Echt teveel zijn hier van eigenlijk. Ze lijken ook niet echt iets met schrijven te hebben. Ik noem maar een kittehscupcakes of een Francien van girlsloveto hardloop etc.
JA hij begint onder haar elleboog? Ik vind Marine qua gezicht er mooi opstaan en Wil opzich ook, maar die outfits? Ze lijken wel twee zwangere advocaten, of Nouja Wil lijkt een zwangere advocaat en Martine een advocaat met een bierbuik?
oh en om maar niet te spreken over het font wat ze ín het boek gebruiken voor alle leestekst. nee, nee, nee.
Foto??
Hmm ja ook niet echt mijn stijl inderdaad.
“heus ook wel een geëmancipeerde vrouw van nu met een eigen carrière enzo”
hoe haaks staat dit op die post van hun onlangs waar zo’n rel over was?
De schrijfstijl is ook slecht? Zo’n lange zinnen.
Bv. “Het duurde slechts vier maanden voor het raak was, maar die vier maanden voelden dus wel eventjes als een jaar. In die vier maanden heb, ongeduldig als ik was, van alles geprobeerd om het maar zo snel mogelijk zo ver te laten zijn.”
Het zijn nu wel 2 zinnen maar dit kan toch beter?
in de 1e zin gewoon die extra woordjes weglaten zou al veel beter zijn.
Het duurde slechts 4 maanden (voor het raak was), maar die voelden wel als een jaar.
Maar dan kom je natuurlijk niet aan een “dik” boek.
Er is gewoon geen redactie overheen gegaan. Waarschijnlijk (hopelijk) alleen iemand die spel- en taalfouten eruit heeft gehaald.
Dingen leesbaar maken is echt een vak apart en wordt bij meerdere van die bloggersboeken gewoon overgeslagen.
ik vind het zo tegenstrijdig dat je een boek schrijft voor mensen die in de volwassen fase zitten dat ze kinderen krijgen, maar dan ga je ze wel zulke infantiele teksten voorschotelen zoals ‘hoera na 100 rompertjes ben je nu Queen Drukknoop’.
echt niveautje Fancy dat je las toen je 13 was
Het lijkt net alsof ik een artikel van de telegraaf of privé aan het lezen ben. Dat zijn ook van die lange zinnen met veel komma’s waardoor ik er met moeite doorheen kom, laat staan iets van begrijp
Daar kan ik me echt aan ergeren.
Ik heb zelf totaal geen job die iets met schrijven te maken heeft dus ik geloof ook niet dat ik het kan. Ik lees wel graag
Maar als zelf ik merk dat het niet vlot leest zonder enige boekschrijfambitie, dan moeten zij dat toch ook kunnen? En gewoon wat vrij logische schrijftips zoals: je zinnen niet te lang maken, geen onnodige woorden, niet telkens hetzelfde woord herhalen,…
Ook een mooi pareltje van op hun website:
“Van brainstormen, een moodboard maken, schrijven, schrijven en nog een schrijven en vervolgens weer heel veel wissen tot een fotograaf, vormgever en illustrator zoeken om samen met hen van een wordbestand met tekst een geweldig boek maken.n op hun website”
Sorry nu stop ik met hun levenswerk af te kraken. Lijkt me echt niet leuk voor hen. Maar ik erger me er meer aan dan zou moeten.
Ik zag wel dat al ruim 1200 mensen dat boek hebben besteld, ben benieuwd wat de reacties van lezers zullen zijn. Kan me voorstellen dat het voor mensen die hun blog al langer volgen ook veel herhaling is, en waarschijnlijk niet de 20 euro waard.
€29.95!
Lijkt wel een boek van jaren geleden met tips voor huismoekes. Als in ‘how to strijk ik mijn kleren die vol met kreukels zitten’.
Gaap
Oh jezus, gelukkig is verzenden binnen nederlandl wel gratis!!!1!
Props voor jouw afbeelding btw
Ik vind het boek er wel heel leuk uit zien eigenlijk! Lijkt me wel een leuk cadeautje om iemand te geven. Maar misschien ben ik niet zo kieskeurig
Joh wat is dat voor zin man .
Ik vind de tekst en de energie eromheen iets heel pedants en “redderssyndroom” uitstralen. Alsof zij de enige zijn met een kind en nu precies weten hoe hebt moet, maar heel hard roepen dat ze niet de waarheid in pacht hebben. Ik ben geen retard. Ik ben een volwassen, intelligente jonge vrouw mét (als ik een baby heb) behulpzame vriend, vrienden en kraamhulp. Geen “queen drukknoop”.