Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Meh ik vind dit echt zo naar om te zien. Waarom accepteert deze vrouw niet gewoon dat ze ouder wordt? Wat een ellende

19 likes

Ik vind Jessie echt heel mooi, leuk en stoer!! Voegt niks toe maar wilde ik even gezegd hebben :smiley:

2 likes

Waarom zou ze alleen nog stereotypisch vrouwelijke dingen doen dan?

2 likes

Daar is Jessie zelf altijd heel erg mee bezig. Ze heeft het altijd over vrouwelijk eruit zien dankzij de fillers enzo in haar lippen en haar wangen.

1 like

Blijkbaar vindt ze dit zelf wel vrouwelijk genoeg toch? Vind het eerlijk gezegd heel gek om iemand zo in een hokje te blijven duwen

1 like

Ryan van Inkmaster is ook zo’n voorbeeld, ze staat vol maar is toch nog supervrouwelijk?

29 likes

Ik vind het zelf ook niet mooi, het maakt je nek heel kort ofzo? Hoewel ik zowel Jessie, Katrin als Ryan mooie vrouwen vind, vind ik die nek/borst tattoeages niet mooi (heb zelf btw tattoos). Al weet ik niet of ik het per se niet-vrouwelijk vind, maar vind het bii vrouwen wel ‘storender’ dan bij mannen? Misschien heel suf, maar ook gewoon smaak denk ik?

17 likes

Vooral heel naakt :stuck_out_tongue: (en typisch mooi wat vaak ook wel helpt bij het idee van vrouwelijkheid)

3 likes

als ik een foto met kledij gepost had dan zag je toch 70% van haar tattoo’s niet? Ik snap deze comment niet echt? Je ziet enkel haar benen en armen, niet van borsten of buik? Was hetzelfde geweest als ze een short met tanktop aanhad.

1 like

Ik duw haar niet in het hokje, iemand anders op het forum begon erover.
Mijn persoonlijke mening is dat ik 1 of 2 mooie tatoeages heel tot vind maar als je helemaal onder dit is het net een collage van plaatjes en heb je geen idee meer waar je nou naar moet kijken. Ongeacht of je een man of vrouw bent, en of je 18 bent of 50, ik vind dat bij ieder mens zo.

Maar Jessie is zelf degene die de hele tijd begon over vrouwelijk eruit te willen zien. Dat is denk ik de reden dat iemand op het forum jessies eigen woorden in de mond nam.

Ja daar heb je wel een punt (over dat ik dan haar tattoos niet zou zien). Maar de foto zelf vind ik wel een sexy sfeer hebben en dat voegt denk ik toe aan de vrouwelijkheid ervan.

Op zich blijft je punt dan bestaan: namelijk dat tattoos niet af hoeven doen aan vrouwelijkheid. En daar ben ik het sowieso mee eens.

Maar ik reageerde meer op de foto dan op jou omdat ik denk dat typisch mooie vrouwen met veel meer weg komen en dan telt het voor mij niet meer zo.

8 likes

nu snap ik je al wat meer, ik heb even moeten zoeken voor ik een foto vond die niet over the top sexy was want zo zijn er best veel van haar en ik vond deze nog best neutraal ofzo, geen inkijk of sexy pose (niet dat daar iets mis mee is, you do you). Maar het ging mij vooral om een foto waar je de meeste van haar tattoo’s kon zien.

ik snap ook wat je zegt over dat mooie mensen met veel meer weg kunnen komen maar dat is dan weer een heel andere discussie

Ja ik formuleerde het ook ongelukkig, mijn reactie was op de eerste post. Maar dan lijkt me alsnog dat ze het zelf wel vrouwelijk genoeg vindt trouwens. Die regels zijn gewoon arbitrair.

Is inderdaad een andere discussie maar ik moet me vandaag overal mee bemoeien hebben ik en mijn omgeving gemerkt haha. Sorry!

2 likes

Haaahahaha wat ziet zij dr uit zeg :joy: heb altijd veel irritaties als ik iets van haar voorbij zie komen en hier moet ik hard om lachen

Misschien spuitelf maar ik kijk nu Kassa en daar gaat het over BN’ers op insta en #spon.

LOL Marieke Elsinga was ‘vergeten’ #ad te zetten bij SwisSense, waar kennen we dat van? :thinking:

18 likes

Het wordt ook nog niet gecontroleerd toch, of er #spon bij staat? Annemerel heeft spon in haar insta stories. Staat er wel bij maar je ziet het alleen als je er naar zoekt. Maar idd, het wordt over het algemeen “vergeten”.

Nee het wordt niet gecontroleerd, maar je kunt wel een klacht indienen ertegen.

Dan komen ze er wel met een waarschuwing vanaf :roll_eyes:

Oeh let’s not forget about Monami Frost!

6 likes

je moet je echt niet excuseren hoor, ik vond je mening heel volwassen en beleefd geformuleerd, no hard feelings

2 likes