Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Volgt iemand hier Aimee? Ze heeft al een week geen video geupload, maar wel gewoon actief op insta.

ze heeft 15 min geleden nog geĆ¼pload op youtube

Hahah 18 minuten geleden dus nog niet ;). Nee nu heeft ze geĆ¼pload zie ik ja. Normaal had ze ook op zondag een video en soms op vrijdag, maar dat was nu niet. Ach het maakt ook niet uit verder :joy::joy:

2 likes

ja normaal wel idd, maar in haar vorige vlog ging het er ook over dacht ik, dat ze ook nog fullitme werkt daarnaast, blablabla dus misschien dat ze een stapje terug doet qua uploaden?

1 like

Ohh dat zou wel kunnen inderdaad !

1 like

Ik zit Moā€™s nieuwe vlog te kijken en die babyshower van Josh, mensen zijn echt compleet doorgeslagen. Het leek wel een bruiloft.

13 likes

Haha nu ben ik nieuwsgierig, kijk hun verder nooit.

Daar verbaasde ik me net ook over. Echt huilen ook, haha.

Ja en al die poppetjes daar, zo heel erg opgetut. Compleet nieuwe wereld gaat er weer voor me open. Over die vlog BTW, lijkt me best wel ongemakkelijk als je een vriendin bent van Mo maar niet zo rijk en je komt gewoon met je HEMA romper aan en dan al die Givenchy pakjes ziet:p snap ook echt niet waarom mensen dit zouden kopen

5 likes

Ja dit! Allemaal janken en in cocktailjurk met pumps in een soort balzaal? Sowieso vind ik babyshowers echt raar maar dit spant echt de kroon.

8 likes

Ah ja maar Mo zei zelf dat ze nooit designer voor haar baby zou kopen, alleen dat ze dat spul dus krijgt van anderen. Ze vindt het onzin om dat spul te kopen als ze er zo snel uitgroeien, en terecht wat mij betreft.

7 likes

ben ik weer haha, in haar vlog zegt ze dat ze haar zondagvideo vergeten up te loaden is, dus vandaar

1 like

Ik heb ooit een keer naar een babyshower gegaan en dat vond ik idd ook al heel raar. Moesten we allemaal een babyfoto meenemen en dan moest er worden geraden wie welke baby was. En ik heb toen zelfs nog een luiertaart gebouwd. Haha.

1 like

Nou de vlog van Monica was best wel om aan te zien eigenlijk. Alleen die babyshower iddā€¦ wtf :ā€™) Het mag wat kosten.

Ja weet ik, maar dit lijkt me ongemakkelijk als vriendin zijnde als andere vriendinnen van haar zoveel duurdere cadeaus kopen dan ik. Vind t ook een beetje protserig, even laten zien hoeveel geld je hebt, bij zon Givenchy set

Ja en dit is al de tweede babyshower sowieso toch :see_no_evil:? En dan nog die gender teveel enzo.

Dit is toch gewoon een kopie van Negin??

Jaaa zij lijkt super erg op haar!

1 like

Wow die blik van die jongen op de achtergrond van de eerste foto is echt een accurate weergave van mijn gevoelens over haar outfit

42 likes

Ik vilg hun allebei ( want ik wou dat ik er zo uit zag haha) maar ik denk ook vaak huh hoezo was je net in LA en nu in Amsterdamā€¦ oh wacht dit is Negin niet.

4 likes