Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Haha ja is dit nog steeds/weer een ding? Ik w4s hieR z0 g0ed in 0p msn vrOeger !

6 likes

hahaha oja!!! je was echt cool als je zulke statussen had

1 like

Wow komt het breezertijdperk weer terug? Ff mijn Playboy oorbellen zoeken. Brb

18 likes

ik kijk nu pas naar de shoplog van Vera met Edith. Het is echt een kwestie van smaak, maar wat Vera allemaal aantrekt vind ik niet mooi. Eerder heel lelijk.

1 like

Heeft iemand de nieuwe video van Jiami gezien? Voor degenen die geen zin hebben om te kijken: ze gaat samen met haar vriend een outfit voor elkaar shoppen binnen 15 min en via een Instagram poll wordt de winnaar bepaald wie de leukste outfit heeft. De winnaar moet dan tussen 2 pinatas kiezen om stuk te slaan en in 1 van die pinatas zit 1000 euro??? Als ze zelf wint betaalt ze dan 1000 euro aan zichzelf?? Betalen ze het samen?? Snap er niks van

16 likes

haha heb weer zo gelachen om jullie
like hier like daar (Waar is de oprah gif?)
wilde ik even zeggen, doeii

3 likes

Haha moet stiekem lachen om deze post. Taking one for the team. Bedankt!

Misschien moeten we een roulatieschema maken zodat altijd maar één iemand een filmpje hoeft te kijken en een korte samenvatting te typen.

27 likes

En ik neem aan dat die opticien gewoon gratis haar een nieuw glas cadeau doet? Of had ze daar dan niks over gezegd? :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik heb net de tony’s cake van WIL&TIEN gemaakt en dit is iets waar ik niet trots op ben. #geinfluenced

36 likes

Ze heeft nu een insta story met screenshot geplaatst van deze post :sweat:. Dadelijk komen al haar volgers haar weer verdedigen. Zij kan echt slecht tegen kritiek.

14 likes

Je hebt haar story gehaald :joy: Ze kreeg het zogenaamd doorgestuurd van haar dochter die hier dus blijkbaar meeleest

30 likes

hahahahaha omg serieus

Edit: mijn hemel, ik ging kijken, want ik wilde wel zien wat ze dan geplaatst had erbij, maar wat een typetje is zij zeg

Nog een edit: maar er staat zegd op die insta story. Dit kan je toch niet serieus nemen.

23 likes

Op de laatste instastory (voor de ouwehoere onder ons, wink wink) zegt ze dat ze wel een gratis nieuwe krijgt, ja. En dat we iets met ons leven moeten gaan doen ;p

2 likes

Dat kind kan beter meer tijd aan haar huiswerk besteden dan hier meelezen.

“Zegd meer over jou dan over mijn moeder”

:cry:

46 likes

Hahaha wat erg dit, @Krabsalade had net aan een uur geleden gepost en gelijk is het bericht op insta gedeeld. Dan lezen haar dochters wel heeel snel mee

1 like

Ik moet trouwens lachen, want zij is dus racheltjuh en haar partner roontjuh en haar dochter rasjuh? Ik word echt keihard terug gegooid naar 2005 toen ik Roosjuh heette op internet haha.

37 likes

Ah, dan zal ik die nieuwe accountaanvragen maar ff laten staan. Kunnen ze eerst afkoelen :joy:

68 likes

Ik zou trouwens zelf ook keihard op alle (roddel)fora meelezen over mezelf als ik een YT’er of blogger was. Ik denk dat ik veel te nieuwsgierig zou zijn om dat niet te doen.

Kan niet zeggen of ik nou beter zou reageren, want het lijkt me niet altijd leuk ;p

5 likes

kijk-woody-overal

40 likes

Omg. Ik schrok ff.

6 likes