Ik krijg bij Bonnie steeds meer het gevoel alsof ik naar het Jeugdjournaal aan het kijken ben. Vind ik echt jammer want ik vond haar vlogs samen met die van Monica het leukst.
Rauw lijkt wel het nieuwe letterlijk voor YouTubers. Dat woord wordt ook te pas en te onpas gebruikt.
Saar vliegt met kindje naar Mauritius, “ja blabla 18 uur, je moet zulke dingen gewoon doen met je baby”. Ja, lekker makkelijk praten met je freaking business class luxe stoel/bedjes.
Hahahaha ah wat een heerlijk beest. Is het een teckel?
OMG HOE HEET IE??? Dit is m’n nieuwe spirit animal
Jongens, ik krijg net ambuchannel in mijn aanbevelingen. Ik zit echt gefocust te kijken. Ik vind het echt een aanrader.
Zitten jullie ook al helemaal klaar voor de kinky video die Wil ons heeft beloofd?
Wil en kinky… dat wordt vast hilarisch 
Kijkt nog iemand de vlogs van Romee strijd? Want jezus, wat heeft die Laurens met z’n tanden gedaan joh, ik vind het echt too much.
Toch wel met 50 shades onderschriften zoals we gewend zijn.
Haha, yes, een hele echte!
Louis!
Als ik in een matige bui ben kijk ik altijd naar dit soort foto’s van hem hahaha, werkt altijd.
Zijn tanden waren me nog niet specifiek opgevallen maar ik vind zijn hele voorkomen altijd veel te gelikt.
Aaaaah zo’n leuke naam (heeft ie insta?)
Hahah ik stel ze nu inderdaad samen voor in mijn hoofd, best raar dat Monica dan 3(?) jaar jonger is.
Haha, yes!
@Louisthesausageking
“Een leuk slaapkamergrapje”
Hilarisch.
Quiz: welk spon nachtkastje is van Wil en welke van Djur?
- Die functionele is van Wil en Djur droomde altijd al van een porseleinen cactus en een bord gemaakt door een lezeres gecombineerd met een “spannende” print #stout
- Duh. Djurre die saaie en wil die kwantum showroom achtige
- Dit zijn de nachtkastjes van de buren #sleutelsindepot
- deze heb je gewoon van Pinterest
- Deze zijn van de RGKs in huis
0 stemmers
Hahaha Wil praatte In meer superlatieven over dat gesponsorde dekbed dan mijn ouders ooit over mij hebben gepraat.
jeetje nou alles aan deze kamer straalt echt uit dat hier de magic happens zeg
nmsvpe (x1000)
Nou de meeste mensen hadden het fout: die saaie met de wekker is van Wil en die met al die prullaria is van Djurre.