Ik heb de nieuwe vlog nog niet gezien maar ik erger me bij hen vooral aan de hoeveelheid #spon en de tijd die ze daar vaak aan besteden
Maar volgens mij is dat ook deels haar humor hoor. Want dat van dat geboorteplan bedoelde ze volgens mij gewoon als grapje.
jaaaa zo lief! hopelijk komt ze er na deze maand blessuretijd weer keihard terug ook :)) cant wait, al zal haar conditie niet zo snel meer zijn zoals hij nu was ben ik bang
Kunnen al die YouTubers vanaf 1 oktober met het woord rauw stoppen? Mijn hemel. Ze willen filosofisch overkomen, maar zd weten zelf niet eens wat ze ermee bedoelen. Bij rauw denk ik aan kip of vlees, maar niet deze onzin.
Zo dat moest eruit
STOPTOBER
Ik krijg bij Bonnie steeds meer het gevoel alsof ik naar het Jeugdjournaal aan het kijken ben. Vind ik echt jammer want ik vond haar vlogs samen met die van Monica het leukst.
Rauw lijkt wel het nieuwe letterlijk voor YouTubers. Dat woord wordt ook te pas en te onpas gebruikt.
Saar vliegt met kindje naar Mauritius, “ja blabla 18 uur, je moet zulke dingen gewoon doen met je baby”. Ja, lekker makkelijk praten met je freaking business class luxe stoel/bedjes.
Hahahaha ah wat een heerlijk beest. Is het een teckel?
OMG HOE HEET IE??? Dit is m’n nieuwe spirit animal
Jongens, ik krijg net ambuchannel in mijn aanbevelingen. Ik zit echt gefocust te kijken. Ik vind het echt een aanrader.
Zitten jullie ook al helemaal klaar voor de kinky video die Wil ons heeft beloofd?
Wil en kinky… dat wordt vast hilarisch
Kijkt nog iemand de vlogs van Romee strijd? Want jezus, wat heeft die Laurens met z’n tanden gedaan joh, ik vind het echt too much.
Toch wel met 50 shades onderschriften zoals we gewend zijn.
Haha, yes, een hele echte!
Louis!
Als ik in een matige bui ben kijk ik altijd naar dit soort foto’s van hem hahaha, werkt altijd.
Zijn tanden waren me nog niet specifiek opgevallen maar ik vind zijn hele voorkomen altijd veel te gelikt.
Aaaaah zo’n leuke naam (heeft ie insta?)
Hahah ik stel ze nu inderdaad samen voor in mijn hoofd, best raar dat Monica dan 3(?) jaar jonger is.
Haha, yes!
@Louisthesausageking