Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ah oké. Nooit van gehoord, maar heb ook geen kinderen en ben nooit zwanger geweest. Ik blijf het alsnog een stomme titel vinden, met 12 maanden zwanger :stuck_out_tongue:

Op WTF las ik net dat er een gerucht rondgaat dat Marvin is vreemdgegaan toen Fadim (makeupartistfadim) in Turkije was. Zij zegt blijkbaar dat er iets tussen hen is gebeurd in haar vlog dus misschien is het wel waar. Zou jammer zijn.

3 likes

Beau is volgens mij vooral een ex-playmate die net als de hele wereld af en toe vlogt?!

Precies wat ik dacht toen ik de video zag… zo nét niet allemaal
maar dat heb ik eigenlijk met haar hele huis, goedkope uitstraling. Maarja het is natuurlijk ook goedkoop :woman_shrugging:

1 like

Ja zo ‘ken’ ik haar ook.

1 like

haha je bent volgens mij de enige die haar ook altijd heeft gevolgd, zoals ik :stuck_out_tongue:
wilde hierover posten vorige week(?) maar dacht, nah volgens mij volgt niemand haar.
ze draagt haar verlovingsring ook niet meer.

5 likes

Haha ja ik kijk niet alles van haar maar ik volg haar wel. Volgende x gewoon posten dus!
Ik ben wel erg benieuwd.

Ik ben zo’n emotioneel wrak vandaag. Ik jank bij de video van Claire bij het stukje met haar vader. Man man man.

En haar vriend, leukerd wel hoor.

Dont know if true but

6 likes

Haha wat is dit voor kuttekst op het speenkoord van je baby!? Josh V baby ?!

71 likes

Ik kijk haar vlogs ook af en toe dus alleen maar leuk als je post :smile: Zou het echt heel jammer vinden als Marvin vreemd was gegaan, lastig ook nu ze net een huis hebben gekocht

1 like

Ik weet eerlijk gezegd niet of die geruchten kloppen hoor. Die Marvin en fadim zijn zó 1 met elkaar. Onafscheidelijk altijd samen. Hoe kan hij vreemd gaan? Oké ze was op vakantie maar dan nog ook.
Snap ook echt niet hoe die geruchten ontstaan zijn? Ineens reageerden mensen dat onder haar foto’s op insta en YouTube…

2 likes

Had ze van haar ouders en zussen gekregen in de kraammand, denk voordat ze de naam wisten

Domme tekst indd

1 like

Ja ik vraag het me ook af. Een heleboel van haar kijkers zijn echt enorme misgunners/haters die haar soms echt de ergste dingen toewensen. Ik vind Marvin en Fadim een leuk stelletje, hoop dat ze er samen uitkomen

3 likes

Ik was behoorlijk onder de indruk van Nicks simshuis. Dus ik denk eigenlijk dat het meer door Bonnie komt. Maar eigenlijk denk ik dat het meer aan de skeerheid ligt.

24 likes

Ja die comments bij haar zijn zo naar altijd

Ik vind vloggers echt minder leuk worden als ze een kind krijgen of een huisdier nemen
Nu ook Laura Brijde, alles draait nog om die kutkat van dr. I don’t care

15 likes

Amen to that. Ik vond haar ervoor veel leuker, nu skip ik haar vlogs

Ik ben zo benieuwd naar Laura sponbruiloft. Maar ff die jurk: love haar lichaam etc maar de onder a la achterkant van haar jurk is toch net een stof wat je gebruikt voor een hor?

Add images

2 likes