Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik snap ook niet waarom je moet knoeien met zo’n simpele naam. Het zoontje van dusdavid heet volgens mij ook djayson oid. Nog zo’n verpesting van een naam. Alsof David zelf blij zou zijn als z’n ouders hen daafit hadden genoemd.

40 likes

Stiekem ben ik het met jullie eens maar dat weet zij niet

1 like

Altijd als het over namen gaat wil ik reageren met de naam die een kennis van mij haar zoontje heeft gegeven en HOE VRESELIJK IK DAT VIND maar ik durf het niet. Want straks leest ze hier ook en het is zo’n “unieke” naam dat het echt over niemand anders kan gaan.

1 like

Ja hallo dit kun je niet maken hoor :anguished: Ik wil het zo graag weten nu haha.

3 likes

I knoooow sorry. Het is ook heel frustrerend dat ik er niet over kan zaniken waar en wanneer ik maar wil.

1 like

Anna rent op instastories dwars door het beeld van iemand anders die aan het filmen is heen, puur gefocust op zichzelf en de camera die haar volgt :roll_eyes:

2 likes

De naam Jayson is al verpest op zich.

Ik heb de Glamour gekocht en op de cover staat de volgende quote van Lars Veldwijk: “Irritant aan vrouwen? Ze roddelen zoveel”. Ik houd jullie op de hoogte.

10 likes

Hahaha dat klinkt als de 7 dwergen
(Dopey, sneezy, happy)

2 likes
  • Lars wil graag nog in het buitenland spelen, maar voor Mo wordt dat lastig, omdat ze natuurlijk hier haar carrière heeft.
  • FC Groningen vond dat Lars te veel bezig was met Mo en was niet blij met de manier waarop hij naar voren kwam in haar vlogs. Eerst trok hij het zich heel erg aan als hij onder een vergrootglas lag, maar nu probeert hij geen aandacht meer te besteden aan de meningen van anderen.
  • Hij is iemand van de lange relaties. Na zijn vorige relatie van 7 jaar wilde hij eigenlijk even alleen zijn, maar na 3 maanden kwam hij Mo tegen. Ze hadden elkaar al eens ontmoet in Amsterdam en er hing een spanning tussen hen, maar ze besloten er netjes niets mee te doen, omdat ze beiden nog in een relatie zaten.
  • Hun 1e date was in een Rotterdamse club, waarna ze 3 maanden lang elke dag samen waren in België of Nederland.
  • Hij gelooft absoluut in monogamie.
  • Zelf heeft hij geen platonische vriendinnen, maar Mo heeft natuurlijk wel vrienden, zoals Kaj en Ronnie Flex. Dit vindt hij alleen maar tof.
  • Volgens hem kunnen meer mannen van vrouwen leren er verzorgder uit te zien. Vrouwen kunnen andersom van mannen leren minder in dingen te blijven hangen en minder te roddelen.

Tot zover jullie correspondente Griselda. Tot de volgende keer.

102 likes

Over rare namen en brillen gesproken, mijn opticien heeft zijn zoon Lens genoemd.

165 likes

Ik ben echt een beetje chagrijnig dat safiya niet meer wekelijks upload. Kijk nu steeds haar videos twee keer om het leed te verzachter maar it’s not the same :sob::sob::sob:

18 likes

Hahaha wat stom en grappig tegelijk.

1 like

Viora?

Dit is haar instagram, als je Lizzy bedoeld

3 likes

Lizzyvdhofstad op insta?

1 like

Kanaal of blog? Bedoel je ourfavourites? :slight_smile:

Ik ben al de hele avond de vlogs van OhMyFoodness aan het bingewatchen. Vind ze zo leuk om te kijken. Love dat Sabine (en dr vriend) zo normaal doet. Dat heb ik eerder gezegd maar dat valt me bij haar echt op. Kan me daar wel in vinden. Ook totaal niet moeke achtig tegenover haar kindje. Heel fijn in vergelijking met bepaalde andere vloggers/bloggers haha.
Alleen krijg ik echt honger van al die lekkere dingen die in haar filmpjes voorbij komen. Dat is dan wel weer jammer want ik moet het met droge koekjes doen

8 likes

That’s what he said haha

In de nieuwe vlog van Monica laat ze een MostWanted shoplog zien, en ik ging een item even opzoeken op de site, maar die blijkt nu al uitverkocht te zijn. Zou dat echt door haar komen? De vlog staat er nu 2 uur op.