Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Geen Sanneke maar Zanike

8 likes

Hahahaha

1 like

… that is the question.

Mooie quote van Wilibrord Shakespeare

9 likes

Teske als spreker… ben benieuwd of/hoe dat werkt.

4 likes

Ik zou dan toch eerder iemand uitnodigen die een leuk kookboek of zo heeft uitgebracht of nu een entrepeneur die een merk van producten is begonnen dat nu succesvol is.

3 likes

hahahahah dat hoofd!!!

14 likes

Volgt iemand esmee trouw? Ze vlogde een tijdje ook wekelijks en ik vind haar altijd heel leuk en oprecht over komen! Maar wow ze heeft echt een hele transformatie ondergaan, zowel qua uiterlijk als haar social media. Eerst was ze zo’n fitgirl en nu is zij meer zelf ‘het merk’ ofzo en is ze helemaal niet meer zo actief in posten van sport etc.

Laseren bij hele hoge sterkten kan eigenlijk bijna nooit. Lensimplantaten zouden een optie kunnen zijn, maar als je hoog-verziend bent zoals @anon29773882 kan ook dat meestal niet omdat er dan sprake is van een korter oog en dus ook een te krappe oogkamer. Het past dan simpelweg niet.

5 likes

Het is ook het enige hoofd dat ze kan trekken geloof ik

3 likes

Het was 2x 3 minuten Marley Spoon spon, een hoop “ooooh jongens wat een messsssssss in Mn kamer”, Wil en Tien in de grote stad en een hoop gelul over signeren van boeken want er zijn er zoveel besteld dat ze niet allemaal kunnen signeren maar ze willen dat wel dus ze signeren er nog 500 maar als je dan toch een ongesigneerd boek hebt kun je langs komen op hun signeertour en toen vroegen lezers ja Wil en Tien maar ik heb al een gesigneerd boek besteld maar ik wil ook langskomen op jullie signeertour maar Mn boek is dus al wel gesigneerd kan dat???!!!

Toen zei Wil dat ze de tyfus in hun oogbal konden krijgen en dat als ze live een gesigneerd boek willen hebben beter nog een boek kopen want die tweede auto betaalt zichzelf niet!!!

49 likes

Nou ja ik vind het ook gewoon geen goed idee om Engels te praten op social media als je Engels niet goed is

8 likes

Ik ook niet. Maar veel mensen reageren in het echt ook zo als je iets verkeerd zegt. Ik praat dus in het buitenland oid in het bijzijn van bekenden liever geen Engels, terwijl het wel de manier is om het te leren.

6 likes

Sinds ze CEO en ANTERPERNOERS van 8 verschillende businesses zijn.

20 likes

Ik lees gewoon weer Antwerpenhoer.

Wel een drukke Antwerpenhoer.

28 likes

Reminds me, een vriendin vertelde toen ik haar net kende dat ze straathoekwerkster is. Toen keek ik even zo :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

maar wat is dat dan?

Ik begreep het als een soort maatschappelijk werkster op straat.

2 likes

De interieurverzorgster variant van de stoephoer?

12 likes

Zij werken idd op straat, vooral in wijken waar een probleem gesignaleerd wordt (veel frustratie, daklozen, prostituee’s,…) En treden dan op een laagdrempelige manier in contact met hen, proberen hen hulp aan te bieden, maar dan in hun eigen leefmilieu

3 likes

Vind dit echt van die dertien in een dozijn Insta foto’s.

1 like