You made my day hahaha
Spot on immitatie
Dat kan niet. Jij hebt een zachte g
Ik schrok serieus van de toon waarop ze kutwijf en kut zei. Ik volg haar al een hele tijd en ik denk dat ze gewoon heel ongelukkig is en daarom zo uithaalt altijd.
Maar dit ging me te ver, ik volg haar niet meer.
Racheltjuh wil je volgende keer graag tulpenkut zeggen dat bekt lekkerder.
xxx een zure kantoortrut.
Ja kenne jullie ammel wel ouwehoere stelletje ouwehoere maar me bakker zeg net heb geen brood meer want me hond heb me gist opgegeten wat een kutwijf
Me kapper op vakansie ook al een kutwijf
Ik moet hier echt veel te hard om lachen
hahahah doe wat met je leven. Hallo je hebt het wel tegen dr ellegirl
Mag ik effe tussen de tokkies door zeggen dat ik me door de trouwvideo van Laura heb heen geworsteld die een halfuur duurt. My two (oke drie) cents:
- Ze loopt naar het altaar met de muziek van beauty and the beast. Aparte keus.
- De speech van Fred was echt lief
- Zelfs Luca vond ik best even schattig. Tot āie ging zingen.
Hahaha sorry, maar ik mag niet lachen hahaha
Ik ben ook geinfluencedā¦heb pastel markeerstiften gekocht. Damn you Mas xD
Ik heb ze ook en ik vind het stom om toe te geven maar ze maken studeren zoveel leuker.
Omg ik kijk nooit mas maar ik wil dit ook. Waar koop je het?
Maar een bruiloft gaat toch over jullie liefde samen en niet over jouw persoonlijke overwinningen? Ik snap het wel maar ik vind het alsnog vaag.
Hahaha die gouden naamkettingen ook, wat errug. En dan klagen dat het er āarmoeiā uitziet om met zoān bril rond te lopen hahaha. Zoān bril kan er dan nog wel bij hoor
Hoe kut het ook is om een kapotte bril te hebben door je opticien, je zo uitlaten over iemand kan echt niet. Geen fatsoen hoor.
Ah kijk, dat moet je dan wel weten, anders is lijkt het een hele gekke keus. Ik bedoel Disneyfan hier, maar ik zat echt zo
Het is eigenlijk gewoon een cake met chocolade en mierzoete karamel eroverheen. Hij is ook best duur om te maken en ik snap de hype eromheen niet zo heel erg. Maar hij is wel lekker hoor!
Ja misschien wel hoor, maar ik heb eerder het idee dat de bruiloften van al die influencers voornamelijk om de bruid draaien en dat ergert me.
Oh! Ze heeft het inderdaad verwijderd. En ze is een stuk of zeven volgers kwijt.