Ja zo ‘ken’ ik haar ook.
haha je bent volgens mij de enige die haar ook altijd heeft gevolgd, zoals ik
wilde hierover posten vorige week(?) maar dacht, nah volgens mij volgt niemand haar.
ze draagt haar verlovingsring ook niet meer.
Haha ja ik kijk niet alles van haar maar ik volg haar wel. Volgende x gewoon posten dus!
Ik ben wel erg benieuwd.
Ik ben zo’n emotioneel wrak vandaag. Ik jank bij de video van Claire bij het stukje met haar vader. Man man man.
En haar vriend, leukerd wel hoor.
Ik kijk haar vlogs ook af en toe dus alleen maar leuk als je post Zou het echt heel jammer vinden als Marvin vreemd was gegaan, lastig ook nu ze net een huis hebben gekocht
Ik weet eerlijk gezegd niet of die geruchten kloppen hoor. Die Marvin en fadim zijn zó 1 met elkaar. Onafscheidelijk altijd samen. Hoe kan hij vreemd gaan? Oké ze was op vakantie maar dan nog ook.
Snap ook echt niet hoe die geruchten ontstaan zijn? Ineens reageerden mensen dat onder haar foto’s op insta en YouTube…
Had ze van haar ouders en zussen gekregen in de kraammand, denk voordat ze de naam wisten
Domme tekst indd
Ja ik vraag het me ook af. Een heleboel van haar kijkers zijn echt enorme misgunners/haters die haar soms echt de ergste dingen toewensen. Ik vind Marvin en Fadim een leuk stelletje, hoop dat ze er samen uitkomen
Ik was behoorlijk onder de indruk van Nicks simshuis. Dus ik denk eigenlijk dat het meer door Bonnie komt. Maar eigenlijk denk ik dat het meer aan de skeerheid ligt.
Ja die comments bij haar zijn zo naar altijd
Ik vind vloggers echt minder leuk worden als ze een kind krijgen of een huisdier nemen
Nu ook Laura Brijde, alles draait nog om die kutkat van dr. I don’t care
Amen to that. Ik vond haar ervoor veel leuker, nu skip ik haar vlogs
Ik ben zo benieuwd naar Laura sponbruiloft. Maar ff die jurk: love haar lichaam etc maar de onder a la achterkant van haar jurk is toch net een stof wat je gebruikt voor een hor?
Add images
Dinsdag bij Say Yes To The Dress
Ok, ik heb heel veel bedenkingen bij dat boek van Wil&Tien en de vormgeving, schrijftstijl en inhoud ervan, maar eerlijk is eerlijk: ik vind het wel heel leuk van ze dat ze er gewoon voor zijn gegaan.
Ook al wilde geen uitgever het, of het nu wel of geen succes wordt, ze hebben het toch maar gewoon zelf gedaan en het risico genomen. Ze zijn er zelf zo enthousiast over en blij mee.
Ik zit nu die site te bekijken en ik vind dit ook wel heel schattig:
Q: Kan ik ook vanuit het buitenland jullie boek bestellen?
A: Vanuit de meeste landen uit Europa kun je gewoon via de webshop bestellen! Staat jouw land er niet tussen bij de check out, stuur dan even een mailtje naar shop [at] wilentien.nl en dan kijken we wat er mogelijk is! (Tip: Wat je ook kunt doen is het boek bij familie in Nederland laten bezorgen, dan betaal je geen verzendkosten! Misschien kunnen ze het boek voor je meenemen als ze op bezoek komen of ben je zelf binnenkort een keer in Nederland.)
Ik vind het op de een of andere manier heel aandoenlijk dat ze serieus zo’n “tip” (die iedereen denk ik wel zelf kan bedenken, als je die mogelijkheid hebt) op hun verkoopwebsite zetten
Jeetje zeg, ook die uitspraak: het is niet handig maar helaas wel waar.
Nee? Niet zo in zijn algemeenheid. Echt zo ongenuanceerd! Snap niet dat ze dit zelf niet ziet.
Alle ziektes zijn erg. Misschien is deze nierziekte ‘erger’ dan bepaalde vormen van kanker. Maar blegh zelfs als ik dat al typ voelt het gewoon niet goed? Waarom zo’n statement de wereld in gooien?
Waarom ziektes op die manier vergelijken? Slaat echt helemaal nergens op
Waarom zijn niet alle ziektes erg?
En ik vind het fijn dat jij je daar fijn en begrepen door voelt maar dan steek ik gewoon anders in elkaar. Waarom zou je een ziekte waar heel veel mensen veel leed door kennen onderuit halen met zo’n uitspraak? Dat is voor mij onbegrijpelijk en onnodig. Ik vind het gewoon heel apart dat je door middel van ziektes te vergelijken de ‘ergheid’ moet afdwingen. Daarbij, zijn er zoveel gradaties van kanker en iedere andere ziekte dat het gewoon noet te vergelijken is.