Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

In het strafrecht kan het ook vergoed worden hoor maar zij zit volgens mij bij een kantoor met maar een advocaat dus dan wordt het vaak niet vergoed. Verschilt gewoon heel erg waar je terechtkomt.

1 like

Maar als advocaat-stagiair(e) ben je niet echt stagiar(e) he, het is een beetje een ongelukkige naam. Vergelijkbaar met arts-assistent, dat klinkt ook alsof je een soort hulpje bent terwijl je gewoon volledig bevoegd arts bent.

6 likes

Hahaha jongensss I KNOW. Het is goed, ik zal me nooit meer ongenuanceerd uitlaten over mijn zus, stagiaires of wat dan ook dat met rechten te maken heeft. Excuus. Duizendmaal excuus.

3 likes

Hahaha ik denk dat het niet langer naar jou bedoeld was hoor, maar meer algemeen. Zijn nog best wat verkeerde ideeen over :smiley:

2 likes

Haha nee, ik bedoel meer dat ik in deze hypothetische situatie na mijn sponhuis weer anoniem verder ga.

1 like

Nee, is niet mogelijk. Je moet erna wel van kunnen leven, dus je moet zoveel mogelijk reserve opbouwen.

1 like

Met aan de linkerzijde uitzicht op een heuse ‘bosspeeltuin’!

Jennie from the blog says: I beg to differ
#bosbabe

20200527_105325

Romantiek is ook maar wat je er zelf van maakt toch :upside_down_face:

24 likes

Ik voel me wel bosbabe 2.0 dan, aangezien ik regelmatig de vogelspinnen, slangen en vleermuizen uit mijn kledingkast sta te vangen. Misschien kan Jennie een keer komen logeren.

13 likes

@Karl_Lagerfeld jij gaat je wel aanmelden toch?

2 likes

Voor wie geïnteresseerd is in het salaris van advocaat-stagiaires, zie hier: https://www.advocatenorde-gelderland.nl/31239/arbeidsovereenkomst.html

En als iemand in het strafrecht werkt kun je er wel van uitgaan dat het minimum wordt betaald.

1 like

Zeker! Hoop dat ik moderator mag worden

3 likes

#bosbonnie :grin:

4 likes

#bosbabonnie :ok_woman:t3:

5 likes

Of lekker simpel #bossie

7 likes

Ik kan me nog steeds zo moeilijk voorstellen dat er echt veel interesse is voor alle online cursussen, workshops, ebooks, coaching, etc. die influencers steeds aanbieden. Als er weer iemand begint over een “nieuw project!” denk ik dat ze er vooral zelf heel enthousiast over zijn, maar dat er verder niemand echt op zit te wachten. Blijkbaar is dat wel zo, anders zouden ze het niet blijven doen, maar ik vraag me echt af wie dit soort dingen nou zouden kopen. In mijn omgeving kan ik me niemand bedenken die dat zou doen.

6 likes

Bonnie was laatst toch letterlijk verbaast over een Vinex-wijk?

Volgens mij leeft zij gewoon onder een steen.

9 likes

Hahahahha ja dat ze ook al 8x aan Nick gevraagd had wat ze toch ruikt :joy:

En dan ook mij taggen in de beschrijving van je irritatie :weary: what did i do to deserve thiiis

5 likes

fyaad

4 likes