Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Huh echt? Dat vind ik niet echt ok.

2 likes

Dat is dan vast zijn oogappel.

1 like

Volgens mij is er gewoon niet zoveel voorraad. Voor mijn gevoel tenminste. Ik zie namelijk ook vaak nieuwe dingen heel snel uitverkocht. Al zal Monica ook zeker veel invloed hebben.

1 like

Ik kan dit niet meer aanzien, zelfs haar ouders verwijt ze dingen via Twitter terwijl ze weet dat ze het lezen :sob::sob:.

7 likes

:weary: cringe.

9 likes

Ooow leeft zij ook nog?

2 likes

Mijn god wat een zielepiet. Normaal kan ik er wel overheen lezen maar dit is wel echt weer een nieuw dieptepunt.

3 likes

Maar zij woont op kamers toch? Toen ik dat deed kwamen m’n ouders ook niet. Ja kom, lekker op bed chillen want ik heb geen bank!!
Ook zeiken en dan meteen counteren ‘ja maar ik heb het druk en anders ben ik bij hen’ ja ZEIK DAN NIET

55 likes

Ugh en dan altijd mensen die oplossingen bieden waar zij dan weer onaardig op reageert. Zo mega vermoeiend.

7 likes

Haar moeder reageert hierop op Twitter?!

Wat een rare familie.

Edit: nvm zie het nu.

1 like

Mijn ouders zitten niet eens op Twitter en lezen absoluut niks van wat ik daar ooit plaats en het zou alsnog niet eens bij me opkomen om zoiets te plaatsen? Als dit je dwars zit, bespreek dit dan met je ouders. Ga niet lopen zeiken op Twitter.

18 likes

“JA MAAR”

zeer vermoeiend dit soort mensen.

5 likes

Wauw, typisch een schreeuw om aandacht inderdaad.
En waarom ga je hier als familie op reageren? Spreek het persoonlijk uit. :zipper_mouth_face:

1 like

Er is niets leukers om familie en vrienden ff te kakken zetten voor je volgers. Vooral als je weet dat je tweets nog wel eens gescreenshot worden. Toppie actie dit weer /sarcasme.

5 likes

Die Sanne, echt the gift that keeps on giving.

74 likes

Ik schrik hier zo erg van. Jeetje, wat een naar mens vind ik Sanne. Überhaupt dat ze zelf al weet dat afspreken al niet meer zo makkelijk gaat door hun gezondheid en ze toch besluit te zeuren via twitter? Doe normaal en kom zelf van je luie reet af en ga naar je ouders toe.

22 likes

Sanne is echt bezig om professioneel zeikwijf te worden he. Je moet toch iets als je geen goedlopend YouTube kanaal meer hebt enz.

5 likes

Maar die moeder van Sanne is toch ook niet slim bezig. Door op Twitter op je dochter te reageren lijkt het me dat ze dit goedkeurt, terwijl ze ook even had kunnen bellen met ‘joh, niet zo leuk dat je dit allemaal online gooit maar je hebt helemaal gelijk, wanneer spreken we af?’ oid.

12 likes

Nou ja, hoe die ouders haar behandelen, zal ook de reden zijn waarom ze deels is zoals ze is. Als ze dat nooit gepikt hadden, zou ze zoiets misschien nu ook niet geplaatst hebben.

31 likes

Uit zelfkastijding Ga ik even de weekvlog van Wil en Tien kijken

13 likes