Het andere YouTubers/bloggerstopic #2

Ik vond ze juist nog best positief over alles. Ze gaven ‘t ook gewoon een 6

4 likes

Ja en ze waren helemaal in hun nopjes met een taaie crossant met kaas, een kleffe tosti en twee donuts van de Starbucks. Ik kan echt nooit hard zijn over Bonnie en Nick (ok behalve die keer dat Nick een tuinbroek aanhad) omdat het gewoon wel lieve mensen zijn die geen vlieg kwaad doen.

25 likes

En dan nog een 6 geven!! Hij zou het iig wel drinken als 'ie een pistool tegen z’n hoofd kreeg :stuck_out_tongue: vond dat wel grappig

3 likes

Keek de herfst shoplog van Rebecca Denise maar wat heeft ze met haar haar gedaan? Onderkant zo zilver/grijs en bovenop lijkt t echt oranje??

1 like

Wie is dit?
En whats up met al die dubbele namen van youtubers/influencers. Sarah Rebecca, Elise Joanne, nu deze weer

25 likes

Ik denk iets van geblondeerd en gewassen met zilvershampoo en dan nooit meer de uitgroei bijwerken. Ziet er uuuuut.

Oh ik dacht omdat dat ‘interessanter’ klinkt.

2 likes

Soort lifestyle/mukbang vlogster, keek meer omdat ik shoplogs leuk vind maar inmiddels afgehaakt nadat ze het had over een ‘leerjasje’ ‘hij heb zakken’ en ‘deze trui heb mooie strepen’.

3 likes

En gepsen. Vergeet de gepsen niet.

4 likes

En ze heeft een ontzettende zeurstem…

2 likes

Yes! Same, maar ik kijk juist graag naar vloggers met een heel ander leven / stijl.

Ik kijk haar vlogs ook! Vind het heel interessant om te zien maar het meeste is echt niet mijn smaak inderdaad

Jaaa, geniet echt van haar. Ze vindt alles mooi. Ik vind alles lelijk, maar word gewoon vrolijk van hoe zij mode en spullen ziet!

10 likes

Ik vind haar echt geweldig. Haar outfits 9 van de 10 keer vreselijk maar ze is zo heerlijk gelukkig ermee en dat vind ik heel inspirerend.
En ze weet wel heel veel over mode dus ik vind het vaak ook wel leerzaam.

3 likes

Ja love her! Ze inspireert me ook heel erg om anders naar bepaalde kleding te kijken (al zou ik de combinaties die zij maakt 9/10 keer zelf niet dragen #nietmijnsmaakmaarveelplezierermee)

4 likes

Wat me trouwens opvalt, Bonnie en Aimee hadden toch allebei een video over too good to go. Bonnie nu weer een nieuwe zag ik. Op het forum is dat ook echt een bekende app, zij zaten ook op het forum allebei, misschien lezen ze nog gewoon mee? Want zijn wel de enige YouTubers die ik daar een video over heb zien maken :thinking:

Ik begrijp totaal niet waarom ze iedere keer weer gala met sport combineert, maar ik vind haar filmpjes superleuk! Momenteel is ze mijn favoriet op youtube!

1 like

Ik volg haar ook, net zoals velen hierboven blijkbaar. Ik vind haar kledingkeuzes ook niet echt mijn stijl/iets wat ik zou dragen. Maar ze brengt alles zo leuk en oprecht en ook haar kennis over de mode is wel inspirerend. Vaak wanneer ze bijvoorbeeld iets vindt dat op een trend/kledingitem/merk lijkt, plaatst ze een foto hiervan in beeld. Geeft ook weer aan dat ze echt moeite en tijd in haar video’s stopt! Ik word gewoon vrolijk van haar filmpjes!

6 likes

Denk het niet, want ik had nav Bonnie’s eerste video over TGTG dat een keer gebruikt en daar een foto van gepost met uitleg en daarna opende dat topic pas. Dus indirect heeft Bon ons wel geïnfluenced.

1 like

Aimee had al een video daarover voor het topic hier bestond!