Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik haat het zo intens als YouTubers na een dure uitgave doen alsof ze op water en brood moeten leven. Zoals Willemijn na de verbouwing. YouTubers hebben gewoon vrij eenvoudig ontzettend veel geld en geven het met bakken uit. Blut op je lopende rekening met een spaarrekening van €40.000 zeker.

22 likes

Diana heeft nog maar eens wat kleding gekocht en spulletjes “geshopt”.

Ergernis, maar nog meer ergernis naar mezelf dat ik die stomme shoplog (vol redenen waarom ze dat spul echt allemaal zooo leuk vindt en er al tijden naar op zoek was) toch weer kijk en me ga zitten ergeren grmbl waarom

10 likes

Ja maar de Huismuts is één en al spon :stuck_out_tongue: haha
Was gewoon verbaasd, maar klopt wel wat je zegt.

1 like

Verbouwing etc doen ze ook grotendeels zelf. Ik vind Hans en Shifra best verfrissend ofzo tussen al die vloggers

6 likes

Ja ik moet zeggen dat Hans & Shifra net iets te kneuterig voor mij zijn, maar het lijken me wel hele oprechte mensen. Verfrissend om te zien idd, geen attitude te bekennen bij die twee.

5 likes

Zijn er heel toevallig meer mensen die 1 van deze 2 jonge families volgt (toevallig zijn dit goede vrienden van elkaar)? Ik volg ze allebei maar ik kijk OKbaby meer.

Jaa, en wat ze koopt vind ik ook zo lelijk! :open_mouth: De laatste tijd vind ik haar outfits echt niks en nu ook weer kledingstukken waarvan ik denk: waarommm? Sommige zijn zo vormloos en veel in lelijke kleuren. En dan combineert ze dat soms ook nog eens vreemd, waardoor het geheel nog minder mooi wordt… Ik snap dat dit nu mode is, maar ik kan er persoonlijk echt niets mee en ik vind het ook niet flatterend.

KK lang gekeken, nu nog gekeken tot aan geboorte van Sutton en nu af en toe nog eens een vlog. Heb OK baby nooit gekeken eigenlijk.

Ik was de vlog van Josh V aan t kijken. Echt zo lief Mascha en Gregor op bezoek.

Alleen die kamer van alexis… waarom staat er een 2 persoonsbed? Echt onzinnig

Kk?

4 likes

De naam van het kanaal is “KKandbabyJ”

3 likes

Voor de kinderen van Nick misschien?

2 likes

Alexis maakt gebruik van de gastenbadkamer :joy:
Ik zie d’r al naar binnen lopen met een krantje, even een half uurtje me time hoor!

27 likes

Ahaaaaaaa

1 like

Denk zodat ze hun eigen kamer/badkamer niet onder schijt?

1 like

Het doet me een beetje denken aan dat trouwfilmpje van Claartje Rose, incluis slecht engels :joy:

3 likes

Ik heb haar laatste vlog net bekeken, maar hij klinkt ook net als Rob Geus haha. Vind ze wel superleuk samen

5 likes

Danny heeft ook wel een mooi filmpie gemaakt over burning man. Ik ga er wel stuk om dat hij zegt “het is zo bijzonder dat ik er niet zoveel over kan zeggen dus ik laat de beelden spreken” om vervolgens gewoon door te lullen in de voice over haha
6 likes

Haha ok ik vind dat Engels van Danny echt zo kut, ik kan er niet naar luisteren. En het is verder ook gewoon zo’n serieus ‘inspiring’ filmpje met mooie beelden en van die dramatische muziek die altijd onder die filmpjes zit, maar dan dat éngels aaah

17 likes

Geef dr groot gelijk!