Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Haar ontwikkeling staat eigenlijk stil en hoewel zij denkt te kunnen groeien door het op een poetischere boeg te gooien en Youtube-fimpjes te kijken is de harde werkelijkheid dat zij zichzelf juist buiten spel zet omdat haar ontwikkeling niet evenredig loopt met de mensen waar ze het eigenlijk van hoopt te hebben. Educatie is de sleutel.

Groetjes een soort van armchair psychologist.

17 likes

Misschien niet vooraf kunnen bedenken, maar na de bevalling dacht jij toch ook niet: oh ff afwachten dan is het wel over? Dat is wat ik bij Martine niet slim vind. Ze zal al tijden klachten hebben gehad en is nooit via google, vriendinnen, de verloskundige bij kegel-oefeningen uitgekomen? En die gaan dan een broek schrijven over aaaaaalles wat je moet weten mbt de zwangerschap en de 3 maanden erna.

4 likes

Aan boeken houd je al schrijver over het algemeen heeel weinig over (1 euro per boek is echt veel, zeg maar). Maar denk dat alles gecombineerd wat ze doet haar wel genoeg opbrengt!

1 like

Ik vind haar ook echt heel leuk! Leuke meid, leuke vlogs, niet te veel poespas. Ik geniet altijd intens van haar voorraadkast hahaha! En haar zoontje is zo lief!

1 like

THREETH?

(ps. Mijn hond!)

98 likes

Ik heb de nieuwe vlog nog niet gezien maar ik erger me bij hen vooral aan de hoeveelheid #spon en de tijd die ze daar vaak aan besteden

Maar volgens mij is dat ook deels haar humor hoor. Want dat van dat geboorteplan bedoelde ze volgens mij gewoon als grapje.

2 likes

jaaaa zo lief! hopelijk komt ze er na deze maand blessuretijd weer keihard terug ook :)) cant wait, al zal haar conditie niet zo snel meer zijn zoals hij nu was ben ik bang

Kunnen al die YouTubers vanaf 1 oktober met het woord rauw stoppen? Mijn hemel. Ze willen filosofisch overkomen, maar zd weten zelf niet eens wat ze ermee bedoelen. Bij rauw denk ik aan kip of vlees, maar niet deze onzin.
Zo dat moest eruit

23 likes

STOPTOBER

17 likes

Ik krijg bij Bonnie steeds meer het gevoel alsof ik naar het Jeugdjournaal aan het kijken ben. Vind ik echt jammer want ik vond haar vlogs samen met die van Monica het leukst.

11 likes

Rauw lijkt wel het nieuwe letterlijk voor YouTubers. Dat woord wordt ook te pas en te onpas gebruikt.

3 likes

Saar vliegt met kindje naar Mauritius, “ja blabla 18 uur, je moet zulke dingen gewoon doen met je baby”. Ja, lekker makkelijk praten met je freaking business class luxe stoel/bedjes.

16 likes

Hahahaha ah wat een heerlijk beest. Is het een teckel?

OMG HOE HEET IE??? Dit is m’n nieuwe spirit animal

Jongens, ik krijg net ambuchannel in mijn aanbevelingen. Ik zit echt gefocust te kijken. Ik vind het echt een aanrader.

3 likes

Zitten jullie ook al helemaal klaar voor de kinky video die Wil ons heeft beloofd?

3 likes

Wil en kinky… dat wordt vast hilarisch :joy:

7 likes

Kijkt nog iemand de vlogs van Romee strijd? Want jezus, wat heeft die Laurens met z’n tanden gedaan joh, ik vind het echt too much.

5 likes

Toch wel met 50 shades onderschriften zoals we gewend zijn.

2 likes