Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Even iets anders, ik kijk die vlog van Josh en ik vraag me af als zij zo’n ontbijtje krijgt van haar team, dan is dat toch eigenlijk een cadeautje uit eigen zak?

3 likes

Oké daar zit dan inderdaad her verschil! Ik vind dat namelijk het leed van een individu bagatelliseren.

En inderdaad een griepje is vervelend en zo alles omvattend bedoelde ik mijn statement niet haha

1 like

Aangezien ze jarig was lijkt het me logisch dat haar medewerkers het uit eigen zak hebben betaald
Anders is het wel vreemd haha

1 like

Als wij met ons team een etentje ofzo aan onze baas geven is dat ook uit eigen zak, niet vanuit het bedrijf.

Mijn vader is overleden aan kanker. 4 maanden nadat we erachter kwamen, overlevingskans nul. Sanne’s vader kan nog geholpen worden met een nieuwe nier maar Sanne’s vader is ernstiger ziek, oke is goed…

5 likes

Het is toch wel duidelijk dat het niet zo’n tactische uitspraak is, hoop dat niemand zich hier nu echt door laat kwetsen

1 like

Ik hoorde wil en tien vanmorgen in een reclame spotje op de radio. Over ikea ofso?

2 likes

Las laatst iets over influencer marketing, was een congres ofzo over? Maar goed, wat voorbij kwam was dat Amerikaanse influencers al langere tijd worden ingezet voor het inspreken van radiospots e.d. en dat dit in Nederland waarschijnlijk ook meer wordt

Haha het is een spotje over de vrede, maar ze gebruiken inderdaad het woord pax meermaals. Ik snapte er ook al weinig van!

1 like

Toen heb ik ook nog gereageerd, maar kreeg geen reactie.

1 like

Wat betekent klamka?

2 likes

In het Pools “deurklink”, maar dat past niet helemaal in de context

20 likes

:joy: :joy:

1 like

Ik zag op insta dat annemerel nu in Malaga is en dat haar coach daar een wedstrijd rent dit weekend. Opzich niet heel gek natuurlijk, maar ik ben wel echt nieuwsgierig of er meer achter zit.

Snap dat je dat denkt: de a is een mislukte o en e aan elkaar. Ja ik ben juf, ja ik heb een officieel schrijfdiploma en ja ik schrijf dramatisch haha :blush:

Me too. Hoewel… ik snap niet dat je op die man een trucje kan doen.

8 likes

Maar san fran is toch een normale afkorting? Zo veel mensen gebruiken die volgens mij

Ik kijk de laatste tijd veel naar studytubers (niet dat ik op school zit maar toch) maar vind Unjaded Jade zo leuk en zo productief met niet alleen studeren maar ook andere nuttige dingen

Samenvatting

https://www.youtube.com/watch?v=bPnVSx-109M

8 likes

Jaa ik volg haar ook al een tijdje. Ik bewonder haar echt, op die leeftijd las ik de avond van tevoren mijn aardrijkskundeboek 1x door en dan was ik wel klaar :sweat_smile:

1 like

En haar moeder klinkt zo lief door haar Nederlandse accent wat erdoor heen komt

3 likes