Ik vind dit echt super interessant zou ook wel zo’n kar willen kopen. Wat zou hij met die kleding doen? Leger des heils oid?
OKE hier heb ik zin in!
Jaaa Omg ben zo benieuwd!! Las op twitter dat het een 8delige serie is . Kan m helaas nu niet kijken want val al bijna in slaap. Morgen maar, laat wel wat je ervan vond!!
Ah tof.
Ik keek nooit eerder vlogs van enzo maar wat betekent Kp?
Ooooh dat zou kunnen idd, wat heeft die jongen ook een enorm aantal abonnees zeg, niet normaal
Kijk nu eerst naar de Shane Dawson x Jake Paul video.
Maar ik ben heeeeel benieuwd wat Laura Lee te zeggen heeft na meer dan een maand in een karig videootje van minder dan 4 minuten
Wat heeft haar pr-team nu in elkaar geflanst?
Waarschijnlijk zijn Sabrina en Leonie voor de meeste hier onbekend. Maar heeft iemand hier iets van mee gekregen, of is dit al ergens besproken?
Vond het een tof begin, beetje een introductie van wat er een beetje speelt rondom hem. Beter upload hij de 7 volgende delen snel na elkaar, do want more!
Nee maar ik ben wel benieuwd, ik volgde Sabrina een tijdje! Ik zie nu op haar kanaal dat ze een “ik heb spijt” video heeft geupload 6 dagen geleden, dus neem aan dat ik daar wijzer van kan worden.
Samenvatting:
- “I’ve missed you guys!!!”
- “I owe you guys a sincere apology” en dat ze geen slachtoffer is. Ze heeft de apology video offline gehaald omdat het niet representatief is voor haar als ‘human being’.
- Ze neemt volledige verantwoordelijkheid voor haar tweets zegt ze.
- Ze heeft in 6,5 jaar veel geleerd en heeft tijdens haar ‘time off’ veel tijd gehad om na te denken. Ze wil de beauty community weer positief maken.
- Ze heeft coole dingen gedaan afgelopen tijd die niet echt te maken hadden met beauty, maar met haar groei als persoon.
Wat ik uit de video heb opgemaakt: Sabrina heeft bij “biechten bitch” een verhaal verteld over een dronken actie (flikflooien met een vriend van de vriend van haar beste vriendin, Leonie, terwijl zij met z’n vieren in de kamer sliepen) De presentatrice maakt ervan dat er een kwartet zou zijn geweest en Sabrina zegt van niet…
Maar snap niet helemaal waarom ze nou ruzie heeft met die Leonie dan?
Ik ook niet
Ik heb een stukje van een video van Leonie gekeken (haar meest recente q&a), en daar heeft ze het even over fake friends. In de comments zeggen mensen dat ze denken dat ze daarmee Sabrina bedoelt, en Leonie vindt dat als mensen jou iets flikken (zoals leugens verspreiden, dat kwartet dus) je gewoon kunt zeggen van joe het is mooi geweest. Dus ik denk dat Leonie na die aflevering het contact heeft afgekapt omdat Sabrina tijdens biechten bitch dus niet heeft ontkent dat er een kwartet heeft plaatsgevonden. Maar nu ontkent ze het dus wel in haar video, al is het inmiddels een jaar later.
Nou lekker vaag verhaal maar dit is wat ik er van kon maken
Maar heb je die video van biechten bitch gezien?? Valt echt heel erg mee, Sabrina moet gewoon lachen en zegt nee nee, en heeft niet eens namen genoemd. Als dat het enige was vind ik het wel heftig om daarvoor een vriendschap te verbreken?
- I missed you guys so so so so much
- Ze wile een oprechte excuses maken. In de andere video zit ze in een slachtofferrol
- Ze gaat de andere video verwijderen, owant die laat niet hoe ze is als persoon
- Ze is heel erg gegrooeid als persoon
- Ze gaat de community weer mooi maken
Ik ga dit nu kijken. Ik vind Shane zijn video’s over Jeffree Star ook erg leuk/goed gedaan.
Gefeliciteeerd!!!
Ik vond wel een beetje apart dat shane zo gaat speculeren over dat hij mogelijk een psychopaat is? Best wel heftig om iemand daarvan te verdenken.