Je weet misschien veel van racisme, maar je lijkt weinig mensenkennis te hebben. Je geeft nu toe dat je bewust onaardig bent omdat je veel at stake hebt, wat dat ook moge betekenen.
Je zorgt ervoor dat je gedrag nu de boventoon voert, waardoor jouw wellicht goede punten compleet overschaduwt worden door je gedrag. Je vangt meer vliegen met honing dan azijn. En nee, je hoeft niet altijd iedereen met handschoentjes te benaderen, maar moedwillig andere mensen die simpelweg meepraten onaardig behandelen is nooit okay.
Ieniemaxie traag van begrip noemen is bijvoorbeeld not done. Want ze zei niets verkeerd, jij bent het er simpelweg niet mee eens. Maar zij en alle andere mensen hier op het forum verdienen nog steeds respect en een beleefd antwoord. Of je het nu met ze eens bent of niet, maar daar heb jij blijkbaar schijt aan en dat stoort mij. En ik wilde het even opnemen voor @anon18050057 mdat ze nu door sommige wordt weggezet als een slecht mens/racist, terwijl duidelijk te lezen is dat dit geenszins het geval is.
Ah fijn, mijn punt is duidelijk, hoop ik. En zo niet, jammer dan. Next!