Ik volg Monica sinds kort en vroeg me af wie de moeder van Mason was. Nou ja toen belandde ik op het kanaal van Kelly en ik keek een vlog van de driejarige verjaardag van het jochie. Mijn god wat een hysterisch gedoe, deze wereld staat zo ver bij mij vandaan vind het ook best heftig dat Mason van beide kanten wordt gefilmd ofzo? Bij zān vader en bij zān moeder
Ohhh, dit wil ik ook zien, maar dat mens heeft mij geblokkeerd.
Je kan die vlogs toch gewoon kijken?
En ook elke keer een nieuwe peperdure jurk kopen
nou, loedermoederbiecht dan maar, laatst zat ik te mopperen āis ie nou nog niet opgestaan tskā maar toen was ie al lang naar school⦠mama vergeten dat de vakantie afgelopen was.
(betreft een hbo-opleiding, maar toch)
Ik zat even op de IG te kijken van de vriend van Annemerel⦠kijk nou wat een lelijke fout op zān medaille! Hahahah zo zondeā¦
Ik voel mij echt heel dom nu, maar wat is de fout? Want ik kijk er echt compleet overheen geloof ik.
Het is third, oftewel ā3RDā. De "THā hoort alleen achter fourth, fifth, sixth, etc. Dus geen thirth haha.
Oh Daar had ik niet eens bij stil gestaan
maar dat is wel echt zonde!
Nieuwe spelling. Het is nu firsth seconth thirth
Sneu dat de enige renner zonder spelfout waarschijnlijk alleen first place is. En dat 2nd en 3rd place gewoon pech hebben.
Of threeth?
MAY THE FORD BE WITH YOU
Ik vraag me eerder af waarom ze het niet zelf bedacht heeft. Er komt een kind uit je punani logisch dat de boel dan niet meer zo stevig was als voorheen
Nou ik ben pas terug bevallen en ik had ook geen flauw idee dat het zoān enorme aanslag zou zijn op mān bekkenbodem. Het was echt een en al ellende en dat had ik totaal niet zien aankomen. Vind het nogal makkelijk gedacht dat iedereen zomaar alles kan bedenken door ālogisch na te denkenā.
Hetzelfde geldt voor Sanny, die is ook flink teruggekomen van haar babydroom. Wat was het, na een week al samen naar het strand toe ofzo? Dat had ze zelf ook wel kunnen bedenken met logisch nadenken maar dat wil niet zeggen dat dat dan ook echt gebeurt.
Marije haar video faalt weer hard zeg! Dit gebeurt er als je een week lang nieuwe dingen eet. Nou, veelbelovende shoplog in een vega winkel met allerlei rare vega dingen. Spoiler alert: je ziet maar van een paar dingen daadwerkelijk iets terug. Op dag 2 voelde ze zich niet lekker en heeft ze niets gefilmd en op dag 4 hetzelfde verhaal.
Mens! Film gewoon steeds een stukje als je daadwerkelijk iets nieuws eet en geen loze vlogbeelden tussendoor die niets te maken hebben met de video. En het maakt ons niet uit of het een week is of hoe lang dan ook. Laat ten minste zien wat je van die producten vindt en hoe ze smaken? Echt hoor. Boos.
Zij is wel echt een goede foodblogger die heel consequent upload. Diep respect daarvoor en wellicht heeft ze daar financieel ook voordelen van. Naast dat ik denk dat haar boek best een hit gaat worden. Ik wil hem in ieder geval graag hebben, terwijl ik liever geen extra kookboeken meer wil.
Dit is zoān beetje hoe Massa elk Engels woord uitspreekt!