Wel met de kanttekening dat Djurre er niets over te zeggen had, en Willie alles guhstyled heeft en ze nou eenmaal niet zonder haar wekker en sieradendoosje naast haar kan. Maar ze is jaloers op Djurre’s kant 
Djurre niet.
Hoezo heeft de Huismuts al ruim 2 weken niet geüpload? 
Dacht dat Josh zo lang mogelijk door ging werken zodat ze na de bevalling wat meer tijd kon nemen voor de baby. Nu alweer aan het werk 
Zo leuk! Dacht even dat het een Nederlands kanaal was door de naam hahaha. Echt skills heeft deze vrouw.
Is dit een grap? I hope so
Even geen spondeals gescoord denk ik 
Je zult er maar achter/voor zitten. Vreselijk
Ik heb YouTube uit dus ik kwam bij Hans & Shifra terecht maar jeetje, zij zijn nu gewoon ff een maand naar America? Hebben zij een zak met geld of zo 
Oh en met en baby ook echt
Wil is ook serieus geïnspireerd om een gekleurd hoeslaken te hebben ipv wit? Ik weet niet beter dan gekleurde hoeslakens te gebruiken die passen bij de kleur van je overtrek 
Als ik dat zwarte hoeslaken zie kan ik alleen maar denken aan dat je spermavlekken daar megagoed in ziet 
Hahaha 
Haha ja waarschijnlijk staat het al weken in haar planner
No offense naar jou, alle respect voor je mening. Maar ik vind dat iedereen dat zelf moet weten. Als het voor haar zgoed voelt om alweer aan het werk te zijn, waarom niet?
Ik heb uit nieuwsgierigheid de vlog van annemerel met haar nieuwe vriend bekeken en ze zijn idd heel schattig samen. MAAR meine gute, ze moet wel heel verliefd zijn dat ze ZO stuk gaat om die flauwe grappen van hem. Voelde een beetje awkward om naar te kijken, beetje intruder achtig. Weet dat dit zuur kan overkomen #zurekantoortrut
HAHA ik denk dit dus ook altijd als ik aan wil en djurre denk, echt van die praktische seksers
Wil gaat sowieso onderop zeesterren
Ik snap echt niet dat je dat van tevoren bedenkt waar de creme de la penis terecht komt. Ik weet vaak niet waar het terecht komt hoor. Bank / bed / balkon / stoel / vloer etc. Altijd een verrassing.
Volgende artikel: what’s in my nachtkastje. Met tissues en hygiënische lactacyd doekjes. Gratis inspiratie wil!
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zij veel verdient met haar blog en YouTube kanaal maar ok
misschien hij wel. Maar ze hebben net ook een dikke verbouwing achter de rug en dan nog een verse baby wat ook een hoop geld kost dus vandaar…