Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Volgende keer moeten ze maar gewoon op fietsvakantie gaan door de polder. Lekker #spon met de ANWB.

6 likes

Lotte op de vlog van Monica

1 like

Was dat niet voor die fotoprinter? (magneten om de foto’s op te hangen)

Pff die Lotte reageert ook op elke video he. Zie zoooo vaak haar naam bij de reacties (en niet alleen bij Mo)

7 likes

Ja, dat is echt veel. Op Instagram ook! Rebecca bij Lotte, Denise bij Bonnie, Bonnie bij Lotte enz enz enz.

Zitten waarschijnlijk in zo’n groep

2 likes

Ja die Sarah Rebecca is helemaal erg. Die houdt een hele spreekbeurt onder elke video en natuurlijk alleen maar geslijm

11 likes

Kun je Say Yes To The Dress ook ergens terugkijken? :thinking:
Ben wel benieuwd namelijk

Als je Ziggo hebt, kun je inloggen bij Ziggogo en tot een week terugkijken!

2 likes

Wilvangien reageert tegenwoordig ook bij iedereen op Insta. Het valt echt enorm op en sommige dingen die ze reageert vind ik ook niet echt bij dr passen ofzo? Hahaha

7 likes

Die stagiair is knap man

1 like

#tipjevanannic

11 likes

Past wel bij het beeld wat ik heb van die vriend. Nooit begrepen wat zij in hem ziet

1 like

Haha je krijgt ook alleen influencers zo gek om dit te doen. Volgens mij vindt Rutte het zelf niet eens meer een goed idee maar kan hij gewoon niet meer terug. Ik ken tot nu toe geen een fiscalist die voor is.

*HAHA OMG op mezelf :sweat_smile:

6 likes

Ahh top, thanks! Ff het account van m’n vriend gebruiken, haha! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Net de weekvlog van Tien (van Wil) gekeken. Daar heeft ze het over dat ze naar de huisarts is geweest vanwege een baarmoederverzakking en dat ze is doorverwezen naar de bekkenbodemfysiotherapeut. Ze had geen idee dat ze na de bevalling oefeningen moest/kon doen.

Ik vind dit echt slechte reclame voor iemand die co-auteur is van 12 maanden zwanger.
Gelukkig vertelde ze dat de 1e druk voor de pre-order snel verkoopt, dus misschien kunnen ze dat wel gauw aanpassen voor de 2e druk…

47 likes

Het ging hier over Nesim, dacht zoek hem eens op, geen idee wie het is. Maar ik zie hem echt bijna elke dag op m’n werk. Ik herken z’n vrouw ook. Ga eens opletten of ik haar/hun zie.

17 likes

Dit is een artikel van De Speld he, dat is nep…

5 likes

Haha omg op mij

37 likes

Wow ik dacht dat zo’n verzakking alleen bij oude vrouwen voorkwam! Lijkt me echt naar zeg.