Een website over koken? Mag hopen van niet… Ze maakt alleen maar ranzige soep!
Vind de term boshuisje ook gewoon kut. Je zit op een fucking vakantiepark
Het is een website over gewoon algemene dingen, doet me een beetje denken aan de website van Jennie; ook met zo’n fotodagboek etc.
Denise heeft haar kanaalnaam aangepast naar dichtbijdenise, heeft die vriend z’n instanaam veranderd naar verwegmetluc 
Ik leg nu pas de link
Vond het al zo’n aparte naam maar ik dacht misschien post hij reisfoto’s 
Tanningapparaatje?
Wat moet ik me daar bij voorstellen? Nog nooit van gehoord
ahhhh oke ik dacht al aan een mini zonnebankje ofzo, zoals zon gezichtsbruiner oid. 
Ik kreeg een insta-ad van dit merk, waarin een vrouw in een wit overhemd zichzelf vernevelde met dit zelfbruinstoomapparaat. Nou snap ik heus wel dat reclame niet altijd realistisch is, maar een spraytan while wearing een wit overhemd…?! Zag Monica Geuze en Dee ook al met een IGTV/insta-story voor het merk, dus ben er al weer klaar mee…
Monica liet deze ook zien!
Denken jullie dat Mascha ondertussen misschien genoeg zwangerschapsjurkjes heeft?
Smaken ze in ieder geval niet naar poep
Ik denk ook altijd giirl hoe lang denk jij wel zwanger te zijn. Nuja waarschijnlijk kan ze ze erna nog dragen.
Ja maar ho, het zijn geen zwangerschapsjurkjes he 
Lekker poëtisch stukje wel
Charlotte Blitzblum vertelt doodleuk in d’r vlog dat ze les heeft gegeven als ‘juf Swarita’, compleet met Surinaams accent. 
Sabine van ohmyfoodness is echt mijn favoriete foodblogger, maar volgens mij heeft zij ook volgers gekocht. Ik vond het al opvallend dat ze een blauw vinkje heeft (ze is imo niet echt een bn-er ofzo), maar het viel me op dat haar likes niet echt in verhouding staan. Dus eens bij haar volgers gekeken en daar staan een boel shady accounts tussen. Valt me toch tegen van haar. Ze heeft best wel een paar grote samenwerkingen (die homemade bakmixen en smeg oa). Daar zal ze vast hard genoeg voor werken en ik weet niet hoe dat precies werkt (welke rol het aantal volgers daarin speelt), maar het is toch niet voor echt fair zo
Ik weet niet waar dit moet, maar het zijn youtubers die hun geadopteerde kind hebben laten herplaatsen omdat er meer complexiteit bij kwam kijken dan ze hadden gedacht.
Echt, ik geloof echt wel dat mensen zo’n beslissing niet zomaar maken maar toch voel ik me hier zo raar bij. Dat advies van medici ook dat hij zorg nodig heeft dat die ouders niet kunnen bieden. Hoe vaak wordt dat gezegd in een context waarin het gaat om biologische ouders en hun kinderen?
dit klinkt heel fout. maar ik kijk haar vlogs nooit omdat die altijd 80 uur duren…
Neeee