Haha, yes, een hele echte!
Louis!
Als ik in een matige bui ben kijk ik altijd naar dit soort foto’s van hem hahaha, werkt altijd.
Haha, yes, een hele echte!
Louis!
Als ik in een matige bui ben kijk ik altijd naar dit soort foto’s van hem hahaha, werkt altijd.
Zijn tanden waren me nog niet specifiek opgevallen maar ik vind zijn hele voorkomen altijd veel te gelikt.
Aaaaah zo’n leuke naam (heeft ie insta?)
Hahah ik stel ze nu inderdaad samen voor in mijn hoofd, best raar dat Monica dan 3(?) jaar jonger is.
Haha, yes!
@Louisthesausageking
Hilarisch.
Quiz: welk spon nachtkastje is van Wil en welke van Djur?
0 stemmers
Hahaha Wil praatte In meer superlatieven over dat gesponsorde dekbed dan mijn ouders ooit over mij hebben gepraat.
Naar wat ik heb gehoord verdien je er alleen echt goed aan als je écht heel bekend bent als schrijver, ongeacht welke uitgever je zit. En je word pas rijk als je JK rowling bent ofzo haha
jeetje nou alles aan deze kamer straalt echt uit dat hier de magic happens zeg
nmsvpe (x1000)
Nou de meeste mensen hadden het fout: die saaie met de wekker is van Wil en die met al die prullaria is van Djurre.
Wel met de kanttekening dat Djurre er niets over te zeggen had, en Willie alles guhstyled heeft en ze nou eenmaal niet zonder haar wekker en sieradendoosje naast haar kan. Maar ze is jaloers op Djurre’s kant
Djurre niet.
Hoezo heeft de Huismuts al ruim 2 weken niet geüpload?
Dacht dat Josh zo lang mogelijk door ging werken zodat ze na de bevalling wat meer tijd kon nemen voor de baby. Nu alweer aan het werk
Zo leuk! Dacht even dat het een Nederlands kanaal was door de naam hahaha. Echt skills heeft deze vrouw.
Is dit een grap? I hope so
Even geen spondeals gescoord denk ik
Je zult er maar achter/voor zitten. Vreselijk
Ik heb YouTube uit dus ik kwam bij Hans & Shifra terecht maar jeetje, zij zijn nu gewoon ff een maand naar America? Hebben zij een zak met geld of zo
Oh en met en baby ook echt