Net een parodie
Hahahah nee dat Engels! Had nog best een burnystyle filmpje kunnen zijn als hij gewoon zn tetter had gehouden
Ik vind het ook absoluut niet mooi, maar dat vind ik minder een probleem (smaken verschillen nou eenmaal).
Maar de hoeveelheid kleding die zij de laatste tijd koopt/laat zien is echt absurd, en dan bij alles heel serieus vertellen dat je al tijden naar precies dit op zoek bent.
En het ergste is nog een video opnemen waarin je serieus zegt âjaaa, in de wereld van vandaag is het belangrijk dat we ons meer bewust worden van ons consumptiegedrag en ik vind dat heel belangrijkâ.
Als je je zo te buiten gaat (heb je serieus een stuk of 8 nieuwe broeken nodig binnen vijf weken?) heb dan in ieder geval het fatsoen om niet te doen alsof je duurzaamheid belangrijk vindt. Het valt me echt van haar tegen, maar dat was al duidelijk.
wow wat is je geheim, eerst peter jan rens en nu dit? het is wel jouw week.
Oh ik las dit en ik dacht al dit moet over Diana gaan. Echt bizar wat ze allemaal voor dingen ze aanschaft. Ook allemaal extreem trendgevoelig en persoonlijk vind ik het ook niet super flatterend allemaal.
Ik kijk nog liever een dag naar Mart Smeets dan een dag naar Wil&Tien
Ja of het impopulaire-meningtopic Ik kan de omgâs wel aan hoor
Mn antwoord op de vraag âwaar mag ik je voor wakker maken?â Was altijd âopbokken laat me met rust gewoon ik maak je doodâ, maar door deze samenloop van namen realiseer ik me nu dat het juiste antwoord is âeen goede woordgrapâ.
Mocht iemand me ooit slapend aantreffen, je mag me wakker maken als je echt een goeie woordgrap hebt.
Dit zijn wel echt de dilemmaâs waarmee ik mezelf lastigval: welke vreselijke figuur ik zou uitkiezen als ik er een uur mee in een lift vast zou moeten zitten.
youtubers lenen zich hier ook uitstekend voor.
Ik las gisteren in het âwaar kwam je pas heel laat achterâ topic dat meisjedjamila 26 is en ik ben nog steeds in schock, in mijn hoofd was zij altijd 19
Ja, maar nee. Want dan beland ik zo ook ongewild met mijn hoofd op het internet met vast zoân irritante clickbait titel als BIJNADOODERVARING OP 20 METER HOOGTE!!11!!1!1!!!1!11
- Shoplog van Mart Smeets waarin hij allemaal tweedehands gebreide truien koopt en showt.
- Shoplog van Diana waarin ze allerlei dingen koopt die voor geen meter bij elkaar staan.
0 stemmers
Ik snapte bij de vlog ook niet helemaal dat toen dat pak van Monki van roestbruin binnenkwam en ze concludeerde dat het jasje te ruim zat, ze begon over dat ze dat kon aanpassen door er een riem over te dragen. Het zou toch logischer zijn het jasje dan in een maat kleiner te nemen? Beetje zonde lijkt me als je er altijd een riem om moet doen.
Excuseer me, dan heb ik niets gezegd!
Cynthia, in de hoop dat ze wijn bij zich heeft
als het tussen haar en Mart gaat bedoel je?
Met welke youtuber ik in een lift wil zitten. Kan ze ook meteen plannen hoe we er uit komen.
Ik moest ook een beetje lachen toen ze zei âJa en van stickers kun je er nooit genoeg van hebben!!â, ik kan eigenlijk geen één situatie bedenken waarvoor ik een sticker zou moeten gebruiken.