Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ja ik dacht dus dat het echt was en was dus niet echt geschokt.

Ja je moet er ook wel een tijdje op wachten iedere keer

haha ik heb een zwak voor van dat wilde haar, geloof ik

Kijken jullie wel eens naar vlogs van Enzo Knol? (Dus vaker dan 1x per jaar haha)

• Ja
  • Nee rot op

0 stemmers

Veel mensen denken altijd dat alleen maar kinderen naar hem kijken maar volgens mij valt dat wel mee, maar kom ik wel achter door deze poll haha.

2 likes

Omg ja dat laatste… Ik heb echt zitten huilen haha. Dat was zo belachelijk lief, zijn moeder begreep er ook helemaal niks van haha. Vind sowieso dat hij een toffe moeder heeft, altijd leuk als ze voorbij komt in een vlog.

3 likes

Nehhhh totaal niet🙊

1 like

Hahaha goeie reden. :rofl: Ik kijk zelf de laatste maanden af en toe een vlog van hem (denk 1 per week?). Ik vind hem minder kinderachtig dan eerst en dat maakt het wel voor mij een stuk prettiger om te kijken.

1 like

zo heftig van Rutger. Wel goed dat hij (eindelijk?) rust neemt en even aan zichzelf denkt.

wat is er aan de hand?

5 likes

Of hebben we het over een andere Rutger? Ik zie niks heftigs hierin namelijk, wel goed dat hij rust neemt maar hij zegt zelf al dat er niks ergs is.

4 likes

ah thx! goed van en voor hem

1 like

Zo bizar eigenlijk dat wereldje. Dat je 1 video per week upload, dat dat het enige “zichtbare” is voor je fans, maar dat je ondertussen wel 7 dagen per week je een burn out in werkt.

3 likes

Wie is de Mol-kanshebber?
:grimacing:

4 likes

Neuh. Is al opgenomen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

In het Beutyblogtopic!

1 like

volgens mij verdienen haar ouders best goed, idd kinderalimentatie en haar vriend verdient ook niet heel slecht volgens mij

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat dat niet verteld wordt. Misschien is ze het ‘vergeten’ (door de hormonen) of gewoon eigenwijs geweest.

Bij nichtje was er ook iets wat volgens haar nooit verteld was. Leek mij enorm sterk want ik had dezelfde kraamzorg en bij hen krijg je een hele klapper met info juist zodat je alles wat verteld is nog kan nalezen. Die bekkenbodem oefeningen moeten ze ook echt vertellen, ik moest mijn handtekening zetten de laatste dag op een formulier of ze alles van die lijst hadden uitgelegd. Dus denk dat de schuld niet bij de kraamzorg van Martine ligt. Daarnaast ga je ook nog een keer naar de verloskundige terug die er ook nog naar vraagt…

2 likes

Martine zei toch dat ze er wel van wist, maar het niet gedaan heeft. Dat ze nogal veel andere dingen aan haar hoofd had na de bevalling.

2 likes