Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Over rare namen en brillen gesproken, mijn opticien heeft zijn zoon Lens genoemd.

165 likes

Ik ben echt een beetje chagrijnig dat safiya niet meer wekelijks upload. Kijk nu steeds haar videos twee keer om het leed te verzachter maar it’s not the same :sob::sob::sob:

18 likes

Hahaha wat stom en grappig tegelijk.

1 like

Viora?

Dit is haar instagram, als je Lizzy bedoeld

3 likes

Lizzyvdhofstad op insta?

1 like

Kanaal of blog? Bedoel je ourfavourites? :slight_smile:

Ik ben al de hele avond de vlogs van OhMyFoodness aan het bingewatchen. Vind ze zo leuk om te kijken. Love dat Sabine (en dr vriend) zo normaal doet. Dat heb ik eerder gezegd maar dat valt me bij haar echt op. Kan me daar wel in vinden. Ook totaal niet moeke achtig tegenover haar kindje. Heel fijn in vergelijking met bepaalde andere vloggers/bloggers haha.
Alleen krijg ik echt honger van al die lekkere dingen die in haar filmpjes voorbij komen. Dat is dan wel weer jammer want ik moet het met droge koekjes doen

8 likes

That’s what he said haha

In de nieuwe vlog van Monica laat ze een MostWanted shoplog zien, en ik ging een item even opzoeken op de site, maar die blijkt nu al uitverkocht te zijn. Zou dat echt door haar komen? De vlog staat er nu 2 uur op.

Huh echt? Dat vind ik niet echt ok.

2 likes

Dat is dan vast zijn oogappel.

1 like

Volgens mij is er gewoon niet zoveel voorraad. Voor mijn gevoel tenminste. Ik zie namelijk ook vaak nieuwe dingen heel snel uitverkocht. Al zal Monica ook zeker veel invloed hebben.

1 like

Ik kan dit niet meer aanzien, zelfs haar ouders verwijt ze dingen via Twitter terwijl ze weet dat ze het lezen :sob::sob:.

7 likes

:weary: cringe.

9 likes

Ooow leeft zij ook nog?

2 likes

Mijn god wat een zielepiet. Normaal kan ik er wel overheen lezen maar dit is wel echt weer een nieuw dieptepunt.

3 likes

Maar zij woont op kamers toch? Toen ik dat deed kwamen m’n ouders ook niet. Ja kom, lekker op bed chillen want ik heb geen bank!!
Ook zeiken en dan meteen counteren ‘ja maar ik heb het druk en anders ben ik bij hen’ ja ZEIK DAN NIET

55 likes

Ugh en dan altijd mensen die oplossingen bieden waar zij dan weer onaardig op reageert. Zo mega vermoeiend.

7 likes

Haar moeder reageert hierop op Twitter?!

Wat een rare familie.

Edit: nvm zie het nu.

1 like