Dun dun dun
Jeetje, vraag jij je echt af waarom mensen vallen over je woorden? @Zaadjes hoeft jou niet te enlighten, die verantwoordelijkheid heb je zelf.
Institutioneel racisme leidt maar al te vaak tot armoede, die twee problemen zijn onlosmakelijk verbonden. Een Chanelmasker is op zoān bijeenkomst op zijn minst misplaatst te noemen.
Eens, dat zou ik inderdaad ook niet doen. Maar wel als ik Queen was, dan zou ik het denk ik wel posten om mijn followers te influencen. Tim Hofman deed hetzelfde. Geen foto van zichzelf trouwens, dus ja, de post van Noor had ook zeker anders gekund.
Daarom check ik net meteen zelf de comments, en ik geef aan dat ik het niet kan vinden? Dan is het toch logisch dat ik aan @Zaadjes vraag of ze meer duidelijkheid wil geven?
Dat doe je niet door āenlighten me, @tagā te typen.
Er lopen nu reacties door elkaar. Toen ik het aan je vroeg, was je reactie aan @VickyViolence nog niet gepost.
Goed punt wel. Ik heb zelf geen selfie gemaakt vanuit deze overweging. Maar ik denk dat een foto van Noor zelf meer zegt tegen haar volgers. Maar denk dan weer niet dat Noor er zo over nagedacht heeft, die wilde wrs gewoon een selfie posten.
Enlighten me
Asking someone to explain what they are saying or have written. This is often used as an insult, implying that the person is stupid, or, lying.
Ik had geen idee dat het woord een negatieve lading had. Excuses, @Zaadjes.
Ongeacht de negatieve lading klinkt het ook gewoon als een bevel.
Mevrouw Keizer reageert ook weer inhoudelijk met haar emojiās
Volgens mij vond ze het gewoon een goeie photo op. Een beetje zoals de tulpenvelden, maar dan met een snuifje wokeness.
Wat haar intenties ook mogen zijn, uiteindelijk is het goed dat ze er was en dat haar volgers dat zien. Maar ik zou het nog meer appreciĆ«ren als ze zou zeggen ājongens, my bad, dit was geen goeie keuze. Volgende keer draai ik het mondkapje binnenstebuitenā
Hmmmmm nu wordt het wel heel poser ja
Wow:
Kan natuurlijk zijn dat de persoon in de story iemand is die ze kent?
Die man op links (met een dieprood mondkapje) staat ook op haar Instagram foto. Misschien zijn ze bekenden, of stonden ze in ieder geval gedurende het protest bij elkaar? Dan vind ik het niet vreemd dat borden worden uitgewisseld.
Wtf, heeft ze dit geshopt dan? Of diegenes bord even geleend voor de foto?
Op haar bord staat wel nog āmatterā - misschien hebben ze er achteraf āblack lives matterā op gezet? Maar dat ze niet vies is van wat Photoshop weten we natuurlijk wel al langerā¦
Oh ja goed gezien!
Hahaha ik had gevraagd of ze het bord even voor de foto had geleend. #deleted
Hahaha ik heb de vraag nogmaals geplaatst, in hoofdletters, zou niet willen dat ze m over het hoofd ziet.
#blocked
Bij mij staat dat bericht er nog.