Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Heyy Bonnie heeft een klassement in haar kringloopkwartier! Die heb ik weleens geopperd in haar comments :smirk:

14 likes

De video van het vrijgezellenfeest van Sarah Rebecca vond ik wel leuk om te kijken! Vooral hoe ze verrast werd!

1 like

Ja eens, uitvoering is niet helemaal waterdicht haha

1 like

Waren Bonnie en Lotte bij dat Burlesque dansen ineens gevlucht? Had Bonnie wel op zo’n stoel willen zien :joy:

1 like

Ja echt leuk! Was ook wel benieuwd naar Marco zijn dag haha

Haha ja op het einde vertelde hij er wat over, maar klonk als een echt mannen vrijgezellenfeest :joy:

@Xiomara hahah ja ik denk dat zij af en toe filmde. Had het ook wel willen zien. Lotte zie ik dat nog wel doen ofzo?! Maar Bonnie niet echt haha

Oke dus Myriam en Nessim postte allebei een video met ‘wij zijn een koppel die sterker uit lastigere tijden komt’. Vervolgens zet Myriam bij die post nog ‘thanks voor alle dm’s guys <3’
en dan post ze dit in haar story lol

2 likes

Oh screenshot op mn laptop maken zorgt ervoor dat 't echt lomp groot is, sorry haha!

Een koppel die :persevere:

11 likes

Is die chick 12 ofzo? Waarom zou je anders zo typen.

2 likes

Daarom was ze er misschien maar de halve tijd.

8 likes

Haha ja is dit nog steeds/weer een ding? Ik w4s hieR z0 g0ed in 0p msn vrOeger !

6 likes

hahaha oja!!! je was echt cool als je zulke statussen had

1 like

Wow komt het breezertijdperk weer terug? Ff mijn Playboy oorbellen zoeken. Brb

18 likes

ik kijk nu pas naar de shoplog van Vera met Edith. Het is echt een kwestie van smaak, maar wat Vera allemaal aantrekt vind ik niet mooi. Eerder heel lelijk.

1 like

Heeft iemand de nieuwe video van Jiami gezien? Voor degenen die geen zin hebben om te kijken: ze gaat samen met haar vriend een outfit voor elkaar shoppen binnen 15 min en via een Instagram poll wordt de winnaar bepaald wie de leukste outfit heeft. De winnaar moet dan tussen 2 pinatas kiezen om stuk te slaan en in 1 van die pinatas zit 1000 euro??? Als ze zelf wint betaalt ze dan 1000 euro aan zichzelf?? Betalen ze het samen?? Snap er niks van

16 likes

haha heb weer zo gelachen om jullie
like hier like daar (Waar is de oprah gif?)
wilde ik even zeggen, doeii

3 likes

En ik neem aan dat die opticien gewoon gratis haar een nieuw glas cadeau doet? Of had ze daar dan niks over gezegd? :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb net de tony’s cake van WIL&TIEN gemaakt en dit is iets waar ik niet trots op ben. #geinfluenced

36 likes

Ze heeft nu een insta story met screenshot geplaatst van deze post :sweat:. Dadelijk komen al haar volgers haar weer verdedigen. Zij kan echt slecht tegen kritiek.

14 likes