruikt 
En dan ook mij taggen in de beschrijving van je irritatie
what did i do to deserve thiiis
fyaad
Ja zit hier m’n coronatijd uit inderdaad. Zal mijn bosbabe titel even inleveren dus…
(Kreeg van de week wel een foto wat er in mijn appartement aan dieren zat al.
)
Hahahaha fantastisch, maar berglucht ruikt toch ook anders dan gewoon een boslucht? Ik kan me even de geur van schone bergen niet meer herinneren, maar de geur van berglucht kan je in Nederland ook niet echt ruiken toch? Dus ik kan me het bij jou nog wel voorstellen, maar de lucht van dennen herken je toch wel 
Ooh nu wil ik naar de bergen om die lucht te ruiken. Vind het altijd zo lekker als lucht heel schoon voelt, net als zeelucht, heerlijk
Hahahahaha nou bergenlucht niet herkennen vind ik niet dom hoor
ik zou die lucht ook echt niet herkennen
Panama
Huh ik ben even in de war aangezien ik er in de comments niets over zie; doe ik het al mijn hele leven fout? 
Hoe spreek jij Landal uit?
- Landal
- Lèndul
0 stemmers
Even een random reclame spotje van Landal gekeken:
Rond 0:30 zeggen ze zelf ook Landal. Heb nog nooit iemand Lendel horen zeggen. Snapte eerst ook niet waar het over ging
Eerder Lendal.
Monica zegt de hele tijd dat ze niks mag loslaten over haar liefdesleven maar ik kijk de vlog van gisteren en op de boot met Piet en Daan laat ze Robbert toch gewoon vol in beeld zien? Of heb ik iets gemist en is dat iemand anders?