Yay she’s back. Wat een random collectie aan producten.
Zij is mijn favoriete youtuber omdat ze vaak origineel is en veel tijd in haar video’s steekt.
Ik vond het filmpje van Tara en Larissa erg leuk dat ze voor elkaar outfits gingen kopen. Weten jullie vergelijkbare filmpjes van leuke youtubers? Ik vind het leuk dat ze dan eigenlijk hun eigen smaak er buiten proberen te houden maar uiteindelijk toch vaak iets kopen wat ze zelf zouden willen hebben. (Die schoenen voor Larissa bv)
Ff kijken of ik hem hieronder kan zetten. WACHT EVEN…
Edit: ja!
Er zijn best veel stellen die zo’n video hebben! Teske & Mert, Bonnie & Nick, Kelvin & Nina en volgens mij Diana ook met Alex.
Tnx! Maar met mannen vind ik het nou net ff minder denk ik. Zal eens kijken!
Zit nu ook ineens in de ‘How to style’ of style hacks filmpjes. Heb nu al zin om voor morgen kleding uit te zoeken. Zal wel weer basic worden maar het gaat om het idee.
Oh ik vind het juist wel leuk, ik vind het dan weer niet leuk als ik de youtubers niet ‘ken’
Nee zit ook wat in! Dan kun je niet meedenken als het ware.
Hij heeft die beelden helemaal niet gemaakt. Dat zijn allemaal beelden uit youtube videos van anderen. Ik herken er een paar. Er zitten stukken in van Jesse, kijk maar:
https://www.youtube.com/watch?v=8WyDjXSLg88 vanaf 15:02 is dat stukje bij de burn.
In de video van Peter zie je precies dat shot vanaf 7:52.
Er zitten ook beelden bij van een helicopter/vliegtuig, lijkt me niet dat die van Peter zijn want hij kwam met een bus.
Beetje raar overigens dat hij nergens zegt dat die stukjes niet door hem zijn gemaakt.
Er was ook een moment in zijn video dat ik dacht huh volgens mij heb je dit niet zelf gefilmd?
Misschien zijn het algemene beelden die gebruikt mogen worden? Omdat ze zoveel moeten aanvragen en laten controleren bij zelfgemaakte video’s.
Ik vond die foto van Noor eigenlijk best mooi
Die twee hebben echt zoveel meuk.
Ooh wat jammer zeg! Ik had juist verwacht / gehoopt dat hij als filmmaker ook een vergunning zou hebben aangevraagd om te filmen. Zonde!
Ik vind Petrus normaal best leuk maar sjeeeezus dat eerste stuk uit die burning man video, ik kwam er niet doorheen. Hij kwam maar niet to the point en ik snapte ook niet zo goed wat dat hele verhaal te maken had met zijn ervaring van hoe burning man was. Ik vond het meer een beetje heel interessant doen, van: ‘ja kijk mij ik had bijna een superknappe chick geregeld maar toen wilde ik het toch niet en eigenlijk ben ik daardoor toch wel echt speciaal’.
En ik had bij dat verhaal ook zoiets van: ok gefeliciteerd je had het idee dat je dat meisje iets verschuldigd was en dat vond je een super gek gevoel, nou story of bijna ieders meisje’s life want weet je hoe vaak wij niet gewoon vriendelijk zijn tegen jongens en zij dan opeens vanalles verwachten.
Watttt, ik wist niet dat ze nog 2 zusjes had. Het lijkt nu een kleine plaag omdat ik nooit wat van serena of van hen heb gevolgd. Zooohoooooo oppervlakkig weer daaag.
Manon Tilstra heeft ook twee zusjes, maar geen van de drie heeft een persoonlijkheid of humor. Dan heb ik liever Serena en dr zusjes, die zijn af en tie nog best grappig.
Ja vreselijk, zulke inhoudsloze video’s.
Maar Serena is vooral een beutyblogger toch? Daar heb ik op EFG ook nooit wat van gevolgd en hier nog steeds niet. Het beutyblogtopic bedoel ik dan. Manon werd nog wel regelmatig besproken op EGF in dit topic.
Enzo Knol heeft 2 miljoen abonnees
Jezusch
Nee ik beheer een account met veel volgers, met nullen, en heb ik niet gekocht of gedownload.