Zo is het wel. Ik zie ook niet in hoe dat anders kan. Heb jij een idee?
Het gaat toch over die vlog van charlotte? Ik vind het kwalijker dat ze voor de klas een surinaamse vrouw na doet dan dat er een spelfout in dr titel staat.
Maar dan hebben we niks meer te lezen als we op de wc zitten
Heb je wel gauw âfirstâ getypt zodat iedereen in de comments het ook weet?
Ze licht het nu wel toe in haar instagram stories
Waar halen mensen dat âin deze tijdâ toch steeds vandaan. Het is gewoon racistisch. Was het 50 jaar geleden ook al geweest, alleen was de kans in een veel wittere samenleving en een niet bestaande online omgeving enkel minder groot dat je er op aangekeken werd.
Ben echt blij dat ik nog geen ouder van een schoolgaand kind ben. De dag dat een docent voor de klas van mijn kinderen zoiets doet wordt echt niet gezellig.
Ik denk eerlijk gezegd dat ze toch meer dms kreeg dan verwacht en dat ze maar moest blijven inspreken hahaha
Nee haha
Ohhhhhh hoe kun je zo ignorant zijn
Ze zei dat de comments haar deden inzien dat het geen slimme actie was en dat ze dan meteen het stukje ging verwijderen en de comments zodat de situatie niet âopgeblazen zou wordenâ. Dat ze het stukje direct verwijderde snap ik helemaal, maar ze moest het wel aankaarten wat ze nu gelukkig doet. Ze zei ook dat ze het fijn vond dat mensen zeiden dat het fout was en waarĂłm. Ik vond het niet de beste manier van aanpakken maar ze heeft zich soortvan wel proberen herpakken? Ze kwam er ook voor uit dat ze idd die comments had verwijderd en waarom (ookal was de reden niet goed), er zijn influencers die na zoiets gewoon doen alsof er niks gebeurd is
Wanneer je zegt dat mensen je hebben doen inzien dat het fout was en waarom en je eruit gaat leren vind ik get op zich nog oke. Ze wist niet dat ze hiermee ging kwetsen en gaat het ook niet meer doen. Ik snap dat âsorry als ik mensen gekwetst hebâ geen verontschuldiging is maar ze zei wel meer dan dat
Jeetje zal ze steeds denken dat ze de situatie verbetert door dit soort dingen te zeggen? Dit wordt juist steeds meer een shit show, eerst die spraakberichten over dat ze geen excuses wil aanbieden en nu dat ze dat wel doet omdat dingen nu snel racistisch zijn
Welke youtuber heeft wel een keer een fout gemaakt en dat wel goed aangepakt dan? Volgens mij niemand altijd maar domme excuses of inderdaad verwijderen
Ik zie hem nog staan, als je klikt op ânieuwste eerstâ ipv âbeste reactiesâ
Sorry maar je als excuus âdat dingen nu snel racistisch zijnâ bevat, is het alles behalve een excuus. Dat zegt alleen maar meer over hoe ze erover denkt, namelijk dat het gewoon zou moeten kunnen. Ben nu alleen nog maar meer geĂŻrriteerd.
Ze heeft nu een post met een link naar haar storyâs maar der account staat op priveâŠ
Ik vind jullie best wel hard inmiddels. Haar excuses waren zeker niet ijzersterk, maar ook niet zwak. Sterkte punten die ik haar heb horen zeggen zijn bijvoorbeeld dat ze niet meer een typetje zou spelen en dat ze de leerlingen zou uitleggen waarom niet als ze er naar vragen. Ze gaf ook aan dat ze de privéberichten met linkjes of uitleg fijn vond. Het zaadje is geplant, guys. Moet ze nu echt verder door het slijk?
Doet me denken aan de video van een vrouw met een hondje die de politie belt omdat ze zich bedreigd voelt door een zwarte man. Zij is haar baan kwijt, haar hondje. Was dat nodig? Ik las in een interview met de man dat zelfs hij zich dat afvraagt. En ik vraag het me nu ook af bij Charlotte: het punt is voor zover ze dat nu kan bevatten duidelijk, is het dan nu niet even goed genoeg?
"I don't know if her life needed to be torn apart"
https://www.instagram.com/p/CAs8jsbljdK/?igshid=fqwftgbm6let
Ja, want geen één bedrijf wil geassocieerd worden met het hysterische en racistische gedrag van die vrouw.