Waren ze zo duur dan?
Kinderschoenen zijn wel erg belangrijk en daardoor vaak duur! Tweedehands word ook afgeraden. Je betaald zo 70 euro voor een paar schoentjes volgens mij.
De prijs is mij onbekend maar ze heeft een story waarin ze zegt dat de kinderschoenen duurder zijn dan die van haarzelf en daarna nog een met dat ze het maandbudget met de schoenen er doorheen heeft gejaagd.
Ik snap dat kinderen goede stevige schoenen nodig hebben maar er zal vast ergens een middenweg zijn.
Ik denk dat ze ook wel wat overdrijft hoor. Anders is ze echt gek ahah!
Haha !
Ik vroeg me laatst af of Anna voor die C.o.rendon zelf mag bepalen wie er meegaat op reis. Aangezien ze er een langdurige samenwerking mee heeft.
Zag haar laatst naast Kim op een foto staan en dan zie je duidelijk hoe onnatuurlijk zij -Anna- erop staat. Naast Kim zou ik er waarschijnlijk vreselijk bij afsteken hoor.
Nee daar is ze veel te oud voor zegt ze
Maar ze wil wel een dag ruilen met Dionne. Dat zij mommy vlogs maakt en wil kan simsen. Kan me niet voorstellen dat Dionne dat wil.
Ik heb juist gehoord ook van een fysio dat het voor kinderen juist niet heel goed is om schoenen te hebben met mega veel steun. Omdat de spieren zich dan ook minder ontwikkelen en je juist later sneller problemen krijgt.
Jemig Het lijkt wel of ze steeds dunner wordt. Hoop toch dat het goed met haar gaat.
Die vlog van Jill in Manchesterā¦
Ze is alleen maar constant naar zichzelf aan het kijken en haar haar aan het doen, āstoerā doen met stappen en drinken en er goed uit willen zien.
Natuurlijk is ze prachtig, maar ik vond haar gedrag zoveel leuker toen ze nog niet zo fitgirl instafamous was/wilde zijn.
Ha ik keek niet zo lang geleden een Barcelona van haar te kijken omdat ik daar zelf heen ging en toen was ze ook zo anders! Ze zag er zelfs (qua kleding) een beetje simpel uit. Maar ze was veel echter en leuker om naar te kijken ook.
Ja echt een warm nest
Ok ik kijk de vlogs niet dus wie is Nena??
Ik dacht eerst dat je een grap maakte maar het staat er gewoon echt? wat errug
Idd⦠Zo veel rijkdom.
Anti-branding agency āCreatyfusā. Leuker kunnen we het niet maken wel creatiever.
Ah ja ik heb het ook gezien, zo lief
Wat doet die mol/rat in haar handen?
āOok over deze jurk ga ik een klacht indienenā¦ā
Die laatste is net een sjieke poncho van de onderkant. Wat een verspilling op meerdere vlakken.