Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik was ook afgehaakt tussendoor. En hij heeft een vervelende uitspraak ofzo. Brr

Die zusjes staan in die ABC zeker met dat logo? :joy: ik heb die op EGF nog al avatar gehad en zag laatst toevallig dat ik hem nog op mn telefoon had staan en pieste alweer bijna in mn broek!

1 like

Zie in de stories van Annemerel dat ze in Malaga is, haar trainer is daar voor de WK masters. Of ze zijn hele goede vrienden geworden, of … :eyes:

20 likes

Wow, goed gespyed. Ze lijken me wel echt een leuk stel!

1 like

cuteeeee als het waar is!

1 like

Helemaal zin om zelf nu te verven ook. Bob Ross is ook zo leuk!

3 likes

Dit doe ik elke paar maanden met mn vrienden, sinds een jaar of 2. Echt fantastisch om te doen.

1 like

Ik las al mee op EGF en dit was het moment om een account aan te maken haha. :sweat_smile: Ik had een tijdje geleden namelijk exact hetzelfde idee. Ik vond hun dynamiek samen zo leuk. Toen heb ik haar trainer gegoogled en hij blijkt dus 47 te zijn… Nog steeds een optie natuurlijk, maar iets minder waarschijnlijk.

1 like

Wow ik keek vroeger haar video’s maar was haar een soort van vergeten? Wel leuk idee deze video!

1 like

Hoe kun je Jenna vergeten :open_mouth:

5 likes

Ja het is wel een verschil in leeftijd maar je weet nooit.

Ik was wel verbaasd dat ze in de blog over haar blessure aangaf dat ze geen annuleringsverzekering heeft. Had altijd de indruk dat tui deze reizen voor haar betaalt.

Inderdaad, of in dit geval de uitgeverij omdat het voor haar boek is.

1 like

Ik irriteer me echt mateloos aan Ikvrouwvanjou. Die nu ze een kind krijgen alles wat daar mee te maken heeft bekritiseren. Want zij gaan alles anders doen. Uhuh, wacht maar tot het kind er is. Sommige dingen zijn nou eenmaal zo omdat ze praktisch zijn en het overgrote deel van de ouders doet het daarom zo…

Sorry, het zit me nogal hoog merk ik…

22 likes

Jaa zo irritant. Dan is Joyce bv heel enthousiast over iets, en dan zegt Scarlet iets van: ‘:dit hebben we echt niet nodig hoor, vroeger hadden ze dit ook niet”. Bijvoorbeeld over een babyslaapzakje. Nou ik pas wel eens op kleine kindjes en dan is zo’n slaapzakje ideaal aangezien je ze goed in bed legt, en als ze wakker zijn, ze er helemaal ondersteboven/achterstevoren in bedje liggen. Dan liggen die dekens toch overal😂. Vind dat echt geen rare aankoop. Kijk dat je misschien een flessenwarmer niet nodig hebt, oke…

9 likes

Ik keek die q & a af van Mo. Dat ze dan schaafwonden had aan de binnenkant van haar vagina en ze dat gingen hechten en ze het uitgilde. :tired_face:

2 likes

Ik ook. Zo ontzettend onsympathiek en cynisch de hele tijd.

1 like

Dit dus !

4 likes

Haha ja zo speelde ik vroeger ook zwanger, met mijn hoofdkussen onder mijn trui. Dit ziet er toch veeel te nep uit?

31 likes

Ja! Ik heb even teruggekeken en het was deze vlog waarin ik ze opvallend leuk vond samen: https://www.youtube.com/watch?v=VDcYva5kvRo

Ik had de optie eigenlijk alweer geparkeerd, maar zou het dan toch? Zou wel heel leuk voor haar zijn!

1 like

Maar die zin klopt toch gewoon niet? Het is toch ‘Alles waarvan wij vinden dat jij het moet weten…’ ?

26 likes

Zou Wil deze foto hebben uitgezocht?

15 likes