Het andere Youtubers / Bloggerstopic #12

Ze gaat ook helemaal los op Twitter. Diana trouwens ook! Erg goed

1 like

Jeeeeeeeezus vier minuten in de vlog van Bonnie hoe ze op een fucking tak staan te balanceren i caaaaaan’t had zo’n zin in vandaag maar ik ga wel terug naar bed ofzo

Noooooo spoel ik door, staan ze elkaar van een boomstam af te worstelen

24 likes

Voor iedereen die de vlog van Bonnie niet wil kijken hierbij de samenvatting want ik heb niks beters te doen in m’n leven:

• Bonnie en Nick eten een ‘Engels ontbijt’ (twee volkoren boterhammen, een halve pot witte bonen in tomatensaus er overheen gegooid en een gepocheerd ei er op gegooid). Het ziet er niet echt smakelijk uit.
  • Bonnie en Nick hebben buikkrampen want de koffie was te sterk.
  • Bonnie en Nick gaan wandelen. Bonnie vindt het echt een ‘sick pad tot nu toe’.
  • Bonnie en Nick spelen 4 minuten lang met een grote tak.
  • ClichĂ© ‘Bonnie muziekje’ terwijl ze een bath bomb in het bad doet en Nick monopoly speelt.
  • Bonnie en Nick bedanken elkaar voor de leuke vakantie en bespreken wat ze het leukst vonden.
50 likes

Je post is naar mijn idee te cryptisch, geen idee over wie en welke grap je het had en dus of het begrijpelijk is dat er verschillend op gereageerd wordt. Sowieso wil ik geen mensen views geven achter wiens ideeën ik niet sta.

4 likes

Dus is er geen probleem, want haar doelgroep vind het wel leuk en die kijken consequent.

Begrijp ik het goed dat je de mislukte grap van Sanny, dat ze opnieuw zwanger is tijdens de quarantaine, vergelijkt met een lerares van de basisschool die niet snapt dat een typetje spelen met een Surinaams accent IN HAAR KLAS VOOR KINDEREN racistisch is?
:exploding_head:

13 likes

Naar aanleiding hiervan de vlog aan het kijken dat ze aankomen in het huisje. Nog nooit 2 mensen zo enthousiast gezien over een fucking landal huisje hahaha

3 likes

LĂšndal. :joy:

7 likes

Eerlijk is eerlijk, ik vond Sierra Schultzzie altijd een tikkie ditsy, chille makkelijke video’s, maar dit pakt ze echt goed aan

27 likes

Willemijn slaat ook behoorlijk de plank mis met haar bericht op IG over de moord op George Floyd. Oh ik wilde een printscreen maken maar ze heeft het al aangepast nav comments van volgers

1 like

Sowieso, hoe ongepast om een foto van jezelf te plaatsen in zo’n situatie :o_o:

9 likes

Zeker niet. Het enige wat er vergelijkbaar is, en dat probeer ik in mijn eerdere post ook duidelijk te maken, dat er een influencer een fout heeft gemaakt en hier schandalig mee omgaat. De een wordt echter neergesabeld en de ander komt er mee weg. Kan ik uit jouw opmerking opmaken dat je, wat Sanny heeft gedaan, niet erg vind?

Ja ook dat. En ik vind dat haar zoontje is overleden vreselijk, maar zowel die situatie als corona heb je niet zelf in de hand. De moord op George is iets wat door toe doen van een ander mens is gedaan.

3 likes

De vraag is: geven ze elkaar hierbij
 ook
 een hand? :cry:

8 likes

Dit is hoe je je exuses aanbied charlotte. En kijk het kan dus wel binnen een paar uur.

123 likes

Elke fout is een fout, maar niet elke fout is van dezelfde proportie.

Als de situaties niet vergelijkbaar zijn, dan zijn de gevolgen dat misschien ook niet? Wat denk jij?

4 likes

Sommige fouten zijn erger dan andere en sommige gesprekken om te voeren belangrijker dan andere. Ik denk dat het echt geen hol uitmaakt welke influencer deze racistische act had uitgehaald, de reacties zouden echt niet anders zijn geweest. Het heeft niks met de influencer te maken maar alles met de inhoud. Als Sanny dit had uitgehaald of wie dan ook had ze net zoveel kritiek gekregen omdat het gewoon een verwerpelijke grap is. Echt van een totaal andere orde dan de grap van Sanny 2 maanden geleden dus begrijp echt niet waarom dit hier relevant is eigenlijk. En ze wordt niet ‘neergesabeld’, ze krijgt inhoudelijke en zeer terechte kritiek op haar acties.

6 likes

Credits voor Willemijn die mea culpa slaat over haar onhandige post. Kunnen vele andere iets van leren.

Wat stond er?

Dat je veel van de dood kunt leren en dan een stukje over haar zoontje, corona en George Floyd. En dat het mooi was dat zijn dood het gesprek op gang bracht.

2 likes