Schreef ze dit op Proud? “Heftige” tekst wel voor die site ja!
De dochter van Marcia Smeding en zij is danseres. Maar ik weet niet wat de link met Bibi is
Ahhhh dat wist ik niet maar zou heel logisch zijn hahah
Waylon heeft toch alleen een zoon?
Wat een random samenwerking zeg. Ik zou haar eerder zien samenwerken met een kleinschallig atractiepark ergens in Drenthe of zo of Van Haren.
Ik mag toch hopen dat die vriend niet die hardloopman is op haar laatste paar instagram foto’s
Jawel? Ze zijn volgens mij heel blij samen.
Ja zou kunnen, maar lijkt wel haar vader ofzo
Die haarband… Ik heb er gewoon geen woorden voor…
Lekker lettertype wel. Je moet hemel en aarde bewegen om het te kunnen lezen
WAAROM moet iedereen toch altijd een girlboss genoemd worden ughhhhhhh
Is het een lijn voor kinderen?
Ik vind haar mening juist altijd wel verfrissend en realistisch ofzo. Iedereen loopt tegenwoordig al zo mee met de massa, en zij zegt dan tenminste gewoon dat ze dingen onzin vindt. Een voorbeeld wat ik hier dan bij heb is zo’n uitzetlijst van de kraamzorg, waarop staat dat je 12 rompertjes ineen bepaalde maat moet hebben. En zij zegt dan van “12? waar slaat dat op, daar is ie binnen een week uit en dan zit je met 12 rompertjes in die maat”. Kan negatief overkomen maar het is wel waar? Er zijn al zoveel schapen die dan maar gewopn braaf in elke maat 12 rompertjes kopen maar ik denk dan van ja, altijd zelf blijven nadenken! Kan dat wel waarderen.
Ben ook zwaar aan het inzoomen met mijn -5,50 sterkte maar kom er niet uit.
Er staat: “enjoy the little #spon in life”
Is lang over nagedacht denk ik
Denk het ook. Arme Kelly, door Wil’s veenlijkenfilter komt dr borstel ook helemaal niet lekker uit de verf
Dat was ze toch al 3 keer?
vind toch beetje flauw van mezelf, haar werk belachelijk maken
Jeetje die vrouw van Simon Keizer kom je ook overal tegen op instagram. Mrskeizer