Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Oei. Euh. Ik denk dat ik de samenvattingen volgende keer gewoon aan de professionelen overlaat. :sweat_smile::yum:

1 like

Haha nee na het zien van de video begreep ik je samenvatting wel maar ik snapte gewoon het onderwerp van de video niet zonder hem gezien te hebben :yum:

1 like

Haha ik las echt NET die tekst bij die instastorie van vandaag.

1 like

Bij welke super doen ze hun boodschappen dan, de appie is toch wel een van de betere toch?

1 like

Iel, spuug van de plebs. Hopelijk hadden ze een schoonmaakster die haar kleren ook waste, stel he voor dat ze het aan moest raken!! :scream:

Nee oké, zoiets gaat wel te ver.

2 likes

Hoe kan je op je twaalfde bij een broodjeszaak werken zit daar geen leeftijd aangebonden ?

3 likes

Gok het tweede, want zwart werken kan zeker niet in de familie.

4 likes

Vertel me meer!!!

Vriendin van me heeft er ook stage gelopen en vond het/haar verschrikkelijk

Huh hoe weet je dat?

Je gaat toch niet zeggen dat Annic heeft gelogen?!

Voor dit soort gedrag hebben we toch de naughty chair?

Beetje late to the party maar ik vind Robert echt op die man van titanic lijken

33 likes

Neeeeee dit is mijn jeugdliefde

2 likes

Sanne wil social media kanalen maken voor der nieuwe werk om dingen te promoten. Hoop dat ze daar dan wel alleen positief is.

2 likes

Ik snap het niet. 1 dag aan het werk en ze wilt dit doen? Heeft ze dit nu al overlegd met haar leidinggevende?
Ik zou eerst maar kijken hoelang ze het leuk vindt/volhoudt.

1 like

Dit vind ik dus ook jammer! Eindelijk een influencer die cum laude haar Msc heeft gehaald. Het in haar heeft om heel veel meiden op een positievie manier te inspireren en dan profileert ze zich zo. Zonde.

4 likes

Ik kijk af en toe nog naar Nikki Phillippi en net keek ik naar hun laatste video over hun ervaring met wonen in Nashville en nu zit ik op te zoeken hoe duur het is om naar Nashville te gaan en aah ik wil er heel graag naar toe!

ik mis de vlogs van bonnie ook :frowning:

7 likes

Ja ik mis die Anna ook. Die ted talk van haar was ook tof. Zie het gewoon nu niet meer voor me

Ik mis bonnie ook! En diana ook wel

3 likes