Ja ik weet het, heb het ook op mijn laptop, maar ik kijk meestal YouTube via de mediaplayer op de tv en daar kan ik geen adblock op zetten volgens mij.
@Totoro hm dat had ik niet verwacht, shame on her dan (verder kijk ik haar vlogs met plezier hoor)
adblock 4 life!
Bonnie’s ouders zijn zo leuk in haar laatste vlog! Echt zulke lieve gezellige mensen lijken me dat.
Hoe kom ik aan Adblock op mn Iphone? Welke is goed / veilig? Sorry internet noob hier.
Of ze er wel bewust van is of niet, denk ik dat haar reactie alsnog de best mogelijke is, dus uiteindelijk maakt het toch niet zo veel uit. Dat soort pubers verdienen het echt niet om een boze of verdrietige reactie terug te krijgen!
Vind het zo raar dat Mas zich altijd beroept op haar oudere doelgroep (‘Echt 18+ hoor!!!’) en dan vervolgens met een vlog komt met als titel ‘Zo ziet een Japans gummy speeltje er van binnen uit’. Dat boeit je doelgroep toch niets?! Vind ik meer wat voor de kijkers van Enzo
Nou de Wil en Tien kinderruil vond ik best een creatief idee. Maar er gebeurde eigenlijk niks, behalve dat die kinderen schreeuwden en het een enorme zooi was en tien “man man man” bleef zeggen, waarschijnlijk geinfluenced door de RGKs. Nou nog een een week wachten en dan kunnen we zien wat voorn spannende avonturen Wil met het kind van Tien heeft beleefd. Ik vond Tien wel een stuk gelukkiger ogen met de kids van Wil, omdat ze al wat ouder zijn denk ik.
Hah ik kwam ook naar hier om het over deze video te hebben
Ik vond het een beetje pervers om die kinderen zo te gebruiken voor content eerlijk gezegd. Had er echt een stom gevoel bij dat ze in het begin ook helemaal zeggen dat ze bij mama (Willemijn) willen blijven. En ja kinderen vergeten dat waarschijnlijk meteen en binnen vijf minuten is het terug goed, maar ik vond het een beetje zielig, allemaal voor een video …
Hahaha echt erg maar ik vind het fantastisch! Shane heeft trouwens op twitter op de commentaar gereageerd en gezegd dat ze in de video’s die ze nog moeten editten wel wat gaan minderen.
Ja eens. Ik vond het een leuk idee maar wel echt letterlijk geld verdienen over de rug van de kinderen. En dat beeld waar Jelle klaar staat om naar de wc te gaan (jaja broek nog aan maar toch) vond ik totaal onnodig.
Helemaal niks mis mee om een dagje op elkaars kids te passen maar niet als het je verdienmodel is.
Ik zag ook een comment ‘kunnen jullie het nog een keer doen maar dan 24 uur?’ of iets dergelijks.
Hoop dat ze daar nu niet in mee gaan met dollarsigns in hun ogen.
Ik vind dit ook echt niet oké. Je kinderen in beeld vind ik al over de grens, maar dan een format verzinnen waarin je ze zonder reden bij een ander laat om leuke content te creëren. Bizar.
Ik geniet ook echt van die Shane Dawson videos, al zijn deze wel een beetje over de top geëdit. Letterlijk iedere keer dat er een deur opengaat of ze in de auto zitten of iemand een zin uitspreekt met meer dan 10 woorden is er zo’n whoosh spookgeluidje geëdit wat ze ook altijd gebruiken in video’s over geesten lol. En ik vond die psychiater een beetje uit haar nek lullen.
Weet iemand wanneer deel 3 komt? Ik hoop vanavond. En ik vind het trouwens tof dat Andrew zo lekker gewoon blijft en ik moet ook altijd lachen als ie in de camera hinnikt van het lachen
Jaa ik vind het ook echt top om naar te kijken! Had het nog niet op twitter gelezen dat hij de andere afleveringen opnieuw ging editten, maar vind het wel goed dat hij iets met de kritiek doet. Vond het vooral grappig dat ze het hadden over het hebben van een ‘zielig’ achtergrondmuziekje enzo, maar dat er in zijn filmpje echt constant een mega dramatisch achtergrondgeluid was. Ik vind tot nu toe de Jeffree Star serie ook leuker, maar misschien dat het nog verandert.
Deel 3, 4 en 5 komen maandag, woensdag en vrijdag. In deel 5 komt Jake Paul zelf aan bod.
Thanks!
Ja haha dat is inderdaad wel een beetje hypocriet! Hij had vooraf ook gezegd dat de edit van deel 2 gelijkaardig ging zijn aan die van zijn conspiracy video’s en dat zie je ook echt. Ik denk dat Jeffree Star ook wel fijner was omdat er daarbij niet eerst onderzoek werd gedaan etc, maar je gewoon vanaf aflevering 1 Jeffree te zien kreeg. Zoals @Oizys zegt, komt Jake pas in aflevering 5 en dat is best wel een risico dat Shane neemt. Ik denk dat we pas achteraf echt kunnen zeggen of die hele opbouw een meerwaarde was of dat het ook wel een beetje rekken is geweest om meer afleveringen te krijgen. En ik weet niet eens of ik dat erg zou vinden, want ‘crappy’ content van Shane is nog altijd interessanter dan de beste content van vele anderen.
Is er iemand die ook al een eeuw wacht op deel 2 van de video van Garrett?
Jaa ik ben zo benieuwd of zijn huisje nu echt is gelukt haha. En weer meer gelach van Andrew
Ik vind dit echt een heeeeele mooie video. Zou het zo leuk vinden om zoiets van mezelf ook te hebben, om mijn ouders te zien in de tijd dat ik net geboren was.
Ja hahahahaha die twee samen is echt een gouden combinatie!