Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

afbeelding

14 likes

Grefoef?

53 likes
6 likes

Hoe kunnen ze dit een model noemen? :no_mouth:

1 like

What the fuck

1 like

What the actual fuck

2 likes

Dit is toch een soort blackface… snap niet dat een arts hiermee instemt

Ook echt dat ze verwachten dat hun kinderen niet blank zullen zijn :see_no_evil:

8 likes

haha waaat dit is echt law of attraction maar dan in het extreem.

‘Oh je hebt geen blauwe ogen? Tja gewoon niet goed genoeg je onderbewustzijn getraind om blauwe ogen te hebben, jammer joh’.

Ben geen professor genetica maar ik denk dat als je logisch nadenkt het toch wel duidelijk is dat dit niet mogelijk is :stuck_out_tongue:

1 like

Eh, ja. :woozy_face:

Ik zit me nu al een halve dag over deze groep te verbazen. Je hebt blijkbaar blokkades in je hoofd die ervoor zorgen dat je geen resultaten krijgt van de subliminal messages. Gelukkig zijn er wel subliminals om die blokkades op te heffen :partying_face:. je moet altijd meer vragen dan je eigenlijk wil dus de titels van de filmpjes zijn onder andere: ‘‘LOSE 10000 POUNDS RIGHT NOW’’. (even uit de playlist van die vriendin gevist) Heb net even een filmpje gekeken en de comments eronder zeggen allemaal : “oh ik voel het tintelen,” "ik heb het de hele nacht op repeat en ik zal morgen updaten,’’

3 likes

Deze theorie komt me akelig bekend voor

32 likes

3 miljoen weergaven!!! ‘‘Eating vibrant foods allowed me to shine from the inside out.’’ iemand die zin heeft om kleurstof te atten en te kijken wat er gebeurt?

Dr Mengele entered the chat idd

44 likes

Echt kut dit, heel veel van de foto’s die als achtergrond worden gebruikt bij die subliminals zijn van die stereotype pro-ana plaatjes. (Geen idee waarom Slipknot ertussen zit overigens, snap echt niks van Youtube de afgelopen tijd!)

9 likes

Lol. Leonie maakt vorige week de hamburgerbroodjes van Uit Fatima’s Keuken en heeft vandaag op haar to do-lijst staan dat ze recepten gaat uitschrijven. Waaronder een recept voor: hamburgerbroodjes.

9 likes

Is gewoon blackface ja! Ik vind het ook onbegrijpelijk.

Ik ben haar laatst ook toevallig tegengekomen, vooral ook leuk om haar switch te zien van mega hauls naar vooral reis videos en weinig spullen

Wow ik heb een groot probleem blijkbaar :sweat_smile:
Misschien moet ik mijn ogen maar met bleek wassen, dat is sowieso wel goed voor bijna alles toch? Lekker fris

9 likes

Omdat je op subliminal gezocht hebt en dat nummer van een album komt dat dat woord in de titel heeft :stuck_out_tongue_closed_eyes: (staat in de omschrijving van de video, ook in jouw afbeelding)

5 likes