Ze had toen ook meer wat menselijks over zich ofzo;p nu is ze een soort instarobot geworden, zo weinig persoonlijk en zo gekkig allemaal. Dat met die bn’ers is al helemaal verschrikkelijk, dat konten likken bij elkaar. Ze had een tijd terug ook steeds nieuwe mensen die haar “allerliefste besties” waren
“omg jongens wat is dit sterk”
“omg het brandt op mijn tong”
“Jongens wat iiiiiiiiiiiis dit?!”
Wil (van Tien) na één slokje licor 43.
komop zeg, zelfs mn oma shot die shit met meer waardigheid.
Sowieso. Beetje slap dit
was ze wel aan toe na die ervaring met alle rechtshandige spullen in het huis van martine terwijl ze zelf linkshandig is !!1!!!11
Kan iemand een gifje maken van wil die jurre aanvalt op 23 minuten? ik keek m net in slowmotion, was zoals Wil zelf zou zeggen, hilarisch.
Zo, dan ben je echt niks gewend! Maar ja, Wil had al een kater van die ene cocktail die ze in Berlijn hadden gedronken, dus dan klopt die reactie wel weer aardig.
Jurre
thanks!!
Haha ja ik ook! Ik kijk echt nooit meer iets van hen sinds ze mommybloggers zijn. Onee, zijn ze niet.
Same heb r alweer unfollowed. Altijd datzelfde bekkie
Links ben ik zoals ik naar Djurre kijkt, rechts is hoe hij naar mij zou kijken.
(dit is mn eerste gif, hoop dat het lukt)
Waarom gaan Alwin en Saske niet trouwen? Of is het clickbait? Iemand de video al gezien toevallig?
Wauw jij bent snel! Thanks, dan ga ik niet meer kijken haha. Keek de video’s eigenlijk al nooit meer maar was toch benieuwd
Waarom is nu niet het goede moment?
Het is jammer dat mensen met duidelijke capaciteiten zoals Anna maar ook bijvoorbeeld Jiami graag Dumb down doen omdat daar makkelijker geld mee te verdienen is. En eigenlijk doet Serena dat ook. Jammer dat sommige mensen hun opleidingsachtergrond niet meer hebben betrokken bij hun online werk omdat je je daarmee juist kan onderscheiden.
OMG ik was al een paar dagen ineens aan haar aan het denken en ik wist niet meer hoe ze heette om weer eens een video te bekijken. THANK YOU
Precies dit hadden @anon39978576 en ik het laatst over, elke keer weer die blik met die wenkbrauw omhoog. Daarnaast vond ik haar video met Vera heel leuk, maar zij maakt zoveel shoplogs dat het me nu weer gaat ergeren:p
Is Bonnie gestopt?
Nee ze is 3 weken in Budapest en post daarna weer