Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Props voor jouw afbeelding btw

2 likes

Ik vind het boek er wel heel leuk uit zien eigenlijk! Lijkt me wel een leuk cadeautje om iemand te geven. Maar misschien ben ik niet zo kieskeurig :biggrin:

Joh wat is dat voor zin man :tired_face:.

2 likes

Ik vind de tekst en de energie eromheen iets heel pedants en “redderssyndroom” uitstralen. Alsof zij de enige zijn met een kind en nu precies weten hoe hebt moet, maar heel hard roepen dat ze niet de waarheid in pacht hebben. Ik ben geen retard. Ik ben een volwassen, intelligente jonge vrouw mét (als ik een baby heb) behulpzame vriend, vrienden en kraamhulp. Geen “queen drukknoop”.

21 likes

Ik volgde haar kanaal niet meer for some reason!

Ik vind de titel 12 maanden zwanger maar gek. Ik snap het idee, maar het doet me toch denken aan een dier dat lang zwanger is.

14 likes

niks tegen advocaten he :rage::rage::rage:

2 likes

Ik ken/volg ze verder niet, maar ik dacht er al eerste aan dat ze vlak na elkaar zwanger waren geworden en dus een jaar lang tenminste een van de twee zwanger was? Geen idee of dat ook kan kloppen met hun kinderen, maar ik leg echt niet link naar 9 + 3 maanden na de bevalling

2 likes

En al hun volgers die zo trots op ze zijn. Want ‘ze hebben toch maar even een boek geschreven!!!’ Als ik kijk naar wie dat de laatste tijd nog meer hebben gedaan vind ik dat niet zo’n prestatie meer…

15 likes

Ik kijk de vlog van Shifra en ze heeft iets naast haar mond zitten. Lijkt wel een uitgedrukte mee eter achtig iets. Het is echt een soort wormpje.
Ik blijf staren.

2 likes

Uhmmm… dit zijn de v-oorbellen van de Lucardi van € 29,99? Die heb ik zelf ook en die hebben een gleuf in het midden. Die zijn toch helemaal niet van Louis Vuitton???

71 likes

Wow wat een zonneschade…

8 likes

omg heerlijk, ik smul hiervan. Hashtag nepperds

5 likes

Vroeg ik me inderdaad ook al af! Maar dat is dus echt door de zon? Lekker veel rimpels later dan :cold_sweat:

HAHAHA en dan nu die hashtag zo ergggg.

1 like

Zij kan me een partijtje krokant bruin bakken hoor. Ik volg haar al meer dan 10 jaar, ze is ieder jaar poepbruin van het bakken in Italië / sowieso veel buiten zijn. Ze heeft veel pigmentvlekken!

5 likes

Haha wil en tien zijn precies de types waarvan ik altijd zeg, als ik zo word dan.

Wel leuk dat ze er zelf zo blij mee zijn

1 like

Wow inderdaad met zo’n boek moest je echt niet aankomen toen ik zestien was (nog steeds niet trouwens)

Tmi

Dit had ik ook, maar heb niet gegild niks hoor. Ze hebben t bij gewoon verdoofd met een bepaalde spray. Ligt ook aan de hoogte van je pijngrens. Ik kan wel redelijk wat hebben

1 like

Vind het zacht uitgedrukt zeer bijzonder als een 16-jarige zo met zwangerschap bezig is…

6 likes