Als je je snel ergert aan de kleinburgerlijkheid van Bonnie raad ik je aan de vlog van vandaag over te slaan.
Lekker weekendje Lendolll
Haha lendol. Spreken meer mensen dit zo uit? Hoor dat voor het eerst
Puur eigenbelang, heb geen zin dat iedereen hier de hele dag wat over gaat zeggen
Ik zag dit net op insta
Zij is volgens mij nergens anders van bekend dan het vriendinnetje van die Dave Roelvink te zijn?
Huis gekocht en werkelijk álles ook weer gesponsord.
Naar mijn idee is zij helemaal niet zo bekend? Blijkbaar kan iedereen dit tegenwoordig voor elkaar krijgen ofzo.
Maar verder is zij gewoon advocate toch? En heeft ze bijna een jaar bij haar moeder gewoond om een huis te kunnen kopen geloof ik… Maar idd dat die hele keuken al gespont is, is wel bizar ja
Ze heeft wel 138.000 volgers, beetje een gevalletje Dee. Denk dat ik een dealtje ga sluiten met mijn vriend. Ik ga een jaar met een bekende vlogger, begin als influenza, spon een goed huis bij elkaar en daarna gaan we samen weer anoniem verder.
Bonnie: Denk je gezellig weekendje weg te gaan, kan ze toch weer tien dingen vinden om zich aan te ergeren. Zonde… leef een beetje in het moment.
Advocaat-stagiaire dan verdien je vaak nog niet heel veel. Maar ze verdient heel veel met spon want daarmee betaalt ze ook haar opleiding.
Hahah nou mijn zus is advocaat stagiaire, die verdient BAKKEN. Echt niet te doen. Voor een fucking stagiaire. Daar kunnen ze in het onderwijs nog wat van leren.
Ik weet niet waar je zus zit maar zij zit bij een klein kantoor en sociale advocatuur. Daar verdien je doorgaans geen bakken met geld. En zij betaald haar opleiding van 14.780 euro zelf.
Maar Dee is toch helemaal niet anoniem verder gegaan? Ze is nu zelf YouTuber en ze werkt bij SlamFM.
Haha het is ook gewoon zo’n verouderd bungalowparkhuisje.
Hartstikke leuk hoor, ik hou echt van de kneuterigheid van Center Parcs en Landal, maar romantisch zou ik het niet noemen.
Huh betaalt haar kantoor dat niet dan?
*nvm ik werk blijkbaar in een heel verwend rechtsgebied wat dat betreft.
@Banananana
Advocaat-stagaire is een beetje een ongelukkige naam want je werkt fulltime en je hebt je master afgerond. Je doet alleen nog een parrttime advocatenopleiding, maar je kunt al gewoon aan het werk als advocaat. Is dus niet het zelfde als de meeste andere stages die binnen een opleiding plaatsvinden zoals bijv. in het onderwijs.
*overigens zijn er wel kantoren waarbij je als normale stagiaire (dus binnen je opleiding) 1000 euro stagevergoeding per maand kunt krijgen hoor, dus je hebt wel gelijk, maar dat is dus niet wat zij is.
@anon44204370
Toen ze met Dave ging vond ze dat ‘leven’ maar al te interessant.
Ze had er een keer een tijd terug iets over gepost. Voor een starter vond ik het niet weinig, maar het waren ook geen Zuidas bedragen. Volgens mij werkt zij inderdaad bij een klein kantoor, dan krijg je geen 4000 bruto oid. Lag ergens rond de 2500/2750 dacht ik?
Maar jongens dit weet ik allemaal hoor. Ik zeg alleen dat mn zus dus wel bakken verdient. En stagiaire is.
Ik heb ook mijn stage als advocaat gedaan (wel BE) en dat is inderdaad een volwaardige job met (helaas) lange dagen. Het woord ‘stagiair’ dekt dus zeker de lading niet inderdaad.
Ik verdiende ook echt niks. Netto nog minder dan het bedrag van een leefloon in België. Tenzij je op een groot kantoor in de hoofdstad gaat werken, moet je tijdens je stage eerder geld toesteken dan werkelijk te verdienen.
Ik ben blij voor je zus
Maar ze is blijkbaar wel een uitzondering.
Op mij kwam het over alsof je bedoelde dat dat voor elke advocaat-stagiaire gold vandaar mijn reactie.