Ja en later zei Ryan “3 hobbels” joeeee thanks pap
zij heeft pas toch ook een video gemaakt over dat ze wat afstand neemt van youtube? werd er niet gelukkig van oid. Wellicht was deze video daarvoor nog gemaakt.
Hey @Krabsalade, hoe was je vakantie? Heb je nog iets gedaan? Mja, hier en daar wat internet relletjes veroorzaakt. No biggie!
Ik dacht, huh het staat er nog wel op, maar het gaat dus alleen om die screenshot. Misschien moeten we uitzoeken welke opticien ze heen gaat En dan doorsturen.
Maar meelezers laat dit een wijze les zijn: heb een beetje respect voor de middenstand anders moeten we straks alles online bestellen en dan gaat men weer klagen dat door het verdomde internet hele winkelstraten zijn uitgestorven.
Maar eerlijk. Als mijn enige bril kapot gemaakt zou worden zou ik in de auto ook wel even kutwief laten vallen denk ik.
Maar dat is alsnog anders dan het zo op social media gooien waar je kinderen het ook nog kunnen lezen.
Welke hype?
(niet sarastisch bedoeld trouwens, ik heb er niets meer van meegekregen dan dat Wil&Tien er een filmpje over maakten)
Ik heb ze in Duitsland bij de Tedi gekocht (soort Action maar dan nog meer prullaria). Was 6 euro voor 6 of 8 stiften volgens mij. Nog best duur maar wel mooi
Gelukkig hebben we de screenshots nog
Op welke website kwam je dit tegen?
Ja heel veel mensen gingen de cake namaken en deelde dit in hun story’s die Wil en Tien weer deelde. En de Tony’s waren overal uitverkocht en ze dachten dat dit kwam door hun recpept.
Er wordt wel eens gezegd dat een man en een vrouw (naarmate de tijd verstrijkt) meer op elkaar gaan lijken. Nou dat geldt zeker voor Annic en Robert. Hij heeft dezelfde grijns en kin als Annic. Dit viel me vooral op toen hij zijn pakken ging passen.
Heeft iemand zich weleens door Racheltjuhs vlog geworsteld? Het is gewoon lachwekkend hoe vaak zij ‘gas op die lolly’ en ‘dusss’ zegt.
Makes sense!
Ik vind ‘t kind van Monica zooooo schattig dat hoofdje
Jaaaaa ik ook! I can’t, zo cute
Geinig dat we nu 100% zeker weten dat de dochters van Haagse Rachel hier meelezen. Wel beetje lame dat ze die story alweer gedelete heeft.
Ik snap het best van die bril. Zou het zelf nooit in het openbaar uiten, maar als je echt slechte ogen hebt en iemand maakt je bril stuk ben je flink de lul. Hoe kom je thuis, hoe kom je de komende dagen of weken door? Zonder mogelijkheid om dingen te kunnen lezen, auto te rijden, fietsen, ov is gevaarlijk… Je leven staat gewoon stil.