Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Thanks!

Ja haha dat is inderdaad wel een beetje hypocriet! Hij had vooraf ook gezegd dat de edit van deel 2 gelijkaardig ging zijn aan die van zijn conspiracy video’s en dat zie je ook echt. Ik denk dat Jeffree Star ook wel fijner was omdat er daarbij niet eerst onderzoek werd gedaan etc, maar je gewoon vanaf aflevering 1 Jeffree te zien kreeg. Zoals @Oizys zegt, komt Jake pas in aflevering 5 en dat is best wel een risico dat Shane neemt. Ik denk dat we pas achteraf echt kunnen zeggen of die hele opbouw een meerwaarde was of dat het ook wel een beetje rekken is geweest om meer afleveringen te krijgen. En ik weet niet eens of ik dat erg zou vinden, want ‘crappy’ content van Shane is nog altijd interessanter dan de beste content van vele anderen.

Is er iemand die ook al een eeuw wacht op deel 2 van de video van Garrett? :joy:

7 likes

Jaa ik ben zo benieuwd of zijn huisje nu echt is gelukt haha. En weer meer gelach van Andrew :heart_eyes:

2 likes

Ik vind dit echt een heeeeele mooie video. Zou het zo leuk vinden om zoiets van mezelf ook te hebben, om mijn ouders te zien in de tijd dat ik net geboren was.

https://youtu.be/ozE5Kl3YGQQ

3 likes

Ja hahahahaha die twee samen is echt een gouden combinatie!

1 like

huh ik dacht echt dat Troye Sivan van bijv

eerst echt een youtuber was? als ik op zijn ytkanaal kijk, zie ik alleen maar muziekvideo’s enzo van zijn succes van nu. maar ik kan me echt herinneren dat hij veel omging met grote amerikaanse/engelse youtubers enzo & ik dacht dat hij zelf ook ytfilmpjes maakte. hmm kan iemand mij uit mijn onduidelijkheid verlossen? haha

1 like

Ja zo prachtig dit. Heb zitten snotteren op de bank.

1 like

ahh heb het gevonden en ik had inderdaad gelijk. cool

Jaaa hij maakte video’s met zo’n donkere achtergrond of deed challenges met z’n vriendinnen

1 like

Best geklede ondernemer van NL geworden haha.


Deze al gezien?

2 likes

Ik vind de zwarte lijnen zo vreemd en random in die tattoo. Kan ook aan mij liggen.

Ik vind Jessie echt heel mooi, leuk en stoer!! Voegt niks toe maar wilde ik even gezegd hebben :smiley:

2 likes

Waarom zou ze alleen nog stereotypisch vrouwelijke dingen doen dan?

2 likes

Daar is Jessie zelf altijd heel erg mee bezig. Ze heeft het altijd over vrouwelijk eruit zien dankzij de fillers enzo in haar lippen en haar wangen.

1 like

Blijkbaar vindt ze dit zelf wel vrouwelijk genoeg toch? Vind het eerlijk gezegd heel gek om iemand zo in een hokje te blijven duwen

1 like

Ryan van Inkmaster is ook zo’n voorbeeld, ze staat vol maar is toch nog supervrouwelijk?

29 likes

Ik vind het zelf ook niet mooi, het maakt je nek heel kort ofzo? Hoewel ik zowel Jessie, Katrin als Ryan mooie vrouwen vind, vind ik die nek/borst tattoeages niet mooi (heb zelf btw tattoos). Al weet ik niet of ik het per se niet-vrouwelijk vind, maar vind het bii vrouwen wel ‘storender’ dan bij mannen? Misschien heel suf, maar ook gewoon smaak denk ik?

17 likes

Vooral heel naakt :stuck_out_tongue: (en typisch mooi wat vaak ook wel helpt bij het idee van vrouwelijkheid)

3 likes

als ik een foto met kledij gepost had dan zag je toch 70% van haar tattoo’s niet? Ik snap deze comment niet echt? Je ziet enkel haar benen en armen, niet van borsten of buik? Was hetzelfde geweest als ze een short met tanktop aanhad.

1 like