Gadver die Verspon ouders kunnen zo lekker happen.
oh wauw, ik dacht dat dit zoân minion was maar dit is haar moeder? Heb meteen flashbacks naar master of the dots
Oeh als ik Ted was zou ik echt bloedserieus hierop gaan antwoorden en vertellen wat ik zelf zoal voor het milieu doe. En er ook even bijzeggen dat ik het zo jammer vind dat Tara mijn eerdere tip niet op prijs stelde, ze heeft mijn reactie zelfs verwijderd. Rita, wat ontzettend lief dat u nog wel even op me reageert en me zelfs om tips vraagt, ik heb er namelijk genoeg!
Ik zou me echt rotschamen als mijn moeder het op deze manier âvoor me op zou nemenâ.
Deze zuurpruim heeft net de trouwvlogs van Annic en Laura Sponticorvo gekeken. Wat een prachtige bruiloften zeg, ik zie nog net niet groen van jaloezie. Alle sponmoney well spent!
Scheelt wel dat mijn vriend de enige echte allerleukste is, die 2 van hen zijn behoorlijke engerds.
Zuurpruim-modus out!
Sowieso snap ik niet waarom die moeder echt overal op reageert als er maar een greintje commentaar komt. Echt zo onnodig en daarmee komt ze ook totaal niet sympathiek over in mijn ogenâŚ
Ik ga ook maar even 48 min van mijn vrije weekend opofferen om me te ergeren aan het gekwalm en de liefste
Die meid links vind ik er soms zo uit zien alsof zij al iets met haar gezicht heeft laten doen en aldoor een zelfde blik en open mond heeft.
Precies!
Precies dit zat ik afgelopen week ook te denken! Ben benieuwd wanneer deze hype weer overwaait⌠het is allemaal zo inhoudsloos en oppervlakkig, ook in die filmpjes als die meiden dan bloedserieus vertellen dat ze hele dagen fotoshoots houden voor hun Instagram
Haha daar werkte Jennie (from the blog) toch?
Ik vond ze juist nog best positief over alles. Ze gaven ât ook gewoon een 6
Ja en ze waren helemaal in hun nopjes met een taaie crossant met kaas, een kleffe tosti en twee donuts van de Starbucks. Ik kan echt nooit hard zijn over Bonnie en Nick (ok behalve die keer dat Nick een tuinbroek aanhad) omdat het gewoon wel lieve mensen zijn die geen vlieg kwaad doen.
En dan nog een 6 geven!! Hij zou het iig wel drinken als 'ie een pistool tegen zân hoofd kreeg vond dat wel grappig
Keek de herfst shoplog van Rebecca Denise maar wat heeft ze met haar haar gedaan? Onderkant zo zilver/grijs en bovenop lijkt t echt oranje??
Wie is dit?
En whats up met al die dubbele namen van youtubers/influencers. Sarah Rebecca, Elise Joanne, nu deze weer
Ik denk iets van geblondeerd en gewassen met zilvershampoo en dan nooit meer de uitgroei bijwerken. Ziet er uuuuut.
Oh ik dacht omdat dat âinteressanterâ klinkt.
Soort lifestyle/mukbang vlogster, keek meer omdat ik shoplogs leuk vind maar inmiddels afgehaakt nadat ze het had over een âleerjasjeâ âhij heb zakkenâ en âdeze trui heb mooie strepenâ.